osse-mon waits for alice Skrevet 15. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 De har mange låter, han kan jo ikke like alle Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 men de kan jo spille alle Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 (endret) . Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 Enig i Don't Treat On Me! Men James har jo sagt at han ikke liker den, dessverre. Angående turnè neste år, håper jeg heller de fokuserer på nytt album. Skal vel ikke se bort ifra at de tar seg en liten sommerferie som de har gjort de siste årene. Ser jo at de allerede har planlagt å ta del av Rock in Rio i Brasil. De kommer garantert til å gjøre noe spesielt neste år - det har de sagt i en god del intervjuer det siste året. Regner med de i hvertfall vil turnére i USA & Europa, i tillegg til et par konserter i Sør-Amerika er det en grunn til at han ikke liker dont tread on me? Eneste jeg har lest på nettet er at: "There are some songs on there I don't like. 'Don't Tread on Me', probably not one of my favorite songs musically." Syns det er en konge sang jeg. Fengende og catchy. Småkjedelig gitarsolo, men det er igrunn det eneste negative. Får håpe de andre liker'n, og at James tar låta "opp til vurdering" igjen frem til 20-års jubileet av Black Album neste år. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 her sitter jeg og leser til prøve som vi har imorgen mens jeg hører på fight fire with fire o.l sanger. lesinga går til helvete Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 Til prøvelesing må jeg enten ha musikk jeg ikke kan (synger med ellers) eller som er instrumentale. Gjerne en instrumental jeg ikke kan. Steve Vai, Yngwie Malmsteen, Eric Johnson, Joe Satriani osv er fantastisk å lese til. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 (endret) . Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 Da skulle du vært i spektrum. Tok av helt sykt når de spilte den Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 harvester er nå for tiden min yndlingsang Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 Jeg gleder meg til min neste Metallica-konsert. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 Den ble spilt down under i dag (la ved setlisten). Var så heldig at jeg fikk høre den på min første konsert i Køben. That Was Just Your Life Cyanide Creeping Death Harvester Of Sorrow One Leper Messiah I Disappear Sad But True Welcome Home (Sanitarium) Orion The Day That Never Comes Master Of Puppets Battery Nothing Else Matters Enter Sandman - - - - - - - - Die, Die My Darling The Four Horsemen Seek and Destroy Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 her sitter jeg og hører på broken beat and scarred, mens fettern min hører på tekno. han ødelegger musikken -.- Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 16. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 BBS er muligens det kjipeste sporet på DM.. Harvie er kongelåt, jeg vil høre den igjen live! Hva gjelder å kunne alle sangene, så er det fler de ikke kan Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 (endret) . Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 Låtene jeg digger i disse dager er The Thing That Should Not Be, Leper Messiah og Of Wolf and Man!! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 Alle er kongelåter robbsi. Of Wolf And Man er jo fet bare fordi den har "wolf" i seg. BBS er nok det svakeste sporet på DM, dog den er veldig bra live. Skikkelig crowdpleaser og get the crowd going låt. Riffene er også meget bra. http://www.youtube.com/watch?v=FqHSm8hM7Cw Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 Jeg har også en Leper Messiah-fetish for tida. Versjonen på Some Kind of Monster-EPen er bra. Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 Leper er og blir fantastisk. Litt bitter på at eg berre har fått høre den på eit av åtte show eg har vore på (Bergen 2008). Siste halvdel av Leper er av det betre Metallica har prestert i mine øyrer. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 (endret) For øyeblikket er det The Frayed Ends of Sanity som går igjen hos meg. Sist gang jeg hørte Leper live var også i Bergen '08 Old habits reappear Fighting the fear of fear Growing conspiracy Everyone's after me Frayed ends of sanity Hear them calling Hear them calling me Endret 16. november 2010 av Friction# Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 Leper er og blir fantastisk. Litt bitter på at eg berre har fått høre den på eit av åtte show eg har vore på (Bergen 2008). Siste halvdel av Leper er av det betre Metallica har prestert i mine øyrer. Nå'å, låta har bare blitt spilt 100 ganger siden '86 - og bare en gang i Norge. Så vil heller si du er a lucky bastard.. Robbsi's besettelse for Leper har også smittet over på meg, noe voldsomt faktisk I tillegg går det mye i So What, I Disappear og Trapped Under Ice. Hva tror dere om mulighetene for at Frayed Ends blir spilt live? Håper egentlig ikke de overrasker og spiller'n på et av de siste showene down under, ettersom James' stemme er altfor slitt for slitt til å synge den for øyeblikket. Neste år, når han har fått hvilt og forbedra stemmen, og gutta har fått øvd på'n - da kanskje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå