medlem-173043 Skrevet 5. november 2010 Rapporter Del Skrevet 5. november 2010 (endret) . Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 WHIPLASH! Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 (endret) - Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Videoen fra Santa Monica hangaren: Link Endret 8. november 2010 av datating Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 røk en streng i en heftig runde med "One" igår Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 røk en streng i en heftig runde med "One" igår Hvis de var gamle trengte du sikkert å bytte uansett. Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 9. november 2010 Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 Snart klart for siste leg av World Magnetic no, tippar det dukkar opp ein godtbit eller to (Ktulu, Metal Militia, Frayed, Suicide & Redemption?). Det vart iallefall ikkje spart på kruttet forrige leg! Er litt spent på neste års planar også, kan tenke meg vi snart får vite det om det blir noko turnering i Europa til sommaren...har et håp om ny runde med The Big Four! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. november 2010 Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 Hadde vært awesome om de kom med Big Four til andre deler av Europa. Tipper nok USA står over vest-Europa på akkurat Big Four-tour, da. Hadde også vært kult om de tok "The Wall"-turneen de såvidt har nevnt. Men mest av alt håper jeg de hviler ut og begynner å skrive ny plate. Forresten er det siste frist til å melde seg på FanCan-trekning i morgen. Dere bør altså skynde dere om dere vil være med. Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 9. november 2010 Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Om dei går i studio, så er det alltid moglegheit for ein liten "Escape from the Studio"-turnê. Kan vel kombinerast med eventuellt BigFour eller "TheWall-style" det Endret 9. november 2010 av Heddee Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. november 2010 Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 At de skal på en liten tour i 2011 til plasser som betyr noe for dem er det vel liten tvil om? Noe mer enn det trenger ikke jeg hvis det betyr at den nye skiva slippes litt raskere. Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 9. november 2010 Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 Vil påstå moglegheita for ein tour i 2011 er stor, men tvil er det vel så absolutt? Ingenting er offentliggjort, alt er basert på rykter og uformelle intervju. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 9. november 2010 Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 (endret) - Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 9. november 2010 Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 Den ene gitarstrengen røk nå, så jeg har tenkt til å dra og bytte alle. (lar noen butikker gjøre det for meg fordi det er sånn tremolobridge greie som kirk bruker). Noen som vet hvilke strenger james og kirk bruker? Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 9. november 2010 Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 (endret) . Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 9. november 2010 Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 Blei akkurat offentliggjort at Metallica skal headline Rock in Rio (den i Rio de Janeiro), 25.sept 2011. Snakkar om sola... Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 9. november 2010 Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 Første konsert neste år er bestemt! Rock in Rio (de Janeiro) 25. september 2011. "We know it's pretty nutty to announce a show almost a year in advance . . . certainly not something we've ever done before! However, when we were asked to headline the original Rock in Rio, the one actually in Rio de Janeiro (!!), we just couldn't say "no." After playing at other Rock in Rio festivals in Lisbon and Madrid years past, it seemed like it would make for a fun break from whatever (??!!) we might be doing a year from now." Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. november 2010 Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 Den ene gitarstrengen røk nå, så jeg har tenkt til å dra og bytte alle. (lar noen butikker gjøre det for meg fordi det er sånn tremolobridge greie som kirk bruker). Noen som vet hvilke strenger james og kirk bruker? James bruker Ernie Ball strenger med tykkelsene .010-.046 Kirk bruker Ernie Ball strenger med tykkelsene .011-.048. James sine: Kirk sine: Første konsert neste år er bestemt! Rock in Rio (de Janeiro) 25. september 2011. "We know it's pretty nutty to announce a show almost a year in advance . . . certainly not something we've ever done before! However, when we were asked to headline the original Rock in Rio, the one actually in Rio de Janeiro (!!), we just couldn't say "no." After playing at other Rock in Rio festivals in Lisbon and Madrid years past, it seemed like it would make for a fun break from whatever (??!!) we might be doing a year from now." Album? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. november 2010 Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 Ser for meg en cashgrab som kommer til å hete METALLICA ROCK IN RIO. Akkurat som alle andre band har gjort før dem. Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 9. november 2010 Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 Hehe, i tilfelle må Metallica nærme seg verdensrekord i utgivelser på kort tid. Nimes, Mexico, BigFour, Live at Grimey's, Six Feet Under 1 og 2 ++. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 9. november 2010 Rapporter Del Skrevet 9. november 2010 Den ene gitarstrengen røk nå, så jeg har tenkt til å dra og bytte alle. (lar noen butikker gjøre det for meg fordi det er sånn tremolobridge greie som kirk bruker). Noen som vet hvilke strenger james og kirk bruker? James bruker Ernie Ball strenger med tykkelsene .010-.046 Kirk bruker Ernie Ball strenger med tykkelsene .011-.048. James sine: Kirk sine: er det disse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå