Bytex Skrevet 24. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2011 (endret) Jepp, er morsomt i introen når vi ser turnebilder og Kirk poserer glisende ved siden av et avisutklipp som sier noe som "54,523 people saw metallica rock the Seattle last night". Også er det den konserten vi får servert. Og Kirk også sier "Just for the record: that's not fuckin safe!" og peker på lysrackene som løsner og faller kontrollert under And Justice for All. Skal jo ha øvd en del på hvor det er trygt å stå i de forskjellige låtene når halve lysriggen skal ramle ned midt i Justice, meterhøye flammer stikker opp av scenen i fade to black, i tillegg til å ta han helt ut spillemessig. Endret 24. mars 2011 av Bytex Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 25. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2011 Noen som vet hvor lang tid det tar å kjøre fra Oslo til Gøteborg? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2011 Iflg GPS på mobilen min er det 3 timer 45 minutter fra Drammen-Gøteborg. Trekk fra ca 30 minutter. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 25. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mars 2011 Kommer litt an på. Det er ca 28 mil, langs flotte veier... 3-4 timer er helt ok, med en liten pause, evt.. Lenke til kommentar
paulie154 Skrevet 26. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2011 http://www.metalhammer.co.uk/wp-content/uploads/2011/03/ulrich-filming.jpg :!: 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2011 Skikkelig metal hatt. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2011 Haha, hva faen gjør Lars med Nicole Kidman og Clive Owen? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2011 (endret) METALLICA drummer LARS ULRICH has been known to do the acting thing from time to time (see: GET HIM TO THE GREEK), and now he's stepping up his thespian chops a bit. The skinbasher is currently playing Dutch Documentarian Joris Ivens in an HBO film called HEMINGWAY AND GELHORN. A small image of Ulrich rocking a Bolex 16mm camera (the choice of film school students everywhere) can be seen to the left, and for the full image featuring co-stars NICOLE KIDMAN and CLIVE OWEN, head over to Rollingstone.com Sto på første google-treffet jeg fant. HBO er forresten en tv-kanal, så det er en Tv-film, ingenting som kommer på kino noensteder. Endret 26. mars 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 26. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2011 Hehe, tidenes bilde av Lars. Fantastisk fyr. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2011 HBO ja. Kan bli et og annet "fuck" i den TV-filmen. Når jeg så Get him to the greek ble jeg selvsagt kjempeoverraska når Lars plutselig dukket opp. Fett at han prøver andre ting. Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 1. april 2011 Rapporter Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Håper Metallica snart kommer tilbake! (Og da håper jeg de spiller "Blackened", "Harvester of Sorrow", "...and Justice for All", "Fight Fire with Fire" og "Welcome Home") Endret 1. april 2011 av VikingF Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 2. april 2011 Rapporter Del Skrevet 2. april 2011 Var det ikke nå snart at Metallica skulle i studio? Lenke til kommentar
paulie154 Skrevet 2. april 2011 Rapporter Del Skrevet 2. april 2011 I mai, så ja. Har ikke hørt noe om hva det er tho'. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 3. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. april 2011 De har jo nettopp redesignet alle metallicasidene og samkjørt dem, så jeg antar at det kommer noe nytt og spennende snart. Tror de forbreder seg på ny missionmetallica Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. april 2011 Rapporter Del Skrevet 3. april 2011 Neste album skulle jo ikke bli et "typisk Metallica-album". Det var vel snakk om å spille inn på en uke. Er vel ikke så mye point i Mission Metallica, da. Jeg vet ikke. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. april 2011 Rapporter Del Skrevet 3. april 2011 Ikke et typisk Metallica-album? Har de hatt et typisk album siden Black Album? Death Magnetic var jo ganske bra, men Load og Reload for forskjellige fra vanlig, og St. Anger var bare tragisk dårlig. Skjønt det er kanskje ikke så rart med Hetfield avhengig av diverser dop- og alkoholgreier på det tidspunktet. Noe som er ganske lett å se om man følger med på tekstene på det albumet. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. april 2011 Rapporter Del Skrevet 22. april 2011 Det nye oppsettet på Metontour (Metallica.com) er blitt så uendelig mye bedre. Anbefaler alle som ikke har gjort det å ta en titt. Videoavspillinger er en lek og slipper det bufrehelvetet som var før. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 30. april 2011 Rapporter Del Skrevet 30. april 2011 Skremmende lite aktivitet her inne for tida! Fantastisk konsert i USA for en uke siden. Tok meg en lang sykkeltur i går med konserten på øret. Noe av det beste jeg har hørt de seneste årene. Setlista: MAIN SET 1. Creeping Death 2. For Whom the Bell Tolls 3. Fuel 4. Ride the Lightning 5. Fade to Black 6. Cyanide 7. All Nightmare Long 8. Sad But True 9. Welcome Home (Sanitarium) 10. Orion 11. One 12. Master of Puppets 13. Blackened 14. Nothing Else Matters 15. Enter Sandman ENCORE 16. Am I Evil? w/ the Big 4 17. Hit the Lights 18. Seek & Destroy 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. april 2011 Rapporter Del Skrevet 30. april 2011 18 låter hvor av kun 3 er hørbare. Imponerende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå