Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leper Messiah er vel heller ikke den vanligste. Har vært en del ganger i WM-tour, men kun 100-og-noen ganger siden 1986.

Forsovidt sant det. Tenkte ikke over Leper, da den har blitt spilt "så mye som" 3 ganger på down under-tour'n :)

Noen som vet hva planene deres er neste år? Skal de toure mye eller??

Garantert: Studio i noen måneder fra ca. april og en konsert: Rock in Rio (de Janeiro) 25. sep. 2011.

Endret av tjotr
Lenke til kommentar

Ingen kan helt sikkert vite hva de skal neste år, bortsett fra det som er offisielt. De skal spille på Rock in Rio i Rio de Janeiro.

Men ellers, de ryktene jeg har plukket opp her og der (hovedsaklig på MetClub-forumet), som er mest populære, er at bandet nå tar en pause. Men jeg tror ikke det blir like lang pause som sist (opp mot et år). Tipper et sted mellom 3 måneder og 6 måneder. Så stikker de i studio litt til sommeren. En Escape From The Studio-tour til høsten, kanskje med Big 4 eller "the wall", og så i studio igjen. Plate seint 2011 eller tidlig 2012. Dette er kanskje like mye drøm som hva jeg tror, men ja. Er ikke helt usannsynlig. Flere uttalelser tyder på at de skal bryte 5 års-trenden (5 år mellom hver plate), blant har Robert sagt at det skal fortere enn sist. Det har jeg tro på. Bandet er i en bedre driv og flyt enn noen gang. De har turnert mer effektivt, med små legs og små pauser hele veien. De er over alvorlige problemer (som rehab feks). Ja, jeg har tro på et album til og tror heller ikke det er umulig med to til. Tre til tror jeg kanskje jeg vil avvente litt og se formen dis om noen år. Etter at Metallica gir seg, har Kirk såvidt snakka om å lage et soloalbum.

Joa. Ingen vet hvordan fremtiden blir, men jeg håper det blir noe som over.

• Liker 1
Lenke til kommentar

metallica er sellouts og en hver ekte metall fan burde hate dem av denne grunn

Siterer en fra Metallicaab.com:

"Metallica are the coolest band on the planet for what they give back to the fans. Changing up the setlist so much, having every show available to download, the meet and greets. These guys are amazing!"

punktum

---------

Har brukt de siste minuttene av en særdeles bra dag på å se denne godbiten av en instrumental fra dagens konsert:

http://www.youtube.com/watch?v=TWiZ433D-_I&feature=mfu_in_order&list=UL

Enjoy mates!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...