Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!

Anbefalte innlegg

Fikk du gode sitteplasser, da?

Nja. Fikk nesten på hjørnet. Ikke at jeg synes det suger eller noe, har vært på tribunen på andre konsert før - og elska det. Det blir en litt annen måte å oppleve konserten på. På Iron Maiden i 08 så jeg konserten på Valle Hovin med ståplass og satt langt oppe på tribunen på Ullevi og er glad for det :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nesten så de kan sette opp en konsert den 15. også :p

Tror de glatt kunne solgt ut 5 show her i norge!

Bare å gjøre det for min del, men tror nok fem konserter i Telenor Arena hadde blitt vanskelig å selge ut selv for Metallica, snakker 120 000 billetter. Men herregud de skal få lov til å prøve, jeg skal ihvertfall sponse en billett per kveld :)

Nå stiller jo snart Metallica i samme gruppe av norgesvenner som Smokie og Bonnie Tyler skummelt :p

Edit:

Skal huske at 48 000 billetter er 5 stykk utsolgte konserter i spektrum :)

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Men er dog INGEN forskjeller på billettene som er kjøpt gjennom MetClub kontra gjennom billettservice til denne konserten! :)

Godt å høre!

Synes det var godt og høre selv og. :) Det har jeg fått bekreftet av Vickie, ansatt i MetClub. Hun sa: ". . they are all the same tickets with the same privileges , it was just a way to help you guys get tix on such short notice."

ståplass er da i hvert fall IKKE utsolgt :) kommer da lett inn nå så

Nå gjør jeg det jeg og. Mulig det bare var noe i stad.

Håper begge konsertene blir utsolgt i løpet av dagen. Nok en gang, fantastisk av det Norske folk. Rett og slett helt fantstisk!

Lenke til kommentar
"Telenor Arena får 15 000 sitteplasser til fotball og annen idrett, og en kapasitet på 23 000 på konserter. Den får heldekkende tak og kan brukes 365 dager i året."

Det er altså 8000 ståplasser hvis noen måtte lure.

ER det virkelig plass til 8000 når gutta bruker såpass stor scene?

Lenke til kommentar
hehe sant!

men Telenor Arena har heldigvis større kapistet (23000 med konserter) så forhåpentligvis så blir det ikke så fort utsolgt som Spektrum i sommer.

Og de har fortsatt noen ledige datoer fra 13 til de skal spille i Moskva den 23. og 24. så muligens det er innlagt en margin denne gangen for en ny konsert om den første forsvinner asap?

Som jeg sier..... ny runde med spekulasjoner...... "kanskje blir det en konsert til og"

hehe....

Blir uansett gøy da!

:thumbup:

Lenke til kommentar
Er alt håp ute for min del til å skaffe ståplass billetter til en av konsertene, da jeg er hjemme 1830?

Og det kan vel ikke komme ut "uavhentede" billetter, når alle må betales med kredittkort?

Nei, det er mest sannsynlig IKKE håp om å skaffe ståplass-billetter klokka 1830 i kveld. Uavhentede billetter må, som andre billetter, betales med VISA, MasterCard eller Diners, med mindre du møter opp på billettkontoret i Spektrum på fredag klokka 9 (er normalt da uavhentede billetter legges ut). I fjor var det under 50 billetter som ble lagt ut fredag klokka 9, så det er i grunn ikke noe å satse på.

Med mindre du ringer og får reservasjonsnummer som du kan opplyse på Narvesen, 7/11 eller Posten. MEN! Mulig det ikke går med Metallica-billetter, i og med at de er såpass populære.

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...