Larsemão Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Nedtur. Begrensingen burde vært lavere enn 6 Lenke til kommentar
Tapetfjes Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Fikk ståplass til den 14. Gleder meg! Lenke til kommentar
Oddy14 Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Jeg Fikk bare en sittebillet til den 13 Så fant jeg ut av at det er en konsert til og lurer på om det er noen som vil bytte mot ståbillet? Lenke til kommentar
huf Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 "2.400 billetter igjen" http://www.budstikka.no/sec_nyheter/article273422.ece Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 23. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Folk klager over at de som kjøpte til den første konserten fikk kjøpe til den andre også.. Makan til tåpelig missunelse! Lenke til kommentar
T.O.E Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 jædda! etter mye frem og tilbake fikk jeg bestilt 6 biletter med kompisene mine Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Men litt kjipt at grensen er på hele 6 billetter. Jeg har billett, så jeg er fornøyd. Altså, da tenker jeg på folk som trenger 2 og kjøper 6. Endret 23. november 2009 av Matsemann Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 23. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Jeg trenger bare 2x2 biletter, men har kjøpt tilsammen 10. Dette er fordi jeg har kjøpt for venner... Mine billetter ser man GARANTERT IKKE på finn! Lenke til kommentar
T.O.E Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Men litt kjipt at grensen er på hele 6 billetter. Jeg har billett, så jeg er fornøyd.Altså, da tenker jeg på folk som trenger 2 og kjøper 6. Det er jo ikke kjipt! For jeg måtte bestille for kompisene mine, og passe på at vi fikk plass ved siden av hverandre... skulle vært høyere grense, for er 2 som må kjøpe ved siden av. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Blir de ugjennomførte ordrene lagt ut i løpet av ettermiddagen, eller er de allerede blitt lagt ut? Tenker spesielt på konsertn den 13. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 23. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Fortløpende! Lenke til kommentar
joax Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Prøver å ringe til billett service 815 33 133,men tjenesten er ikke tilgjengelig står det,noen andre som har prøvd å ringt? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Prøver å ringe til billett service 815 33 133,men tjenesten er ikke tilgjengelig står det,noen andre som har prøvd å ringt? "Nettet er nede" får jeg opp på displayet på telefonen min. På hustelefonen kommer jeg til en dame som sier at "tjenesten er ikke tilgjengelig for øyeblikket". Det tyder på at det er over 2 stykker som ringer samtidig, det! Lenke til kommentar
joax Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Prøver å ringe til billett service 815 33 133,men tjenesten er ikke tilgjengelig står det,noen andre som har prøvd å ringt? "Nettet er nede" får jeg opp på displayet på telefonen min. På hustelefonen kommer jeg til en dame som sier at "tjenesten er ikke tilgjengelig for øyeblikket". Det tyder på at det er over 2 stykker som ringer samtidig, det! JADAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! her er det ikke snakk om å få takki billetter men å avbestille,får vel prøve utover kvelden når det roer seg. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Hadde ikke nubbsjans på ståbilletter den 13., men klarte jaggu meg å skaffe to ståplasser til den 14 Er det forresten fortsatt sjangse til å nappe til seg en ståplass til, til den 14. i løpet av dagen? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Vent et par tre måneder når dette frenzyet har lagt seg og ingen skriver om det lengre, da kommer det ut billetter på nett som folk ikke HIVER seg over med en gang. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Jeg har en sitteplass den 13. som jeg selger for 710 Ingen bud, førstemann til mølla Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Fikk Sitteplasser første dag og stå billeter andre dag Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Hvorfor gå to ganger? Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Hvorfor gå to ganger? Fordi Metallica er AWESOME?! I tillegg skifter de setlists for hver konsert, så begge gangene vil du få med deg sanger du aldri har sett live før To konserter på to dager i samme by er ingenting, jeg fulgte Amon Amarth på sine konserter i Norge; Drammen, Haugesund, Bergen og Oslo på fire dager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå