Tunky Skrevet 9. november 2010 Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 Ser ut som det, ja. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. november 2010 Rapporter Del Skrevet 11. november 2010 "FAN CAN VI RESERVATION WINNER!" Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. november 2010 Rapporter Del Skrevet 11. november 2010 Grattis! Ta å rip DVD'en eller BD'en og send til meg. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 11. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. november 2010 FAN CAN VI RESERVATION WINNER! Congratulations!! One Fan Can VI has been reserved for you!! Jeg får meg en jeg også Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. november 2010 Rapporter Del Skrevet 11. november 2010 Nice. Det stod at jeg kunne vente en mail med kjøpe-link i løpet av en måned eller no. Jeg fikk den 10 sekunder etter den første. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 11. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. november 2010 Jeg venter fremdeles på den mailen :/ Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. november 2010 Rapporter Del Skrevet 11. november 2010 Det betyr at jeg må hjem om ikke så lenge. Har ikke VISA selv så, mamma får ordne det. Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 11. november 2010 Rapporter Del Skrevet 11. november 2010 FanCan på veg 1 Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 12. november 2010 Rapporter Del Skrevet 12. november 2010 Ble selvsagt Fancan VI her i gården og! O-Glede! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 12. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. november 2010 Brilliant 25% sjanse om ALLE medlemmene søker, da. Så oddsen var god! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. november 2010 Rapporter Del Skrevet 12. november 2010 Fan Can VI bestilt Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. november 2010 Rapporter Del Skrevet 12. november 2010 Ser dårligere ut for min del... ingen mail enda. Når fikk dere mail? Ser på siden at det står at det ikke er før 12-24 timer før det skal være sendt ut, så mulig de sender ut i puljer eller fikk dere alle sammen i går ettermiddag? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. november 2010 Rapporter Del Skrevet 12. november 2010 Nå er det vel sånn at ALLE ikke kan få uansett. Så har du ikke fått er du ikke trukket ut. Tviler på metclub sitter og blar i metallica-tråden her og deler ut til alle som skriver. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. november 2010 Rapporter Del Skrevet 12. november 2010 Jeg fikk mailen i går kveld ca. 20.00. Viss jeg leser den mailen riktig så skal alle som ha blitt trukket ut fått beskjed, men mailen (med linken) som man bruker til å bestille med vil bli sendt ut forskjellig til de som har blitt trukket ut, sånn at de skal få plukket og pakket alt på en normal måte. Så viss du ikke har fått mail så tror jeg kanskje du er shit out of luck som det heter på godt norsk Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 12. november 2010 Rapporter Del Skrevet 12. november 2010 Ser dårligere ut for min del... ingen mail enda. Når fikk dere mail? Ser på siden at det står at det ikke er før 12-24 timer før det skal være sendt ut, så mulig de sender ut i puljer eller fikk dere alle sammen i går ettermiddag? Om du loggar inn på www.metclub.com, og sjekkar "my account"-sida, så kan du sjå statusen for deg i konkurransen. Fikk mailen min ganske seint, men at eg hadde vunne såg eg på metclub-sida mi for en dag eller to sidan. Check it out! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 That Was Just Your Life Fuel Disposable Heroes The Thing That Should Not Be Welcome Home (Sanitarium) Leper Messiah I Disappear Sad But True Turn The Page All Nightmare Long One Master Of Puppets Damage, Inc. Nothing Else Matters Enter Sandman - - - - - - - - Last Caress Trapped Under Ice Seek and Destroy Fra siste gig i Sydney. Er to videoer ute allerede. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 Fantastisk setliste! 6 Master Of Puppets-sanger på en kveld er sjelden kost. Gutta har faktisk spilt hele albumet live på de siste 3 konsetene i Sydney Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 Den var ikke dårlig nei Jeez... Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 13. november 2010 Rapporter Del Skrevet 13. november 2010 (endret) . Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå