Bordplate Skrevet 29. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2011 Er det noe nytt angående albumet? Ser i alle fall at Tantara skal spille inn sitt debut-album i juni/juli. Blir fett! De gutta kommer nok til å slå igjennom! Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 29. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2011 Nei, som sagt er det helt stille for tida. Bør vel nærme seg noen nyheter nå hvis det skal utgis i sommer som det var snakk om tidligere.. Lenke til kommentar
paulie154 Skrevet 30. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2011 Når mai er omme, regner jeg med vi hører noe. De skulle jo spille inn et eller annet i løpet av mai. Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 30. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2011 Har aldri gått fort i Metallica-leiren. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 30. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2011 Går på skole med gitaristen i Tantara. Skal jeg tørre å spørre om autografen før skoleslutt Han er jo awesome. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg hilste på Fredrik og Stian i fjor i April. Var på Metallica på Telenor Arena, også bodde jeg samme sted som Stian og Fredrik. Så gikk jeg hen (på hostellet) og sa: "Hei, er ikke dere Tantara?". Jeg spiller i band selv, og jeg vet at det hadde vært jævlig moro om noen kom bort til meg sånn og spurte om det. Husk at dette var for et år siden, atlså en stund før de begynte å spre ordet og bli litt kjent i underground metal-miljøer. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 Mhm...ingen tvil om at Tantara vil nå ut et eller annet sted. Det kan jeg si allerede nå! Gleder meg til å høre mer fra de, syns de minner vanvittig mye om Metallica i deres yngre dager, både hele attituden og musikken, virkelig trashy! Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 Er det andre enn meg som synes at de eneste i Metallica som virkelig er verdt å høre på er James Hetfield og Robert Trujillo? Altså, James Hetfield har en sykt fet stemme og Trujillo spiller jo bass som en gud, mens Kirk Hammet kan spille soloer etter skala og Lars Ulrich sliter til og med iblant med å holde takten og tørr aldri å begi seg utenfor skarptromma når det kommer til fills. For all del, de har sykt mange bra låter. Jeg mener bare at noen av medlemmene egentlig ikke er spesielt flinke til å spille. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 Det jeg blir litt lei av er alle wah-soloene til Kirk. At ikke Lars holder det nivået han gjorde for 20 år siden er noe alle kan si seg enig i. Får se hvordan spillinga er på det neste albumet. Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 Det jeg blir litt lei av er alle wah-soloene til Kirk. At ikke Lars holder det nivået han gjorde for 20 år siden er noe alle kan si seg enig i. Får se hvordan spillinga er på det neste albumet. Men hadde han egentlig noe spesielt nivå for 20 år siden? Han har da egentlig aldri vært noe spesielt å skryte av synes nå jeg. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 Synes at han gjorde sakene sine ganske mye bedre før i tiden. Men jeg har ikke allverdens peiling på trommiser da. Personlig er Danny Carey i Tool min favoritt. Lars er der oppe han også, dog det er mer pga personligheten og mannen Lars Ulrich. Ikke hvor god han er på trommer akkurat i dag. James og Rob er nok de to som oser mest verdensklasse i mine øyne selv om jeg elsker de to andre også. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Kirk er en fantastisk, dog relativt ensporet gitarist. Robert er min favorittbassist og James er Jaymz Lars, derimot... Fordelen med å stå intill scenekanten når de spiller er at jeg ikke hører feilslagene til Lars like godt. La oss bare si det slik Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Trommiser får et utall slitasjeskader når de drar på årene, spesiellt de som har så og si spilt i ett siden 1980 som Lars har gjort. De sliter vekk brusk i skuldrene og knærne bl.a pga den ekstreme repetisjonen disse musklene gjennomgår. Phil Collins har lagt opp trommingen for godt nå nylig, han har jo trommet i Genesis siden 70-tallet. Han har så vondt i armene at han må sprøyte inn stoffer for å kunne gjøre dagligdagse ting. Så at Lars høres litt mere skranglete ut med årene er egentlig naturens gang. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Spiller lars så mye feil? Kan ikke huske det fra konserten, men så husker jeg minimalt fra konserten da Kirk spiller jo veldig uklart, og ja, blir litt mye wah Edit: typo... Endret 6. juni 2011 av Gitarhm Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Han gjør nok ikke det, men det er jo når folk har noe å klage om at de skriver det på forum, ikke når de er fornøyde Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Han spiller ikke så mye feil, kanskje, men han har en tendens til å ikke spille de raskeste dobbelbass-partiene fra de gamle sangene. Men jeg liker han for det han er. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Performance er en ting, men sangene de skriver er jo fantastiske Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Live fremføring skal jo uansett ikke være prikk likt som på plata, da kunne de jo bare satt på en CD og mimet. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 Noen sanger liker jeg bedre live enn på plata. Liker at de går kjappere Som f.eks Whiplash live New Mexico '93! Jeg digger også at Jason sang to av versene! Av alle tre bassistene hadde han desidert den beste back-up vokalen. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 6. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2011 http://www.youtube.com/watch?v=MtaxKNaEAns Die...die...die...die...die Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå