Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Satse tyggegummi gir ikke særlig inntrykk av stor tro på hva du sier :p

 

Er nok ikke umulig at det blir flere Big4 konserter her i Nord (de er jo glad i oss; hvertfall Metallica), men har liten tro på at det blir i år da de tross alt bare har en konsert så langt i USA (blir sjokkert om det ikke blir fler senere i år). Pluss, at de har hatt veldig mange Big4 konserter i Europa så langt; 6stk i år og så var det 7stk i fjor.

Endret av Bilael
Lenke til kommentar

Uten å ha sjekket veldig nøye virker det ganske enkelt som du må ta det du får. Ståplass er hvertfall helt utsolgt og som skrevet ovenfor virker det som om det bare er enkelte plasser (lett spredt) som er ledig. Evt kan du jo ringe ticnet. Koster litt ekstra men er det bare en billett du skal ha vil jeg si det er verdt å betale litt for å få best mulig plass.

Lenke til kommentar

Hadde tenkt meg en Sverigetur, så dette passet bra! For å i det hele tatt kunne sitte sammen med venner, måtte jeg bestille billetter i VXY-entreen. Hvis noen har erfaring med Ullevi, er det i det hele tatt mulig å se scenen der vi skal sitte, og er det satt opp storskjerm? Hvordan er det med vakter på disse konsertene? Er det umulig å snike seg til en eventuell ståplass, eller stå blant sittepublikummet hvis plassene blir alt for dårlige?

Lenke til kommentar

Sitteplasser og ståplasser er stort sett helt separert og har forskjellige innganger. De vil ikke ha masse snikere ned på gulvet pga brannsikkerhet og generell sikkerhet. Gulvet er bare beregnet på X antall folk for deres egen sikkerhet mtp kvelning og slikt. Hvis 1000 ekstra skulle snike seg ned på gulvet hadde det blitt katastrofe når noen faller og blir tråkket ned. Det har skjedd flere ganger på festivaler at folk i publikum har blitt klemt ihjel eller tråkket på fordi det var alt for mange inne på området. Roskilde bl.a.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Kjøpte denne igår :D

 

metallica-live-shit.jpg

 

Begynner å bli litt surr på mobilen min nå, hvis jeg er på "spor" og vil høre på f.eks Battery har jeg 5 forskjellige :p

 

Nå føler jeg meg GAMMEL, jeg fikk den boksen i julegave i 1994. Da gikk jeg i 9. klasse. Og det var det feiteste jeg noensinne hadde fått. Ei stor eske med 3 VHS'r (2 seattle, 1 san diego 89), en stor turneclippingbok, og trippelCD'n fra Mexico City. Tror jeg hørte den CD'n ihjel. Digga spesiellt Justice Medley.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Kjøpte denne igår :D

 

metallica-live-shit.jpg

 

Begynner å bli litt surr på mobilen min nå, hvis jeg er på "spor" og vil høre på f.eks Battery har jeg 5 forskjellige :p

 

Nå føler jeg meg GAMMEL, jeg fikk den boksen i julegave i 1994. Da gikk jeg i 9. klasse. Og det var det feiteste jeg noensinne hadde fått. Ei stor eske med 3 VHS'r (2 seattle, 1 san diego 89), en stor turneclippingbok, og trippelCD'n fra Mexico City. Tror jeg hørte den CD'n ihjel. Digga spesiellt Justice Medley.

 

Hehe, går i 9. selv, og er ikke så lenge siden det var jul heller :p

Lenke til kommentar

Nå føler jeg meg GAMMEL, jeg fikk den boksen i julegave i 1994. Da gikk jeg i 9. klasse. Og det var det feiteste jeg noensinne hadde fått. Ei stor eske med 3 VHS'r (2 seattle, 1 san diego 89), en stor turneclippingbok, og trippelCD'n fra Mexico City. Tror jeg hørte den CD'n ihjel. Digga spesiellt Justice Medley.

 

Ikke bare deg, kjøpte den også i '94 (med hjelp fra modern som burstdagsgave til meg selv...).

 

Første ordentlige Metallica cd/vhs boks jeg kjøpte tror den kostet mellom 800-900 kroner.

Ble hektet etter at jeg kjøpte The Black Album på kassett for 9 kroner i Estland i '92 :p.

Så den boksen skulle jeg ha når jeg så den på hylla i en platebutikk.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kjøpte denne igår :D

 

metallica-live-shit.jpg

 

Begynner å bli litt surr på mobilen min nå, hvis jeg er på "spor" og vil høre på f.eks Battery har jeg 5 forskjellige :p

 

 

Live Shit-konserten fra Seattle i 89 er Metallicas til nå beste konsert. Litt synd at James ikke har den samme agressiviteten på scenen nå som den gang - selv om han fremdeles er kul vel å merke. Men man kan vel ikke forvente at man kan være 25 år forever. :roll: Han ble plutselig veldig voksen etter S&M.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...