Manx Skrevet 30. april 2011 Rapporter Del Skrevet 30. april 2011 Så da regner jeg med at du synes Sad but true, Nothing else matters og Enter Sandman er de tre som er hørbare? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. april 2011 Rapporter Del Skrevet 30. april 2011 Blackened, Hit The Lights og Ride The Lightning? Har dere tenkt dere til Sverige i juli? Drar selv over med to kamerater. 1 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. april 2011 Rapporter Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Bare for moro skyld så kan du vel kanskje informere oss Tallica fans hvilken låter som er hørbare da. For min del så hadde jeg vært jævla fornøyd viss de hadde spilt den settlisten der. Edit: Jepp, tar turen sammen med en kollega Endret 30. april 2011 av Manx Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 30. april 2011 Rapporter Del Skrevet 30. april 2011 Enig. Har utrolig lyst til å dra nedover, men kompisene er enten utreist eller vil prioritere andre konserter/ting Tror dere det er en reell sjanse for at de setter opp flere konserter i Norden i år? Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. april 2011 Rapporter Del Skrevet 30. april 2011 Oioioi! Jeg greide faktisk å se feil. To hørbare låter var det, ikke tre. Snakker selvfølgelig om monsterlåtene Hit the Lights og Seek & Destroy. Resten er, for min del, forbanna kjedelig. Takk for meg. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 30. april 2011 Rapporter Del Skrevet 30. april 2011 Sabla god video av Blackened fra Indio-showet: http://www.youtube.com/watch?v=8MpxxmH_qCU&hd=1 Metal på høyt nivå! 2 Lenke til kommentar
paulie154 Skrevet 30. april 2011 Rapporter Del Skrevet 30. april 2011 God setlist. Håper vi får høre sanger som Orion og Blackened i Gøteborg også! Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 30. april 2011 Rapporter Del Skrevet 30. april 2011 Veldig god performance av blackened! Pleier de alltid å kutte soloen som de gjorde der? Og det riffet vi hørte på slutten var heftig Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 2. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2011 Det ble nettopp annonsert to konserter i India for første gang! Ikke verst. "...and more to come" virker det som. http://www.metallica.com/page.asp?ps_key=333678F72238418A8FED6CFFD2754891&utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 2. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2011 Satt igår og hørte på helt fra Hit the Lights - Harvester of Sorrow. Noen som vil regne ut hvor mange timer av kvelden jeg brukte foran pcen? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2011 Tja..på Mexico City-konserten fra Live Binge spør jo James på kødd om de skal spille hele Justice for All-plata mot slutten av konserten. Publikum går av hengslene, og han ler og sier "But then we'd have to be here for another week, you wouldn't want that would you" Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 2. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2011 Tja..på Mexico City-konserten fra Live Binge spør jo James på kødd om de skal spille hele Justice for All-plata mot slutten av konserten. Publikum går av hengslene, og han ler og sier "But then we'd have to be here for another week, you wouldn't want that would you" Hm? Har hørt hele den konserten, men kan ikke huske å ha hørt han si det Hvilken sang var det på? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2011 Var det ikke den? Den andre da, fra 1994..husker bare han sier det. Jeg så VHS'ene utallige ganger, nemlig. Og det er ikke på 1989-konserten, der spiller de jo det meste av Justice uansett. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 2. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2011 Er det en Live shit konsert fra 94? De jeg har er Seattle 89, San Diego 92 og Mexico City 93 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2011 Ah there you go. Jeg fikk VHS+CD-boksen i julegave i 1994, derfor jeg husker det årstallet. Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 2. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Tja..på Mexico City-konserten fra Live Binge spør jo James på kødd om de skal spille hele Justice for All-plata mot slutten av konserten. Publikum går av hengslene, og han ler og sier "But then we'd have to be here for another week, you wouldn't want that would you" Det var i San Diego i 1992. Forøvrig så spilte de en veldig bra medley av flere av ...AJFA-låtene. Hadde vært kult hvis de dro fram denne medleyen igjen. Endret 2. mai 2011 av VikingF Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2011 Jau, Justice Medley var ett av favorittsporene mine. Synd de aldri spiller hele Eye of the Beholder live..eller, de har vel spilt den et par ganger. Har en live-bootleg fra 90-tallet der den er med. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 3. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2011 Jau, Justice Medley var ett av favorittsporene mine. Synd de aldri spiller hele Eye of the Beholder live..eller, de har vel spilt den et par ganger. Har en live-bootleg fra 90-tallet der den er med. Her er jo for øvrig et opptak fra Norge i '88: http://youtu.be/_3c2sDOAELs 1 Lenke til kommentar
paulie154 Skrevet 3. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2011 Eye of the Beholder er en av de sangene vi bare kan drømme om å få høre live tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå