Bytex Skrevet 26. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Metallica spiller vel sist, så det er ikke umulig å la være å dra på de 3 første og bare se Metallica. Burde ikke være vanskelig å finne en forumpost eller setliste som sier når på kvelden Metallica begynner å spille i Sverige eller Tyskland ellerno. De holder de samme tidene hver dag. Endret 26. januar 2011 av Bytex Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 26. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2011 På 'The Big 4'-DVD'en så spiller hvertfall Metallica sist. Så de gjør nok samme greia der. Hadde vært fett om de spiller i Norge eller Sverige. Og at alle banda spiller en coverlåt sammen. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 Spørs vel om det kommer til å bli sånn cover igjen slik som det var i Sofia. Det var jo en del Big4 show i fjor, og de gjorde kun dette én gang. Så det kan vel hende at de gjør det en gang i USA hvertfall tenker jeg. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 Noen som vet hvorfor Slayer ikke var med på Am I Evil? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 Noen som vet hvorfor Slayer ikke var med på Am I Evil? Dave Lombardo var med. Tom Araya og Jeff Hannemann liker ikke å jamme, så de stod over. Kerry King kunne tenkt seg å være med, men han måtte ta ansvar for å velge hvilke sanger som skulle sendes på lufta til kinoene. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 Noen som vet hvorfor Slayer ikke var med på Am I Evil? Dave Lombardo var med. Tom Araya og Jeff Hannemann liker ikke å jamme, så de stod over. Kerry King kunne tenkt seg å være med, men han måtte ta ansvar for å velge hvilke sanger som skulle sendes på lufta til kinoene. Har lurt på dette sjøl. Takk for oppklaringen. Lenke til kommentar
paulie154 Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Ikke noe nytt for mange kanskje, men poster det uansett: http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=153189 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Det er sånne intervjuer som gjør en varm i hjertet. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Det er sånne intervjuer som gjør en varm i hjertet. True! Gleder meg veldig! Har bare vært ordentlig Metallica fan siden rett etter Death Magnetic, men kan ikke tro at det er godt over 2 år siden det ble sluppet! God loves 'tallica! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 I dag kom medlemspakka for 2011 også FIIIN tskjorte i år.... Ikke grønn og ubrukelig i hverdagen Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 That reminds me, må fornye medlemskapet.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg er så gammeldags at jeg har ikke HØRT Death Magnetic engang. Ikke en eneste låt. Har ikke hørt noe nyere livemateriale med de låtene heller. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2011 Vel, da har du godt glipp av noe, gammern. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2011 Får vel ta en titt på den en dag. Jeg ble så forbanna når jeg hørte St. Anger-plata at jeg sverget å aldri plukke opp noe nytt fra den kanten. Men det er jo endel år siden nå. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg vil tro du liker Death Magnetic bedre enn St. Anger. De ligner ikke på hverandre i det hele tatt. Death Magnetic ligner mer på de fire første, men er ikke oppe på nivået (by far). Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 3. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2011 Får vel ta en titt på den en dag. Jeg ble så forbanna når jeg hørte St. Anger-plata at jeg sverget å aldri plukke opp noe nytt fra den kanten. Men det er jo endel år siden nå. Death Magnetic er ikke som St. Anger Du burde spessielt høre "The Day That Never Comes" som er min all-time favoritt. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 3. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) . Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 3. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg er så gammeldags at jeg har ikke HØRT Death Magnetic engang. Ikke en eneste låt. Har ikke hørt noe nyere livemateriale med de låtene heller. Jeg vil anbefale deg å høre The Judas Kiss, All Nightmare Long, Cyanide og The Unforgiven III. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. februar 2011 Får vel ta en titt på den en dag. Jeg ble så forbanna når jeg hørte St. Anger-plata at jeg sverget å aldri plukke opp noe nytt fra den kanten. Men det er jo endel år siden nå. Death Magnetic er ikke som St. Anger Du burde spessielt høre "The Day That Never Comes" som er min all-time favoritt. Day er veldig bra. Liker godt my Apocalypse også. Min absolutte favoritt fra albumet er All nightmare long! http://www.youtube.com/watch?v=S28LDft7cO4 Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 3. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2011 That Was Just Your Life - eneren på DM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå