Tunky Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 Tror aldri de kommer til å spille den. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Håper virkelig de spiller den live neste år, da blir jeg meget fornøyd enten jeg får sett det på video eller i levende live Alt ligger vel så å si til rette for det, er jo 30-års jubileum Tror aldri de kommer til å spille den. Hvorfor ikke? Er lov å håpe og jeg lever i håpet Endret 16. november 2010 av Friction# Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 Lever i håpet om Frayed sjølv, sjansane er sikkert små, men lov å håpe. Veit Rob har pusha litt på dei andre i bandet om å øve den inn (han har uttalt det i fleire intervju). I tillegg har dei "teasa" med introen i årevis no, så dei er iallefall klar over at låta eksisterar Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 Jeg håper, men tviler. Sangen er jo kjempedeilig. Noen av de beste riffa Hetfield har laget. Soloriffet er bare helt orgasmisk. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 Er faktisk ganske sikker på at de spiller den en eller annen gang. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 17. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Tror jeg også! Rob har sagt at han kan den, og at han håper de en vakker dag spiller den. Han sier han liker den veldig godt! Denne liker jeg veldig godt: http://www.youtube.com/watch?v=hwsbUUEOT9g Suicide at the end of the line? Endret 17. november 2010 av Osse-Mon Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 17. november 2010 Rapporter Del Skrevet 17. november 2010 (endret) , Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 17. november 2010 Rapporter Del Skrevet 17. november 2010 Eg er glad dei ommøblerte litt på den der ja. Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 17. november 2010 Rapporter Del Skrevet 17. november 2010 (endret) det fra 2:55 til 3:35 er så sykt fett Endret 17. november 2010 av jajamensen Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 17. november 2010 Rapporter Del Skrevet 17. november 2010 Jeg håper, men tviler. Sangen er jo kjempedeilig. Noen av de beste riffa Hetfield har laget. Soloriffet er bare helt orgasmisk. riffet rett før soloen er ikke så vanskelig å spille på gitat syns jeg, men riffet man spiller mens soloen går er vanskelig! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. november 2010 Rapporter Del Skrevet 17. november 2010 (metontour.com) You may have been reading some reports and watching some YouTube video of Kirk accidentally kicking a balloon and knocking a child down. I want to set the record straight here. The child is the daughter of a Metallica crew member, and she was experiencing the joy of the balloons dropping. She was in the wrong place at the wrong time, and Kirk did not see her when he kicked the ball. The little girl did not receive any injuries, and she was not "sent flying several feet into the audience." Both the little girl and Kirk are fine, and are still friends. Thanks for everyone's concern and support. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 17. november 2010 Rapporter Del Skrevet 17. november 2010 så vet vi det Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 17. november 2010 Rapporter Del Skrevet 17. november 2010 Old news? http://www.youtube.com/watch?v=bz5G_aidSFY Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. november 2010 Rapporter Del Skrevet 17. november 2010 Steingamle news..tror vi snakket om det på forrige side eller sida før der igjen. Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 17. november 2010 Rapporter Del Skrevet 17. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=_3c2sDOAELs&feature=related wat 1 Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 17. november 2010 Rapporter Del Skrevet 17. november 2010 (endret) - Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 Lenke til kommentar
paulie154 Skrevet 17. november 2010 Rapporter Del Skrevet 17. november 2010 Om de skal spille Frayed, må de ha med de dvergene(elns) som synger marsj-sangen i starten! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 17. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Det er jo Winkiene til den onde heksa i Wizard of Oz... http://www.youtube.com/watch?v=Jtie6r27JeU Endret 17. november 2010 av Osse-Mon Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 17. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. november 2010 Man hører forresten at jeg plystrer introen til Frayed flere ganger under konserten i spektrum i fjor Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 18. november 2010 Rapporter Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Happy freakin' birthday Kirk Lee Hammett Heftig 1. night-setlist (egentlig 3.night) fra Melbourne: That Was Just Your Life The End Of The Line Harvester Of Sorrow The Shortest Straw Fade To Black The Memory Remains I Disappear Sad But True Turn The Page Orion One Master Of Puppets Damage, Inc. Nothing Else Matters Enter Sandman - - - - - - - - Breadfan Jump In the Fire Seek and Destroy Gjett hvem som var først til å pie'e Kirk'a ---------- I dag er det 13 år siden ReLoad ble gitt ut! Endret 18. november 2010 av tjotr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå