Gitarhm Skrevet 28. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2011 En ting jeg lurer på. Hvorfor er ikke metallica på spotify? Jeg har alle cdene, og har rippa til pc, men jeg bare lurer. Er det fordi de ikke vil at folk skal høre på musikken deres gratis? Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 28. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2011 Nei de vil ikke "gi" musikken sin Om du er kjent med Napster-konflikten som Lars Ulrich hadde på begynnelsen av 2000-tallet skjønner du Metallica er glad i fansen sin, men IKKE så glad i dem at de kan lytte uten å betale. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 28. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2011 Det går vel endel på prinsipp? De er jo ganske oldschool mht hvordan musikk skal gis ut, men det er jeg også, liker jeg bandet godt kan jeg støtte såpass at jeg kjøper cden. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2011 Er vel også en ordning de har med plateselskapet sitt. Ikke noe av materialet skal på Spotify, selv om Death Magnetic var der en stund. Mener også å huske at Tool, Led Zeppelin, Pink Floyd osv ikke har sin musikk på Spotify. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2011 Mange plateselskapers artister som ikke er der. Det er ikke bandene som bestemmer det. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 1. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2011 Mange plateselskapers artister som ikke er der. Det er ikke bandene som bestemmer det. Mulig jeg tar feil her, men har ikke Metallica sitt eget studio? Eller må de til et plateselskap når de skal lage album? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2011 De har studio, jo, men de gir ut på plateselskap. Nå er de vel på Warner Bros. Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 1. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2011 Lærte resten av fuel i dag. Dermed er lista over sanger jeg for fult kan, slik: Fuel Sad but true Nothing else matters Fade to black Enter sandman That was just your life Seek and destroy Unforgiven Unforgiven 3 In progress: Master of puppets End of the line One Cyanide Ride the Lightning Så stolt av meg selv Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2011 Du kan 9 sanger, men har kun orket å lære deg en fet låt. Imponerende! Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 1. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2011 Sliter dog litt med soloen på Seek and destroy, unforgiven 3, og hvert fall på one. På kanten til umulig Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 1. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2011 Du kan 9 sanger, men har kun orket å lære deg en fet låt. Imponerende! Takk, det var målet. Hvilke sang bomma jeg på, OhMy? Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 1. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2011 Og du spiller gitar? Jeg spiller gitar i hverfall, men spiller "james" gitaren, altså rytme når jeg spiller Metallica. Kan Fade ...And justice for all Bellz Suicide and redempton Sanitarium + deler av ca alle sangene deres Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 1. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2011 jeg kan 9/10 sanger, men på de fleste er det deler jeg ikke kan/ får til Hvis vi teller med soloer, da er det ikke like mange Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Jeg kan en del Metallica til tross for at jeg ikke har spilt i ett helt år enda. Dog det er en del enkeltriff på låtene jeg kan. Sjelden jeg gidder å lære meg ting jeg ikke synes er spesielt fett. Feks så kan jeg den cleane introen til James i Day og starten til Kirk og det er alt. Mens i Cyanide kan jeg hele James sin del feks. Setter også opp en liste over det jeg kan. De fleste låtene kan jeg kanskje bare 2 eller flere riff, men så kan jeg store deler eller hele låten på en del også. Kan være at jeg har glemt noe, men det aller meste burde være her. For Whom The Bell Tolls The Thing That Should Not Be Welcome Home (Sanitarium) Master Of Puppets Harvester Of Sorrow To Live Is To Die Seek & Destroy Ride The Lightning Fade To Black Creeping Death Leper Messiah Battery One ...And Justice For All Enter Sandman Sad But True The Unforgiven Wherever I May Roam Through The Never Nothing Else Matters Of Wolf And Man Ain't My Bitch Hero Of The Day Bleeding Me Cure Bad Seed Sabbra Cadabra Am I Evil Minus Human No Leaf Clover Some Kind Of Monster That Was Just Your Life The End Of The Line BBS The Day That Never Comes Cyanide The Unforgiven III The Judas Kiss Suicide & Redemption Endret 1. mars 2011 av Jefe Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 1. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2011 Og du spiller gitar? Jeg spiller gitar i hverfall, men spiller "james" gitaren, altså rytme når jeg spiller Metallica. Kan forsovet både james og kirk sin del på sangene jeg listet opp. Men jeg foretrekker kirk, og det er den delen jeg spiller når bandet skal watte opp med litt metallica. Kan jo selvfølgelig riff fra mange andre sanger også. Når jeg tenker meg om kan jeg james sin del på Whom the bell tolls og sanitarium. Førstnevnte er faktisk den andre sangen jeg bega meg ut på. Bare slått av den evige ener; nothing else matters. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 1. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2011 Noen her som synger og spiller samtidig? De to sangene jeg klarer best er Am I Evil? og Wherever I may roam. Prøver meg litt fram på fuel og sånt, men trenger mer øvelse med synginga James er gææærn som synger Damage Inc mens han spiller!! Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 1. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2011 Bare for whom the bells toll og sanitarium her Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 1. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2011 Tror ikke jeg kan spille absolutt alt på noen sanger men de jeg kan så store deler av at de egentlig er hele sangen er: -Bells -Master -One -Welcome Home -Day -Seek -Harvester Og fortsatt mangler store deler av sangene her Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 1. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2011 Noen her som synger og spiller samtidig? De to sangene jeg klarer best er Am I Evil? og Wherever I may roam. Prøver meg litt fram på fuel og sånt, men trenger mer øvelse med synginga James er gææærn som synger Damage Inc mens han spiller!! Jeg kan synge og spille samtidig, men ikke alle sanger. Synger sjelden til metallica låter uansett, for jeg er ikke i nærheten av å nå james. Bakvokal kan jeg fikse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå