Hewitt Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 Tror ikke det blir noen NEM idag, nei. ..like sannsynlig som at Iron Maiden dropper Fear of the Dark fra setlista. Eller like sannsynlig som at NEM ble droppet senest i går? Lenke til kommentar
Espyy Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 Pleier det å være slik at de andre bandene blir med Metallica på en siste sang eller noe lignende? Og dessuten, er det noen som vet hvilke låter som ble spilt mellom Sad But True og One? Dusjet da, og vil gjerne vite hvilke jeg gikk glipp av! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 Stygge damer i sverige, hvertfall (ref: hun i closeup hele tiden) Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 Kremen av damer menger seg vel ikke på Metallica konserter vil jeg tro Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 Pleier det å være slik at de andre bandene blir med Metallica på en siste sang eller noe lignende? Og dessuten, er det noen som vet hvilke låter som ble spilt mellom Sad But True og One? Dusjet da, og vil gjerne vite hvilke jeg gikk glipp av! Det har vel hendt to ganger at de har jamma (Sofia og i går). Skal ikke se bort fra at det skjer nå. Du glipp av de kanskje to feteste sangene. Roam og Ktulu. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 Nono, den feteste er No Leaf Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 Nå bar de akkurat inn mer ustyr (så det på skyggene). Bygger opp til storjam, da. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 "Slayer, Anthrax og Megadeth på NRK3 23:40 i morgen"..bleh..synd jeg må på jobb kl 07. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 Håper de annonserer konsert i norge!!! Lenke til kommentar
Espyy Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Pleier det å være slik at de andre bandene blir med Metallica på en siste sang eller noe lignende? Og dessuten, er det noen som vet hvilke låter som ble spilt mellom Sad But True og One? Dusjet da, og vil gjerne vite hvilke jeg gikk glipp av! Det har vel hendt to ganger at de har jamma (Sofia og i går). Skal ikke se bort fra at det skjer nå. Du glipp av de kanskje to feteste sangene. Roam og Ktulu. Uff, det ser dårlig ut nå dessverre De to sangene der er faktisk ikke de jeg er størst fan av, men de er definitivt råe fordet! EDIT: NVM! FUCK YEAAAAH!!! Endret 3. juli 2011 av Espyy Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 Hvor lenge jobber du a? Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 HAH! Så søt Lars var med hjelm! <3 1 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 Nå spiller de sammen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Haha..nesten like fett som når Manowar spilte Battle Hymn med 3 trommiser og 4 gitarister. Men hvorfor er det nesten ikke lyd i mikkene til de andre vokalistene da? Endret 3. juli 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 Lurer jeg også på :/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 Kirk har hvertfall god filmsmak. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Er for trøtt Natta! Endret 3. juli 2011 av bandreas Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 Kom igjen, en til!!! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Puppets ble spilt helt i starten eller? Tuna ikke inn før rundt 23. Edit: Artig å se hvor mye kontroll James har på publikum. Endret 3. juli 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå