robbsi Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Big Four til Hove?! Jaaaaaaaaa, Big four + sevenfold, betaler en million! Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Skal vel ikke se bort i fra at bare Metallica med support tar turen til Valle Hovin igjen, blir brått 4 år siden sist til sommeren! Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Veldig fin nyhet!! Håper på Big Four til Stockholm, (kanskje Hove og? Selvom jeg ser dette som litt usansynlig), og Metallica + support til Valle Hovin. Tenker litt på billetter til England, men får sitte litt på gjerde å se Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Håper heller på Big Four til København enn Stockholm. Lettere for min del. Metallica til Norge hadde ikke vært dumt det heller. Big Four til Hove er nok litt urealistisk. Kanskje det blir ett av banda (da tror jeg Slayer eller Anthrax). Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Big Four til Hove tror jeg aldri kommer til å skje. Kanskje ett av banda ja, men alle fire? No way. Om gutta kommer hit så håper jeg de spiller en plass de aldri har spilt før. Trondheim eller Tromsø?! Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Big Four til Hove tror jeg aldri kommer til å skje. Kanskje ett av banda ja, men alle fire? No way. Om gutta kommer hit så håper jeg de spiller en plass de aldri har spilt før. Trondheim eller Tromsø?! Trondheim ja! http://p3.no/metallica-kommer-til-trondheim/. Ett år siden de "skulle" ha vært der nå, men en kan jo fortsatt håpe . Lenke til kommentar
paulie154 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Kanskje Metallica har blitt advart av Kiss, om slappe trøndere som ikke gidder å betale "så mye" for en konsert(ja, jeg var der). Uansett, jeg tror uansett ikke Metallica får det problemer, og de blir nok ikke forvist til parkeringsplassen heller. Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Vet noen av dere om metallica skal ha noen konserter i Europa 2011? Da snakker jeg kun om metallica, og ikke big four. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Vet noen av dere om metallica skal ha noen konserter i Europa 2011? Da snakker jeg kun om metallica, og ikke big four. Ingenting er annonsert enda, så vi må bare vente... Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Én konsert med kun Metallica er annonsert: Rock in Rio (de janeiro), 25. september 2010. Kommer garantert flere "enkelt-konserter". Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Én konsert med kun Metallica er annonsert: Rock in Rio (de janeiro), 25. september 2011. Kommer garantert flere "enkelt-konserter". Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Fant nettop ut at den nye hjelpelæreren vår var på metallicakonsert i norge under justiceturen Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 NICE! Eneste jeg vet om i farta er søstra mi som var på en av konsertene i Spektrum i 2003. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) One more Sonisphere show in FranceTwo firsts for this one . . . the first Sonisphere Festival in France and the first time the Big 4 will be on the same stage in France! Amneville, France to be exact, on Saturday July 9 for night number two of the weekend festival. You know the line-up, Anthrax, Megadeth, Slayer and 'Tallica for one more round of fun and games. Endret 17. desember 2010 av tjotr Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Big 4 til Sonisphere Stockholm! Håper jeg. Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Sannsynligheten for det er nok forholdsvis stor ja. Og hvis Metallica først er i Skandinavia skal det vel mye til for at de skipper Norge, de selger jo alltid ut her, dog Big Four her i Norge er vel litt tvilsomt, tror vi har for liten arena til det ( Valle). Venter på en konsert i nærheten slik at jeg får sett min konsert nr. 15 med gutta =) Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Tipper Stockholm ja...Amneville var lite praktisk, heller Knebworth. Ein bra gjeng fra Norway Inc som planlegg tur dit. Lenke til kommentar
paulie154 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Håper ikke de kun tourer med Big 4. Har ingen interresse av de andre banda. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 17. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2010 Jobber sammen med en skikkelig metallicafan! Han var på konserten i spektrum i '92, og stod utenfor og fikk hilse på alle gutta og fikk signert black album, justice og puppets....... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Tipper Stockholm ja...Amneville var lite praktisk, heller Knebworth. Ein bra gjeng fra Norway Inc som planlegg tur dit. Er du også i Norway Inc. ja. Hadde vært gøy å dra til Knebworth, men ser først om de kommer noe sted nærmere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå