Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan jo såklart hende, men tror ikke sjansen er så stor.

Skandinavia har jo vært veldig heldig de siste årene, men i 2008 f.eks. var det kun Bergen som fikk besøk av Metallica.

Vi fikk jo 4 konserter i Oslo på World Magnetic-turnéen deres også.

 

Slayer og Megadeth skal jo spille på Sentrum Scene to kvelder, samt Anthrax kommer til Slottsfjellet til sommeren, så tror det er større sjanse for at Metallica tar turen alene isåfall.

Lenke til kommentar

Tviler meget sterkt. Er ikke langt fra Oslo til Gøteborg.

Det er jo sjangs for at de gidder. Avenged Sevenfold skal jo spille både i gøteborg og bergen i sommer. 17/18 og 19. juni

 

Forholdsvis stor forskjell på Avenged Sevenfold og Big 4. ;)

Jaja! Men det jeg prøver å si at det er en sjangse for at folk gidder å dra flere steder selvom de er nærme hverandre. Så fornøyd Metallica hvertfall er med Norge, så hadde det egentlig ikke forundra meg.

Endret av TheSoapmaker
Lenke til kommentar

Skal gjøre det på mandag ja! ;)

Lykke til. Tipper at det er utsolgt på under en halvtime..

 

Er man medlem av MetClub er det tull og ikke bruke presale. Uansett hvilken konsert det er man skal på, Norge, Sverige eller Brasil.

 

Menmen, lykke til i alle fall.. :)

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

Har nå så jævlig lyst til å dra på konserten, men ser ut som det er utsolgt allerede. Kun enkelt billetter på sitteplass-seksjoner. Får håpe det "kommer tilbake" noen ståbilletter senere i dag.

 

Noen som vet om det fortsatt er mulig å kjøpe billetter via metclub? - da må jeg isåfall melde meg inn... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...