Snikpellik Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Fikk du gode sitteplasser, da? Nja. Fikk nesten på hjørnet. Ikke at jeg synes det suger eller noe, har vært på tribunen på andre konsert før - og elska det. Det blir en litt annen måte å oppleve konserten på. På Iron Maiden i 08 så jeg konserten på Valle Hovin med ståplass og satt langt oppe på tribunen på Ullevi og er glad for det Lenke til kommentar
Marihus Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 ståplass er da i hvert fall IKKE utsolgt kommer da lett inn nå så Lenke til kommentar
huf Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Men er dog INGEN forskjeller på billettene som er kjøpt gjennom MetClub kontra gjennom billettservice til denne konserten! Godt å høre! Lenke til kommentar
dor123 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 går dårlig med svartebørs folka nå som det er så mange bill ute hehe Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Nesten så de kan sette opp en konsert den 15. også Tror de glatt kunne solgt ut 5 show her i norge! Bare å gjøre det for min del, men tror nok fem konserter i Telenor Arena hadde blitt vanskelig å selge ut selv for Metallica, snakker 120 000 billetter. Men herregud de skal få lov til å prøve, jeg skal ihvertfall sponse en billett per kveld Nå stiller jo snart Metallica i samme gruppe av norgesvenner som Smokie og Bonnie Tyler skummelt Edit: Skal huske at 48 000 billetter er 5 stykk utsolgte konserter i spektrum Endret 23. november 2009 av Manx Lenke til kommentar
Erikk1991 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Ja! Jeg fikk billetter!!!!! Ståplass! Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Men er dog INGEN forskjeller på billettene som er kjøpt gjennom MetClub kontra gjennom billettservice til denne konserten! Godt å høre! Synes det var godt og høre selv og. Det har jeg fått bekreftet av Vickie, ansatt i MetClub. Hun sa: ". . they are all the same tickets with the same privileges , it was just a way to help you guys get tix on such short notice." ståplass er da i hvert fall IKKE utsolgt kommer da lett inn nå så Nå gjør jeg det jeg og. Mulig det bare var noe i stad. Håper begge konsertene blir utsolgt i løpet av dagen. Nok en gang, fantastisk av det Norske folk. Rett og slett helt fantstisk! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Det er jo en grunn for at gutta dukker opp år etter år, er jo ikke noe risiko å legge konsert til oss oppe på berget her, er jo utsolgt før de rekker å stå opp Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 "Telenor Arena får 15 000 sitteplasser til fotball og annen idrett, og en kapasitet på 23 000 på konserter. Den får heldekkende tak og kan brukes 365 dager i året." Det er altså 8000 ståplasser hvis noen måtte lure. Lenke til kommentar
Richardo10 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Har 1 billett til overs (sitteplass). Og 1 ståplass billett til ekstrakonserten, som jeg gjerne ville bytta til konserten den 13 :-) Send PM hvis noen er interessert. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 "Telenor Arena får 15 000 sitteplasser til fotball og annen idrett, og en kapasitet på 23 000 på konserter. Den får heldekkende tak og kan brukes 365 dager i året." Det er altså 8000 ståplasser hvis noen måtte lure. ER det virkelig plass til 8000 når gutta bruker såpass stor scene? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Regner med at det ikke blir noe problem og komme relativt nært scenen om man kommer litt tidlig. Skal skaffe meg plass på den ene langsiden tre-fire meter fra scenen. Blir rått. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Er skikkelig keen på å skaffe meg 2 stå-billetter til 13., noen som har funnet noe den siste timen? Bytter forsåvidt mine 2 sittebilletter mot stå den 13. (Felt A, rad 21...), evt. kjøpe av noen Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Har ståbillett til ekstrakonserten. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 hehe sant! men Telenor Arena har heldigvis større kapistet (23000 med konserter) så forhåpentligvis så blir det ikke så fort utsolgt som Spektrum i sommer. Og de har fortsatt noen ledige datoer fra 13 til de skal spille i Moskva den 23. og 24. så muligens det er innlagt en margin denne gangen for en ny konsert om den første forsvinner asap? Som jeg sier..... ny runde med spekulasjoner...... "kanskje blir det en konsert til og" hehe.... Blir uansett gøy da! Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Er alt håp ute for min del til å skaffe ståplass billetter til en av konsertene, da jeg er hjemme 1830? Og det kan vel ikke komme ut "uavhentede" billetter, når alle må betales med kredittkort? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Har vel èn sitteplass til 13. jeg gjerne kan bytte mot en ståplass en av de andre dagene. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Alle skal få!? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Er alt håp ute for min del til å skaffe ståplass billetter til en av konsertene, da jeg er hjemme 1830?Og det kan vel ikke komme ut "uavhentede" billetter, når alle må betales med kredittkort? Nei, det er mest sannsynlig IKKE håp om å skaffe ståplass-billetter klokka 1830 i kveld. Uavhentede billetter må, som andre billetter, betales med VISA, MasterCard eller Diners, med mindre du møter opp på billettkontoret i Spektrum på fredag klokka 9 (er normalt da uavhentede billetter legges ut). I fjor var det under 50 billetter som ble lagt ut fredag klokka 9, så det er i grunn ikke noe å satse på. Med mindre du ringer og får reservasjonsnummer som du kan opplyse på Narvesen, 7/11 eller Posten. MEN! Mulig det ikke går med Metallica-billetter, i og med at de er såpass populære. Endret 23. november 2009 av Haakon* Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Blei sitteplass den 13. Ville bestille ståplass til 14, men jeg kjøpte 3 billetter(skal ikke svartebørse dem, er til venner) og hadde ikkje råd til ståplass billett på 14. Litt kjipt, men bedre med sitteplass enn ikke noe. Blir sikkert bra konsert dette her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå