Takkformeg Skrevet 5. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2011 Kan jeg få spørre hva som feiler deg? Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 5. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2011 Den teknodritten...hørtes ut som en polyringetone til de gamle telefonene. Prøvde i tillegg å spille med den nå også, den stemmer jo ikke med orginalen? Store biter er borte osv... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2011 Kan jeg få spørre hva som feiler deg? Han er ond og hører bare på det ondeste av det ondeste... Ole Ivars, blir faen meg ikke noe ondere :devil: Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 5. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2011 Den var da langt bedre enn orginalen, men fremdeles ikke noe og hoppe i taket over. dette er et bra eksempel på en som fikk farsmelk i stedet for morsmelk. 3 Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2011 Kan jeg få spørre hva som feiler deg? Han er ond og hører bare på det ondeste av det ondeste... Ole Ivars, blir faen meg ikke noe ondere :devil: Morsomt at du drar frem Ole Ivars av alle band, hahah. Bodde faktisk bare 100-150 meter unna vokalisten i altfor mange år når jeg var yngre. Dødskjip fyr. Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 5. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2011 Eye of the Beholder er en av de sangene vi bare kan drømme om å få høre live tror jeg. Det samme tenkte vel de fleste når det var snakk om Shortest Straw eller Dyers Eve også, helt til Rob blei med i familien. For ikke å snakke om "...And Justice for All". Den ble vel ikke spilt overhodet etter Live Shit-konsertene før i 2008 eller noe... I dag er den jo ganske ofte spilt. Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 5. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2011 Jeg gråter Haha! Jeg ser for meg et sånn 2D-spill fra sent 80-, tidlig 90-tall. "Super Jaymz Bros", med James som Mario og Lars som Luigi. Har faktisk hørt verre covere på Spotify, f eks den hvor man har laget vuggeviser av Metallicalåtene. Den her hadde i det minste et visst humoristisk preg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2011 Det er bare en MIDI-fil som er spilt av med standard windows midi-instrumenter. Ikke noe noen har lagt arbeid i. Annet enn personen som lagde midi-fila denne fyren har lasta ned og tatt opp lyden fra. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 5. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2011 Eye of the Beholder er en av de sangene vi bare kan drømme om å få høre live tror jeg. Det samme tenkte vel de fleste når det var snakk om Shortest Straw eller Dyers Eve også, helt til Rob blei med i familien. For ikke å snakke om "...And Justice for All". Den ble vel ikke spilt overhodet etter Live Shit-konsertene før i 2008 eller noe... I dag er den jo ganske ofte spilt. Er nok noe i det du sier der også, ja. Selv husker jeg bare at Rob nevnte Dyers Eve i det ene intervjuet, derfor jeg ikek skreiv noen andre sanger. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mai 2011 Big4 @ Yankee Stadium. VIP-billettar i boks! Bastard! Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 5. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2011 Big4 @ Yankee Stadium. VIP-billettar i boks! Bastard! Det sa studentlommeboka mi også. Muchos expensivos. God unnskyldnig for en USA-tur Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 9. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2011 Har metallica laget mange sanger som ikke er på noen studioalbum? Hittil vet jeg om I dissapear, -Human og No Leaf Clover. Er det fler? Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 9. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2011 Ecstacy of gold på et hyllest til Ennio Morricone-album hvertfall. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Last Caress? Er en misfits-cover jeg bare har hørt på konsertopptak hvertfall. Og Breadfan likeså.. Endret 9. mai 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 9. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2011 Begge de er på garage inc, mener sanger de har laget selv, ikke covers. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2011 Oki, garage inc. er nok plata jeg har hørt aller minst på. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 9. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2011 Den fancy versjonen av Fuel som de fremfører på cunning stunts.. før de har navn på sangen visstnok Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 9. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2011 http://www.youtube.com/watch?v=1p2X4Tgpfmw Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 29. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Veeldig stille fra Metallica-leiren om dagen. Spent på hvor langt de har kommet i innspillingsprosessen =) BTW: For de som ikke kommer seg til Gøteborg 3.juli så vises hele konserten på SVT2, i en 5 timers direkte-sending! Endret 29. mai 2011 av Arsenal89 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) BIG4-konserten fra Gøteborg skal gå live på SVT2, for de som har den kanalen. Eventuelt så har de kanksje nett-TV, men da trenger man mest sannsynlig en proxy. EDIT: Meh, du skrev plutselig det du og, jaja. Nå kan alle se det i alle fall Endret 29. mai 2011 av Knewt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå