jajamensen Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 i følge mor, så er Metallica death metall i høy klasse.. jaja, ikke alle mennesker kan være like godt utviklet som oss med god musikk smak Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Jeg hører på blackened før jeg legger meg hver eneste natt Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) . Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 1 Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Tøft. Om jeg skulle hatt tatovering ville det nok blitt stjernen... Evt slangen fra BA. Har selv stjerna på overarmen. Fikk den av dama/kona i 18års gave. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Jeg vurderer også en tatovering. Ikke direkte Metallica, selv om det har sin relasjon til bandet. Jeg spiller bass og tenker på å tatovere en F-nøkkel ("bass-symbol"). Rundt den tenker notene til mitt favoritt bassriff. Det er den rolige bass-interluden i Orion. Men jeg får se når dette blir. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (spol til etter introen) 1 Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 fikk spasmer av den salsa disko tingen.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Thats right, she's singing but no music come's out. BTW så var jeg ute og øvelseskjørte idag på en gammel strak veg som det aldri er noen på, og jeg hørte på battery, fartsgrensen var 80 så kom den delen på battery som er ved ca. 3,48 og når det var ferdig så jeg ned på speedometeret, oisann, hundre og tretti km/t Man blir så oppspilt av Metallica hehe. du er ikke den eneste motorveien kl 4 på natten, rett strekning og Whiplash. Glad at mor sov, var vel oppe i 160 Hvis dere ikke klarer å kontrollere gasspedalen, bør dere slutte å høre på Metallica i bilen. Hjelper ikke å si "jamen det kommer da aldri noen på den veien likevel". Kan like gjerne komme noen andre samtidig med samme tankegang. Uff beklager, men jeg blir bare litt provosert av sånne innlegg. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Er faktisk enig med Dwight. Vet aldri hva som skjer på veien. For alt dere vet kommer en unge eller en elg eller hva som helst hoppende ut i veien. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 kan ikke se for meg å høre på battery og kjøere samtidig. jeg hadde kolidert! Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) . Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 MetOnTour-videon med Orion er ute nå: http://metontour.com/portal/video/mediaplayer.asp?Media_Type=FLV&url=rtmp://cp57092.edgefcs.net/ondemand/flvstreams/metallica_com/2010/tour/10oct14_Auckland.flv&title=Oct%2014,%202010%20-%20Auckland&desc=Meet%20and%20Greet,%20Tuning,%20Orion Enjoy! De la også ut to andre i samme slengen, med Wherever I May Roam og Leper Messiah fra konserten. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 HERRE! For en deilig versjon! Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Både Orion frå Auckland og Leper fra Brisbane var gromme framføringar ja! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Synes James ser yngre og yngre ut for hver video på MoT. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Ny special-night for fanskaren down under. Life Cyanide Creeping Death The Memory Remains One The God That Failed (!!) No Remorse Sad But True Sanitarium And Justice for All The Day That Never Comes Master Of Puppets Battery Matters Sandman - - - - - - - - - - - - Stone Cold Crazy Motorbreath Seek ...Går inn i rekken av fantastiske setlister på høstturneen Gutta er virkelig i støtet for tida, og Rob får leket seg mye på bassen. Me like Kanskje de holder på å "bygge seg opp" mot 20-årsjubileet av Black Album neste år (?) Endret 18. oktober 2010 av tjotr Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Gutta er virkelig i støtet for tida, og Rob får leket seg mye på bassen. Me like Kanskje de holder på å "bygge seg opp" mot 20-årsjubileet av Black Album neste år (?) 20-årsjubileumet av BA? Hva faen? More like, 30th aniversery of Metallica Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) spillte hele blackened på gitar for første gang uten pause nå. au. (bare downpicking) Endret 18. oktober 2010 av Arhm Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Bra Jobba P4, når jeg er på det siste og jævligste settet på benkpress må dere absolutt spille Nothing Else Matters, fin sang det, men når jeg ligger og stønner og armene nesten separeres med kroppen, passer Enter The Sandman bedre. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Gutta er virkelig i støtet for tida, og Rob får leket seg mye på bassen. Me like Kanskje de holder på å "bygge seg opp" mot 20-årsjubileet av Black Album neste år (?) 20-årsjubileumet av BA? Hva faen? More like, 30th aniversery of Metallica Jada jada, men du trenger da på ingen måte å være så krass som du er. Ettersom de spilte God, tenkte jeg på 20-årsj. til BA ja, er det så rart? Det er klart at jubileet til bandet er større enn jubileet til BA, men tror uansett de kommer til å feire begge to på en eller annen måte. Så det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå