Marbash Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Eye of the Beholder er en av de sangene vi bare kan drømme om å få høre live tror jeg. Det samme tenkte vel de fleste når det var snakk om Shortest Straw eller Dyers Eve også, helt til Rob blei med i familien. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Eye of the Beholder er en av de sangene vi bare kan drømme om å få høre live tror jeg. Det samme tenkte vel de fleste når det var snakk om Shortest Straw eller Dyers Eve også, helt til Rob blei med i familien. Hva var det med Jason og de sangene? Ville han ikke spille dem? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Tviler sterkt på at Jason hadde noe som helst å si på setlistene. Det er det Lars og James som utformer. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Må spørre...jeg prøver å spille Battery her (gitar), men er usikker på om det er 3 eller 4 åpne strenger på hver sånn lille "galopp"? Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Uhm... Slik spiller jeg: 6E--0000-0000-0000-osv... Har en mistanke om at det er slik, men har ikke noe program å slowe den ned på så jeg kan høre: 6E---000-000-000-000-osv... Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Åja, skjønner hva du mente nå Spiller E6--0-000-000 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Sikker på at det er riktig? Mulig det er det for det jeg spiller tror jeg ikke er rett Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Hvis det er en MP3/Wav-fil du øver etter, er det et verktøy innebygd i windows som lar deg timestretche wav-filer..altså kan sette ned hastigheten til 50% f.eks. Det er i sound delen av kontrollpanelet et sted. Sound Recorder mener jeg det heter. Hjelper på å høre kjappe partier. mp3-wav convertere er det haugevis av i google Endret 5. mai 2011 av Bytex Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Ganske sikker. http://www.songsterr.com/a/wsa/metallica-battery-guitar-tab-s13313t2 Genial tabside, btw. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Mac jeg vettu er kanskje noe sånt i iTunes...men FAEN nå mista jeg godplekteret mitt også... Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Big4 @ Yankee Stadium. VIP-billettar i boks! 2 Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Eye of the Beholder er en av de sangene vi bare kan drømme om å få høre live tror jeg. Det samme tenkte vel de fleste når det var snakk om Shortest Straw eller Dyers Eve også, helt til Rob blei med i familien. Hva var det med Jason og de sangene? Ville han ikke spille dem? Det er som noen tidligere har skrevet her, stort sett Lars (i hovedsak) og James som styrer med setlist. Men, når Rob kom inn så tror jeg han ville at bandet skulle søke "nye" utfordringer, og spille noen old school sanger. Mener jeg husker i ett intervju med Rob at han måtte god snakke noen måneder med James før han gikk med på at de skulle begynne å spille Dyers Eve live igjen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Ser ingen grunn til at Jason ikke hadde lyst å spille ...justice-sangene, det var jo den første plata han var med på. Ble nok bare sånn. Bandet "mobbet" han jo i årevis for å være "the new guy", gjorde pranks med han på scenen osv. James pleide ofte å introdusere ham som "Jason Newguy" for publikum bare for faen. Endret 5. mai 2011 av Bytex Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Big4 @ Yankee Stadium. VIP-billettar i boks! Nice! Litt surt at jeg er i New York bare noen uker før... Foreløpig ser det ikke ut til at USA-turen min matcher noen store konserter, men kan jo hende det kommer flere. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Å herregud... SKÅN MEG! Kan vi gå sammen om å rapportere denne bort fra youtube ? Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Den var da langt bedre enn orginalen, men fremdeles ikke noe og hoppe i taket over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå