Takkformeg Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Er det bare metallica som har tvdekning av de fire banda? Jeg må på do forresten, men nå kom all nightmare long.. faen Pvr dekoder ftw! Forresten så står det Slayer, Anthrax og Megadeth fra 23:40-01:10 på programmet i morgen. Endret 3. juli 2011 av TMK9C Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 Husker hvor dau jeg var i beina sist Metallica spilte på Valle Hovin. Kom ALT for tidlig fordi jeg måtte kjøpe billetter av en forumfyr som sto i kø. Så jeg traska rundt på VH kl 15-21 før bandet starta. Turboneger og HIM gikk like fort i glemmeboka som setlista til Trivium før en Iron maiden-konsert. Omtrent sånn føler vel hardcore gjengen fremst seg nå.. I was there. Kan si meg temmelig enig med deg, beina var visne og jeg var hes i to dager etterpå, hehe Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 På tide med noen bra låter igjen synes jeg. Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 nightmare er jo bra da! :o Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 Konsert er og blir best på stadion/i arenaen..ikke på TV. Konklusjon slutt. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 Alle fire på svensk tv, der jeg ser nå. Slayer vant. Tror NrK skal vise resten eller hele i morra, hørte noe slikt ihvertfall. ... Slayer vant? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 nightmare er jo bra da! :o Dritdårlig. Har faktisk en kamerat som hadde sitteplass her i Oslo og sovna under den låta. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 Konsert er og blir best på stadion/i arenaen..ikke på TV. Konklusjon slutt. Vel, da har du muligheten til å slå av TVen og ikke minst holde kjeft om det. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 Alle fire på svensk tv, der jeg ser nå. Slayer vant. Tror NrK skal vise resten eller hele i morra, hørte noe slikt ihvertfall. ... Slayer vant? Ja. Har vært best. Vanskelig å forstå? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 Men hør da! James synger jo kjedelig.. 1 Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 nightmare er jo bra da! :o Dritdårlig. Har faktisk en kamerat som hadde sitteplass her i Oslo og sovna under den låta. Sovne under en Metallicakonsert? Hallo, liksom, var han døv? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 nightmare er jo bra da! :o Dritdårlig. Har faktisk en kamerat som hadde sitteplass her i Oslo og sovna under den låta. Sier vel mer om kameraten din enn sangen det, da. Mange liker Ringenes Herre, søstra mi sovna under nattverdenspremie til 3ern.. 2 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 Alle fire på svensk tv, der jeg ser nå. Slayer vant. Tror NrK skal vise resten eller hele i morra, hørte noe slikt ihvertfall. ... Slayer vant? Ja. Har vært best. Vanskelig å forstå? Det at de vant ikke var noe offisielt, men bare en personlig påstand fra din side var faktisk litt vanskelig å forstå, ja. 1 Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) OMG! Hvilken sang er dette igjen? Edit: Solvet - Call of Ktulu Endret 3. juli 2011 av Idríal Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 the call of ktulu Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 Huzza, endelig en instrumental Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Drit i det. Endret 3. juli 2011 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 De sender det ikke over nett? Streaming? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2011 Dunno..snart slutt anyways. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå