Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At bandet er tight er nødvendigvis ikkje så viktig for min del. Mange av mine største konsertopplevingar har Metallica stått for, uten at dei blant dei mest feilfrie livebanda (tromminga til Lars, vokalen til James osv). Tar heller et smårufsete liveband, enn ein perfekt opptreden med playback-element, sjølvsagt.

Men då det er sagt så er det ikkje akkurat negativt med band som leverer perfeksjon live. Mine beste eksempel her må vere Gojira og Lamb of God.

Lenke til kommentar

haha, har ikke sett den versjonen før. Kirk hørtes jo ut som en ihjelkjørt gressklipper.

Da fortsetter jeg med den beste versjonen av Last Caress og So What:

http://www.youtube.com/watch?v=evUdnChuTrI&hd=1

Historien er at gutta i utgangspunktet skulle spille King Nothing, men etter prøven vill arrangørene ha dem til å endre låt, ettersom de mente det var altfor mye pyro på scenen under fremføringen. Det resulterte i en fire-minutters opptreden i ren sinne. ;) NB! Viktig å få med seg de siste 30 sek.!

Lenke til kommentar

Gojira og LoG er IKKE perfeksjon, uansett hvordan du snur og vender på det :p

Meiner du Gojira og Log ikkje er "tighte" liveband? Av dei banda eg har sett, er det Gojira og LoG som gjengir musikken sin på en best mulig måte live i forhold til på plate. Eg har ikkje noko problem med å innsjå at Metallica ikkje er på topp no til dags, i motsetning til mange av mine med-fans.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...