Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som gutta går helt bananas ned'i Oseania!

Setlista fra siste kveld i Brisbane:

Life

The Four Horsemen

Ride The Lightning

The Thing That Should Not Be

The Unforgiven

Harvester of Sorrow

I Disappear

Sad But True

No Leaf Clover

Orion

One

Master Of Puppets

Fight Fire With Fire

Nothing Else Matters

Enter Sandman

- - - - - - - - - - - - - - - -

Blitzkreig

My Apocalypse

Seek and Destroy

Lurer virkelig på hvilke sokker gutta har røyka de siste ukene :wow:. Hvis de kaller det der for "litt over normal setlist", så er jeg spent på hvilke planer de har for det derre specialturné-opplegget dems neste år.

Skikkelig artig å følge gutta "on the road" for tiden :wee:

første gang de spiller no leaf clover etter s&m?

Grattis med dagen robbbbbbbbbb! :D :D

Endret av Arhm
Lenke til kommentar

Fikk akkurat MoP på lilla vinyl, et par cd'er og et par andre småting ifra metclub. Alt vel og bra men i esken så lå det en liten ekstra gave i form av en pin som det står "The Metallica Club Gold Member" på, noen andre som har fått den?

Prøver å finne ut hva som gjorde at jeg fikk den, men eneste jeg har funnet ut så langt er dette:

Between January and June of 2000, 3 levels of memberships were offered; Platinum, Gold, and Standard. The Platinum Membership cost was $ 50.00 and members were promised more "perks" than all the other members. However, Platinum and Gold members ended up receiving the same benefits and therefore, as a bonus to all Platinum Members, a special Platinum Gift was created and distributed to those fans who signed up as Platinum members during the brief time that level was offered. The Standard and Platinum memberships and gift are NO LONGER AVAILABLE. We have since changed our membership levels to Premier, and Premier Plus.

Dette står på sidene til MetClub, men kan jo ikke ha noe med dette å gjøre siden det gjelder medlemskap og det var i mellom januar og juni 2000. Ble heller ikke medlem før i 2002.

Noen kloke hoder som har en god forklaring. Viss ikke så må jeg jo sende avgårde en liten mail til MetClub for å spørre, ble litt nyfiken akkurat nå for å si det sånn :D

Edit:

Kan det ha noe med summen som jeg har brukt i MetClub sin butikk tro? Regnet fort over nå og har med medlemskapsavgiften på $60 inkludert lagt igjen $850 der i år. :hmm:

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Eneste jeg greide å finne var på noen fansider som hadde listet opp hva de hadde av Metallica-ting.

Loyal Member Items 
1	'Gold Member Pin' 	For 3rd year members 
2	'License Plate' 	For 4th year members 
3	'CD Case/Holder'  	For 5th year members

Dette var for en god del år siden, men mulig det går på antall år man har vært medlem?

Uansett, send mail og post svaret her, for nå ble jeg nysgjerrig. :D

Endret av datating
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...