hawaii2k Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Dave kan holde seg til karaokeklubber med den stemmen. Den var ikke særlig på den offisielle utgivelsen, og etter det jeg har fått vite var vokalen spilt inn på nytt. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Trodde det kom på nrk3. Vet ikke om noe HD NRK3 sender Metallica ja. Blir i HD og 5.1 for de som trenger det. GRISEFEEET setlist i Tyskland i går ja. Fy faen jeg ble overrasket når jeg sjekka inne på nettsidene deres. Ktulu, Shortest, Creep, Battery, Blackened, Roam, Memory etc. Mye fete saker. Selv om jeg bare skal se konserten på TV så gleder jeg meg overraskende mye Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Det merkeligste med setlista i går var jo at Seek ble spilt et annet sted enn siste sangen. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Og creeping death sist, den pleier jo å være en av de 3 første Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Lurer på om de gjør noe sånt idag også. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Hm, interessant. Sitter nå og ser på Slayer sammen med moren og faren min. Det hadde jeg ikke sett for meg i det heeeeele tatt. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Irriterer meg no jævlig at pappa har sett Slayer live (på Hove), mens jeg ikke har sett de. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Lurer på om de gjør noe sånt idag også. Jeg tror de gjør det hver eneste konsert nå i sommer. Virker som de prøver ut litt andre ting, i stedenfor de vanene de har lagt seg under mtp setlistoppsett og lignende. Noe annet å legge merke til fra setlista i går er at Nothing Else Matters var ikke med. Den er rimelig bankers sammen med de andre slagerne på The Black Album (Sandman og Sad). la til quote Endret 3. juli 2011 av Jefe Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Det merkeligste med setlista i går var jo at Seek ble spilt et annet sted enn siste sangen. Samt at de skippet Nothing Else Matters, som omtrent alltid har vært med i Metallica-konsertene, dvs etter 1991. Edit: Ser nå at Jefe allerede hadde kommentert dette over her. Endret 3. juli 2011 av VikingF Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Hør dem rope introen i frayed ends of sanity Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Oh yeah! Nå skal de hvert øyeblikk på! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Tar sin tid å få de på scenen, men verdt å vente på.. De burde spilt the wait i stedet for long way to the top dah :-p Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Vi drar i gang en liten gjettekonk folks. Hvilken sang er next up? Jeg tipper. Broken beat and scarred Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Liker ikke den "nye" livestemmen til James..er for clean..Han buldret mye mere før, er ingen trøkk igjen nå. Endret 3. juli 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Fikk ikke med meg pannekakene.. Nå er vel tiden for å prate litt, er det ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå