medlem-173043 Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 (endret) . Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 De spilte vel to kvelder i San Francisco og to kvelder i Berlin. Nja. To i Berkeley, California, en i Berlin og en i New York. Iallefall det eg finn ut via Timeline på Metallica.com. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 S&M plata er vel det beste fra 4-5 konserter de kjørte, er det ikke? Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 Nope, kun fra de to i SF! Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 http://rockman.vgb.no/2010/11/26/tidenes-viktigste-album-metallica-master-of-puppets/ Lenke til kommentar
nybb Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 (endret) http://rockman.vgb.no/2010/11/26/tidenes-viktigste-album-metallica-master-of-puppets/ Jeg er enig i alt han skrive bortsett fra en ting; at det er tidenes viktigste album. Sabbath, Zeppelin og The Beatles har alle utgitt minst èn skive hver som har vært viktigere for musikkhistorien i ettertid enn MoP. Endret 29. november 2010 av nybb Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 Man kan si at det er et bra album, men hvor viktig Master of Puppets var bør nok begrunnes særdeles godt. The Thing That Should Not Be er forøvrig knall. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 30. november 2010 Rapporter Del Skrevet 30. november 2010 De spilte vel to kvelder i San Francisco og to kvelder i Berlin. Nja. To i Berkeley, California, en i Berlin og en i New York. Iallefall det eg finn ut via Timeline på Metallica.com. Ah stemmer det. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 2. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2010 siden denne tråden stoppet opp litt så slenger jeg på ett bilde 1 Lenke til kommentar
christina1987 Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Noen som har fått fan can i posten? Jeg leste på metallica.nu at det var noen der som måtte betale toll når de skulle hente fancan på posten, noen som har gjort det? eller vet noe om det? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Noen som har fått fan can i posten? Jeg leste på metallica.nu at det var noen der som måtte betale toll når de skulle hente fancan på posten, noen som har gjort det? eller vet noe om det? Regn med å måtte betale litt over 200 kr når du henter den. Var desverre ikke så heldig at jeg vant en, men du må betale 25% merverdiavgift på hele summen pluss et gebyr på like over hundrelappen. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 Tror dere videoklippene som er med på FanCan'en blir lagt ut på youtube and such når folk får det i hus? Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 Reknar med alt blir tilgjengelig via youtube og .torrent, dessverre. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Veldig synd for dere som betaler for det (hadde jeg også hatt muligheten, ville jeg også kjøpt den), men bra for oss andre. Et par videoer har allerede funnet sin vei til YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=EqbE7VHDgZI http://www.youtube.com/watch?v=5dyMEpII3VA Vet disse fremføringene også ble brukt som MetOnTour-video fra sine respektive konserter, men her er det tross alt langt bedre filming, lyd- og bildekavlitet. Endret 6. desember 2010 av tjotr Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 Og det er fort jævla lite EXCLUSIVE når det ligger på youtube. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 Helt enig i det, Bytex. Var sikkert mer eksklusivt på sent 90- og tidlig 2000-tall - uten dagens mange muligheter med fildeling og sånt. Men vi som ikke har selve FanCan'en har ikke den samme eiemuligheten med den kule "hermetikkboksen" og det der . Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 Var noe annen klipping på de videoene der også. Jævlig bra. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 Ikke sant! Misunner dere noe jævlig. Vurderer å kjøpe den på ebay e.l i fremtiden. Inntil videre får jeg nøye meg med YT og andre ymse sider. Har ikke sett den her før http://www.youtube.com/watch?v=Pj2Ry4vh2q8 Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 6. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2010 Rå den videoen der. Digger når James spiller trommer, eier så sykt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå