nybb Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Wow, Metallica har visst spilt Unforgiven II kun én gang! Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Wow, Metallica har visst spilt Unforgiven II kun én gang! Og eg håper det blir med den eine gongen. Hørtes heilt grusom ut live (og på plate også, men det er vel ein såkalla "smaksak"). Lenke til kommentar
nybb Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Den beste på Reload spør du meg, som for øvrig ikke har noen bra låter. Uansett, jeg trodde kanskje de hadde spilt den litt oftere, tatt i betraktning at det er oppfølgeren din den nest mest kommersielle låta deres. Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Eg likar The Memory Remains og Fuel live. Allsongen under Memory på Valle Hovin var fantastisk. 2 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 hvordan har de holdt styr på hvor mange ganger de har spillt f.eks hit the lights live? tror dere de telte helt fra starten? Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Come crawling faster, obey your master, your life burns faster, obey your master....MASTER sorry. fikk et kick når jeg spilte den på gitar 1 Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 hvordan har de holdt styr på hvor mange ganger de har spillt f.eks hit the lights live? tror dere de telte helt fra starten? Det ble jo skrevet og tatt vare på setlist fra tidlige konserter også. Forøvrig er http://chapterinc.com/ også en veldig bra side for slike fakta. En av personene bak denne siden jobber for Metclub/Metallica Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Nice advarsel-lapp på scenen i Adelaide i dag Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 Unforgiven II er en fantastisk låt, men dessverre spilte de den helt forferdelig den éne gangen de spilte den live. Unforgiven III i spektrum første gangen var også veldig ruskete. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 Forøvrig bruker jeg http://www.metlists.com for spillelisteoversikt. Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=Bxly3xq7nWE Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Jeg gleder meg engentlig mest til den dagen jeg slipper å høre Sad But True live... Til dels enig. Ble rett og slett forbannet når den kom på konserten i april. Ser her at den har blitt spilt på alle World Magnetic Tour-konsertene...litt drøyt. Så den her netopp. Ganske så genialt. http://www.youtube.com/watch?v=046kjgkHEK4 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Er vel ikke stort å gjøre med det. SBT er like mye live-stayer som Run to the Hills er hos Iron Maiden. Bortsett fra at RTTH er myyyyyyyye bedre og morsommere allsang-låt. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 Jeg liker sad but true, men synes creeping death kunne tatt slot'en Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Enig. Creeping er faktisk blitt spilt mer enn Sad, dog har nok Sad blitt spilt mer siden 1991. Håper og tror de mer eller mindre dropper Sad på 30th anniversary-turnéen. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) . Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Mhm! Evt. begynne å spille Don't Tread on Me Setlista fra Adelaide i dag: That Was Just Your Life The End Of The Line For Whom The Bell Tolls Fuel Fade To Black Broken, Beat & Scarred Wherever I May Roam Sad But True The Unforgiven All Nightmare Long One Master Of Puppets Fight Fire With Fire Nothing Else Matters Enter Sandman - - - - - - - - Am I Evil? Hit The Lights Seek and Destroy Bytt ut Bells, Fuel & Fire med Creeping, Never & Blackened, og vi har akkurat den samme setlista som i Oslo 13. april! Endret 15. november 2010 av tjotr Lenke til kommentar
paulie154 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Enig i Don't Treat On Me! Men James har jo sagt at han ikke liker den, dessverre. Angående turnè neste år, håper jeg heller de fokuserer på nytt album. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Enig i Don't Treat On Me! Men James har jo sagt at han ikke liker den, dessverre. Angående turnè neste år, håper jeg heller de fokuserer på nytt album. Skal vel ikke se bort ifra at de tar seg en liten sommerferie som de har gjort de siste årene. Ser jo a de allerede har planlagt å ta del av Rock in Rio i Brasil. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 er det en grunn til at han ikke liker dont tread on me? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå