Heddee Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Ganske sikker på det blir The Big Four i Sverige ja. Blir tur då i tilfelle. Blir nok Knebworth også. Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Blir å kjøpe billett til Knebworth i romjula når jeg har fått litt mer penger på kontoen. Tar de turen innom Sverige blir det en tur dit også. Håper Motörhead kommer dit også; de er jo annonsert på en konsert så langt. Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Blir å kjøpe billett til Knebworth i romjula når jeg har fått litt mer penger på kontoen. Tar de turen innom Sverige blir det en tur dit også. Håper Motörhead kommer dit også; de er jo annonsert på en konsert så langt. Har et lite håp om dagspass til fredagen på Knebworth. Fristar EKSTREMT lite med Slipknot og Biffy Clyro. Endar vel opp med å betale 1500kr for et helgepass though... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Er egentlig ikke så stor fan av Megadeth. Etter det jeg har hørt så er ikke Dave så flink til å synge :!: Jævel til å mumle, greit å kunne tekstene Jeg drar først og fremst for å se Slayer, har ikke sett dem live siden Rockefeller '05. Han kan tekstane... Jeg håper han kan tekstene. Det jeg mente var at han mumler så det er greit at VI kan teksten. Jeg har ikke sakt noe som helst om å avfeie band på grunn av svak vokal. Men jeg er ingen stor fan av Mustaine som vokalist det skal sies, det funker på platene, men han blir "borte" når han står på scenen. Akkurat ferdig med å se igjennom konserten på blu-rayen i fan can 6. Under Seek & Destroy på slutten når James går nede langs publikum så er det en som prøver å ta det ene svettebåndet han har på den ene armen så James lapper til ham over armene Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Blir å kjøpe billett til Knebworth i romjula når jeg har fått litt mer penger på kontoen. Tar de turen innom Sverige blir det en tur dit også. Håper Motörhead kommer dit også; de er jo annonsert på en konsert så langt. Har et lite håp om dagspass til fredagen på Knebworth. Fristar EKSTREMT lite med Slipknot og Biffy Clyro. Endar vel opp med å betale 1500kr for et helgepass though... Jeg ville nok ikke holdt pusten med tanke på dagspass til fredagen. Majoriteten av de som kommer er der for å se Big 4; det er er ganske sikker på. Det kommer jo fler annonseringer så skal vel ikke se bort ifra at det dukker opp noe som er verdt å se. Jeg håper hvertfall det. Vil jo være en fantastisk bragd å bare bringe inn søppel de to neste dagene. Om ikke annet dukker det jo opp mange andre Metallica fans der som man kan bli kjent med. Det sosiale er jo vel så viktig som musikken synes jeg Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Enig i alt du skriv, dukkar nok opp noko greit resten av helga, men går endel meir cash uansett. Blir nok neppe dagspass tilgjengelig i næraste framtid uansett. Får sette opp en Norway Inc-camp, hadde vore kult! Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Helt enig. Har snakket om no slikt på facebook. Hvis du er medlem av Norway INC gruppa er det en tråd der hvor det er nevnt. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Hva gjør Biffy Clyro der blant metalbanda? De spiller vel ganske rein rock. Kanskje det er fordi de er fra UK og up and coming. Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Hehe, mange som har stilt seg det spørsmålet, Jefe... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Jeg syns Biffy Clyro var skamfett på Hove. Om det så ikke er metal. Sonisphere er ikke en metalfestival heller, i følge Wikipedia, men skal dekke Hard rock, heavy metal, alternative rock, punk rock. Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Berre veldig spesielt at Biffy skal HEADLINE en dag på Sonisphere. At dei tek del i festivalen har eg ingenting imot. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Mjaaa, de er vel ikke helt headliner-materiale kanskje. Enig der. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Så nettop litt av San diego '92. Enter sandman, Creeping Death og Harvester of Sorrow. Fy faen sier jeg bare. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Ønsker alle Metallicavenner en riktig God Jul ! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Mange her inne som har planer om å reise til Sonishphere neste år, da? Tenker meg og 3 kompiser mest sannsynlig reiser nedover, det hadde vært _jævlig_ kult. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Grattis med dagen Lars Ulrich Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 26. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) Old drummer man is old and cool Lars Endret 26. desember 2010 av Osse-Mon Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) Grattis med dagen FOR HELVEDE!!! Endret 26. desember 2010 av Bilael Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Grattis med dagen til vår kjære Lars, og god jul til dere andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå