Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vurderer også en tatovering. Ikke direkte Metallica, selv om det har sin relasjon til bandet. Jeg spiller bass og tenker på å tatovere en F-nøkkel ("bass-symbol"). Rundt den tenker notene til mitt favoritt bassriff. Det er den rolige bass-interluden i Orion. ;) Men jeg får se når dette blir.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Thats right, she's singing but no music come's out.

BTW så var jeg ute og øvelseskjørte idag på en gammel strak veg som det aldri er noen på, og jeg hørte på battery, fartsgrensen var 80 så kom den delen på battery som er ved ca. 3,48 og når det var ferdig så jeg ned på speedometeret, oisann, hundre og tretti km/t :innocent:

Man blir så oppspilt av Metallica :D

hehe. du er ikke den eneste :p motorveien kl 4 på natten, rett strekning og Whiplash. Glad at mor sov, var vel oppe i 160 :ph34r:

Hvis dere ikke klarer å kontrollere gasspedalen, bør dere slutte å høre på Metallica i bilen. Hjelper ikke å si "jamen det kommer da aldri noen på den veien likevel". Kan like gjerne komme noen andre samtidig med samme tankegang. Uff beklager, men jeg blir bare litt provosert av sånne innlegg.

Lenke til kommentar

Ny special-night for fanskaren down under.

Life

Cyanide

Creeping Death

The Memory Remains

One

The God That Failed (!!)

No Remorse

Sad But True

Sanitarium

And Justice for All

The Day That Never Comes

Master Of Puppets

Battery

Matters

Sandman

- - - - - - - - - - - -

Stone Cold Crazy

Motorbreath

Seek

...Går inn i rekken av fantastiske setlister på høstturneen

Gutta er virkelig i støtet for tida, og Rob får leket seg mye på bassen. Me like :grin: Kanskje de holder på å "bygge seg opp" mot 20-årsjubileet av Black Album neste år (?)

Endret av tjotr
Lenke til kommentar

Gutta er virkelig i støtet for tida, og Rob får leket seg mye på bassen. Me like :grin: Kanskje de holder på å "bygge seg opp" mot 20-årsjubileet av Black Album neste år (?)

20-årsjubileumet av BA? Hva faen?

More like, 30th aniversery of Metallica

Jada jada, men du trenger da på ingen måte å være så krass som du er. Ettersom de spilte God, tenkte jeg på 20-årsj. til BA ja, er det så rart? Det er klart at jubileet til bandet er større enn jubileet til BA, men tror uansett de kommer til å feire begge to på en eller annen måte. Så det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...