Bob Sacamano Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Har ærlig talt ikke fulgt med her på en stund, men er det er noen her som skal se Big Four i Gøteborg i Juli? Jepp! Anthrax og Metallica på samme dag... kan ikke bli bedre! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Kan poste den her også... sikkert interesse for noen. Siste nytt fra SVT (kringkaster) om konserten: Marathonsending fra konserten med Anthrax, Megadeth, Slayer og Metallica fra Ullevi. Kommentatorer er Per Sinding-Larsen og Linnea Olsson. De to første bandene sendes med etterslep. 18:00-18:15: Innledning med Per Sinding-Larsen og Linnea Olsson. 18:15-19:00: Anthrax (40 min lag). 19:00-19:10: Studio 19:10-20:00: Megadeth (20 min lag). 20:00-20:10: Studio 20:10-21:00: Slayer (direkte). 21:00-21:30: Studio med gjester lader opp til Metallica. 21:30-23:30: Metallica (direkte). 23:30-23:45: Etter ekstranummer oppsummerer Per Sinding-Larsen og Linnea Olsson dagens musikalske maraton. 5.1-lyd - Sendes i HD Dette vil starte på SVT2 og og SVT1 vil ta over klokken 21:00. Noen som bor så heldig til at de har SVT1 HD og SVT2 HD som har mulighet til å ta opp? 1 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Wow, tenkte å høre på litt gamle sanger av Symphony X, siden jeg bare har hørt sanger fra Paradise Lost albumet. Da jeg søkte dem opp på spotify så jeg at de hadde kommet ut med ett nyy album i juni Dette hadde jeg ingen anelse om, da har jeg noe nytt å høre på inntil Metallica kommer med sine album Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 (endret) Da skal du gjøre deg selv tjenesten å søke opp alt fra Divine Wings of Tragedy, Twilight in Olympus og Live at the edge of forever på youtube. Fantastiske plater, den ene er liveplate med superlyd og superspilling av samtlige. En av mine våte drømmer ble sann når Symphony X varmet opp for Dream Theater for noen år siden i Oslo Spektrum. Tror hvertfall halve publikum kom bare for å se SX. Endret 25. juni 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Da skal du gjøre deg selv tjenesten å søke opp alt fra Divine Wings of Tragedy, Twilight in Olympus og Live at the edge of forever på youtube. Fantastiske plater, den ene er liveplate med superlyd og superspilling av samtlige. En av mine våte drømmer ble sann når Symphony X varmet opp for Dream Theater for noen år siden i Oslo Spektrum. Tror hvertfall halve publikum kom bare for å se SX. Det skal jeg gjøre Har SX noen gang spillt live i norge? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Jepp, som nevnt, en gang, da "varmet" de opp for Dream Theater, men publikum var minst like glade for å se SX. De spilte et 45 minutter langt kanonsett. Ellers tror jeg aldri de har spilt i Norge. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Så akkurat en reklame for Metallica på NRK3. Sa at det skulle sendes live fra Gøteborg neste søndag, men husker ikke om det var på NRK3 eller P3. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Skulle sjekke på SE.no og nrk sine programoversikt, men der stoppet den på lørdagen 2. juli. Får sjekke i morgen da. Om konserten sendes på NRK3 så blir det vel i HD der. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 26. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2011 Heller Metallica enn hurtigruta Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 De viser Metallica-konserten på NRK3 fra 21.25. Altså kun Metallica og ikke resten av Big4-konserten. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Da blir det SVT fram til Metallica entrer scenen på meg. Lenke til kommentar
CoffinKriz Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Skal kjøpe biletter via Vigago til Big four. Er det sikkert? http://www.viagogo.com/no/Konsertbilletter/Hard-Rock-Metal/Metallica-Billetter/E-340110 Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Veit at Viagogo i utgangspunktet er eit seriøst selskap. Har ingen eigne erfaringar med dei da... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Fikk en mail i fra Metclub når jeg åpnet eposten min nå: If you purchased tickets to the Big 4 show this weekend in Gothenburg, Sweden we have a little treat for hundreds of the first ticket buyers – wristbands to allow you early entry to the venue and to the front pit closest to the stage!Those of you who are eligible for a wristband will receive an e-mail to the address you used when you purchased your tickets with further instructions on how to pick up your wristbands. Unfortunately we were not able to get wristbands for all Met Club pre-sale buyers, but most Clubbers are covered. So check your in box in the next 24 hours! I mailen jeg fikk rett etterpå så står det: Dear Clubber: As one of the first Fan Club members to purchase tickets to the upcoming Big 4 show in Gothenburg, Sweden this Sunday, July 3 you also get one wristband for each ticket you bought that will allow you to enter the venue early AND go into the front pit closest to the stage!! Det triste er at jeg mest sannsynelig ikke får brukt den muligheten Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 da melder jeg meg frivelig Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Den fikk jeg også Manx og jeg kommer nok til å få brukt den. Bare synd det ikke ble noe M&G. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Da er det ultimate objektet for en gammel samler på plass i heimen 3 Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Hos en fyr i Tyskland som får tak i sånne ting Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 30. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2011 Fuck me! Var den dyr? :s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå