Manx Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 Ikke tolle momse... 261 kroner for å være veldig nøyaktig. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 253 kr betalte jeg, DVD.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Da var årets siste pakke fra metclub i hus Jeg håper at jeg ikke bruker like mye penger der til året som jeg har gjort i år Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Oi fuck! Jeg må snart oppdatere membershipet mitt. Det går ut 3. Januar eller noe. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Mitt går ut i slutten av januar men jeg gjorde det i går, så var det gjort. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Ah, jeg må vente på litt penger. Satser på jeg får noe til jul. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 23. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Hurg... No Fan Can for me Og jeg som håpet på levering før jul Lenke til kommentar
paulie154 Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Tror dere vi Metclub-medlemmene får "insight" i skrivingen og sånt av det nye albumet? :3 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Tenker du Mission Metallica 2 eller noe i den duren? Jeg håper det i hvertfall det. Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 litt off-topic, men noen som skal på Slayer og Megadeth i mars? Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) Sitter her å koser meg med (Re)Load liveopptredener innimellom alle julesangene. Ganske så trivelig . http://www.youtube.com/watch?v=RcwyTooXMEQ&hd=1 http://www.youtube.com/watch?v=p-d3TgT3HBY http://www.youtube.com/watch?v=PqqbZMIkdmI&hd=1 http://www.youtube.com/watch?v=yHcPi-FKQYw @jajamensen: Har vurdert det, men vil mye heller ta turen til nærmeste Big4-show. edit: Ser det er 18-årsgrense, så går uansett ikke for min del. Endret 23. desember 2010 av tjotr Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 litt off-topic, men noen som skal på Slayer og Megadeth i mars? Jeg bestilte billetter til meg og brodern før i dag. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 23. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Vurderer det, men vet ikke om jeg gidder å betale penger for å høre to karer "nesten" synge Angående Mission Metallica: Jeg vedder en femmer og en bugg på at det blir ny runde med det! Det var jo awsum! Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Ingen fan can her heller. Men, går helt greit. Jeg vet den er på vei litt off-topic, men noen som skal på Slayer og Megadeth i mars? Selvsagt Hovedsakelig for å se Slayer, men Megadeth funker det også. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Er egentlig ikke så stor fan av Megadeth. Etter det jeg har hørt så er ikke Dave så flink til å synge :!: Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Dave er Gud. Billett bestilt, og ser fram til neste års konserthøgdepunkt Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) James er Gud. Billett bestilt, og ser fram til neste års konserthøgdepunkt Endret 23. desember 2010 av Gitarhm 1 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Er egentlig ikke så stor fan av Megadeth. Etter det jeg har hørt så er ikke Dave så flink til å synge :!: Jævel til å mumle, greit å kunne tekstene Jeg drar først og fremst for å se Slayer, har ikke sett dem live siden Rockefeller '05. Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Er egentlig ikke så stor fan av Megadeth. Etter det jeg har hørt så er ikke Dave så flink til å synge :!: Jævel til å mumle, greit å kunne tekstene Jeg drar først og fremst for å se Slayer, har ikke sett dem live siden Rockefeller '05. Han kan tekstane, men han blir gradvis svakare vokalmessig. Ikkje rart då han snart er 50 år, fleire andre som slit også. Hetfield, Araya, Dickinson har alle sett bedre dagar. For min del blir det for dumt å avfeie eit band pga litt småsvak vokal. Andre ting som er viktig i livemusikk også Blir fantastisk å sjå begge banda på ein intim stad som Sentrum Scene. Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 23. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2010 Gah. Venter fortsatt på flere annonseringer i forbindelse med Metallica sine konserter neste år. MetClub har vel tatt juleferie på dette tidspunktet (vet det står 24desember på metclub.com, men føler håpet er ute for flere nyheter på dette tidspunkt) og da kan man vel ikke forvente seg mye fra Metallica.com heller. Maiden er klar for Polen, Spania og Sveits så langt. Italia har ingen headliner annonsert. Basert på hvor Maiden er klar våger jeg faktisk å håpe på Helsinki og Stockholm på dette tidspunkt. Nesten så jeg gjør meg klar til å bestille billetter Håper dog på at det ikke bare er festivaler neste år. Traver de gjennom 2011 uten noen form for spesiell konsert(er)/miniturne til fansen blir jeg meget skuffet... Og jaaaada, jeg vet vi ikke engang har åpnet julepresanger enda. Det har da ikke noe med saken å gjøre. Er egentlig ikke så stor fan av Megadeth. Etter det jeg har hørt så er ikke Dave så flink til å synge :!: Er ikke uenig nei Det som har holdt meg vekk fra Megadeth er Dave sin vokal. Hadde han vært like flink til å synge som han er på gitar ville det vært så mye bedre. De gjorde forøvrig en helt grei jobb i Polen tidligere i år. Jeg har bare sett de den ene gangen, men basert på den ene opplevelsen er de ikke så aller værst live. Opplevelsen blir jo mye bedre av en intim scene; er ikke alle band som takler stadion og utekonserter av den typen. Vet ikke hvem som spiller sist av Slayer og Megadeth, men spiller Slayer først vil jeg si det er verdt å bli igjen og se Megadeth også. @ Gitarhm: Bra fix Om du skal ha mer relevant ville ikke "Tom" vært et dårligere valg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå