Heddee Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Fikk min idag. Lurer på om det var en feil på DVD'en, mangler tre låtar av Megadeth sitt sett...bittert Får sjå Metallica-settet en anna gong, småkjedelig setliste. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Kom over innholdet i Fan Can VI på MetOnTour-forumet i kveld. So... DVD #1 - Night four from Copenhagen (July 27, 2009) Er det virkelig hele konserten? Isåfall en heftig setliste: That Was Just Your Life The End Of The Line Ride The Lightning The Memory Remains One Broken, Beat And Scarred Leper Messiah Sad But True No Leaf Clover Suicide and Redemption The Day That Never Comes Master Of Puppets Dyers Eve Nothing Else Matters Enter Sandman - - - - - - - - Last Caress Phantom Lord Seek and Destroy DVD #2 -six songs from the other four nights, interviews with each band member by a MetClubber, plus bonus footage. (Blu-ray version will have all content on one disc.) SHIRT - A special MetClub edition edition of the World Magnetic Tour Loadout Crew shirt. DOODAD - Metallica Vulturus keychain. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 + fan can artwork Er nok hele set-listen, ja. DVD 2 har også en del annet småsnacks. DVD 2: Bonus Songs: My Apocalypse: from Thursday July 23, 2009 Disposable Heroes: from Tuesday July 28, 2009 The Judas Kiss: from Wednesday July 22, 2009 All Nightmare Long: from Monday July 20, 2009 The Ecstasy Of Gold: from Tuesday July 28, 2009 Trapped Under Ice: from Wednesday July 22, 2009 Fan Interviews: James Hetfield Interviewed by Matt Rees Lars Ulrich Interviewed by Jens Schonnemann Kirk Hammett Interviewed by Dennis Aspeele Robert Trujillo Interviewed by Dainis Rijkuris Bonus Footage: Tuning Room Band Rehearsal Behind The Scenes Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Pretty nice! NÅ skjønner jeg hvorfor FanCan'en er så ettertraktet som den er. Vet du om det er hele greia, eller bare "DVD2" som er å få i blu-ray? Får se til å melde meg inn i MetClub før 12. nov. da . Har du peiling på om jeg får årets eller neste år MetClub-tskjorte? Har hørt at det kan ta oppimot 4-6 mnd. å få tilsendt pakken, så hadde vært bra å fått 2011-skjorta Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Pretty nice! NÅ skjønner jeg hvorfor FanCan'en er så ettertraktet som den er. Vet du om det er hele greia, eller bare "DVD2" som er å få i blu-ray? Får se til å melde meg inn i MetClub før 12. nov. da . Har du peiling på om jeg får årets eller neste år MetClub-tskjorte? Har hørt at det kan ta oppimot 4-6 mnd. å få tilsendt pakken, så hadde vært bra å fått 2011-skjorta Du kan velge om du vil ha 2010 - eller 2011-skjorta. Med lang ventetid om du velger det siste. Trur BluRay-versjonen har samme innhold som DVDane (ikkje 100% sikker). Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Du får alt innholdet på en disk hvis du velger blu-ray. Akkurat samme som DVDen inneholder. Og som Heddee sa, så velger du skjorte. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) . Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Band er gøy, veldig gøy. Bor dessverre for langt unna. Ville bare tipse om dette kanskje ikke er rette stedet. Ville prøvd dedikerte musikkforum, som Gitarnorge og Musikkweb. Eller i alle fall på "Musikkskaping og instrumenter"-underforaet her på diskusjon. 1 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Om jeg hadde bodd i nærheten så kunne jeg blitt med. Vet ikke helt om jeg kan synge, men det hadde dere måtte avgjort. Disse fancan'ene får man en sånn om man registrerer seg på Metclub før den 12 nov eller er man med i en trekning om en sånn? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Om jeg hadde bodd i nærheten så kunne jeg blitt med. Vet ikke helt om jeg kan synge, men det hadde dere måtte avgjort. Disse fancan'ene får man en sånn om man registrerer seg på Metclub før den 12 nov eller er man med i en trekning om en sånn? Man må bli med i en trekning. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jepp. Må være medlem i MetClub for å melde seg på da. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 ... og de er på ingen måte gratis heller. $60 for dvd og $65 for blu-ray er prisene. Det er 7.500 heldige som får muligheten til å kjøpe denne gangen. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Det er vel ikke tilfeldigvis noen som bor i Tønsberg området som spiller bass, trommer eller kan synge her inne? En kompis og jeg vil lage band, men kjenner ingen Så hvis noen kanskje er keen på å være med, så bare send PM Spiller begge gitar? da bør kansje en av dere lære dere å synge, evt. begge. Sånn er det med meg. Det er meg og en trommis, men siden vi ikke har funnet no vokalist så har jeg øvd på å synge mens vi spillte (uten mikk). Har bare vært 2 øvinger, men stemmen har forbedret seg syykt på de to gangene Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Det som er med å synge uten å "kunne synge" er at du sliter ut stemmen veldig fort fordi du ikke kan pusteteknikkene. Begynner å hoste eller får vondt i halsen. Det er derfor vokalister tar sangtimer. Du klarer å gaule eller brøle i 10-20 minutter så stopper det bare opp. Endret 31. oktober 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Om jeg begynner å spille i band en gang i fremtiden så kanskje jeg skal ta sangtimer i tillegg. Få en sånn tape som James bruker å nynne til. 1 Lenke til kommentar
paulie154 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Spørsmål: Death Magnetic Phase II Version, hva er det egentlig? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Det opplaget av Death Magnetic har ikke et hull i blokken som følger med. That's it. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Det som er med å synge uten å "kunne synge" er at du sliter ut stemmen veldig fort fordi du ikke kan pusteteknikkene. Begynner å hoste eller får vondt i halsen. Det er derfor vokalister tar sangtimer. Du klarer å gaule eller brøle i 10-20 minutter så stopper det bare opp. Hetfield begynte ikke med sangtimer før på Black Album Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Det som er med å synge uten å "kunne synge" er at du sliter ut stemmen veldig fort fordi du ikke kan pusteteknikkene. Begynner å hoste eller får vondt i halsen. Det er derfor vokalister tar sangtimer. Du klarer å gaule eller brøle i 10-20 minutter så stopper det bare opp. Hetfield begynte ikke med sangtimer før på Black Album Er ikke helt sikker på om det er sant men det er det jeg tror ;D Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Metallica spiller på Call of Duty lansering De skulle laget spillmusikken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå