gard. Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Har veeeldig lyst på enda en Metallica-konsert, så får se om jeg får tatt turen denne gangen også. Noen som har peiling på hvor mange billetter som blir lagt ut? Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Syns nesten det er litt rart at gutta ikke gjør som Maiden når de kommer til Norge, at de holder to konserter på forskjellige steder i vårt langstrakte land, som f.eks. Oslo-Bergen, Oslo-Trondheim, Bergen-Trondheim, Kristiansand - Trondheim/Tromsø(?). Lenke til kommentar
gard. Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Syns nesten det er litt rart at gutta ikke gjør som Maiden når de kommer til Norge, at de holder to konserter på forskjellige steder i vårt langstrakte land, som f.eks. Oslo-Bergen, Oslo-Trondheim, Bergen-Trondheim, Kristiansand - Trondheim/Tromsø(?). Det har vel noe med at de fleste andre byene ikke har store nok inndendørs-arenaer. Er vel en grunn til at de valge Telenor Arena denne gangen. Lenke til kommentar
joax Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Har veeeldig lyst på enda en Metallica-konsert, så får se om jeg får tatt turen denne gangen også. Noen som har peiling på hvor mange billetter som blir lagt ut? Rundt 24.000 står det Endret 18. november 2009 av joax Lenke til kommentar
Wicked77 Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Hvor mange billetter blir lagt ut på metclub pre-salget? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Hvor mange billetter blir lagt ut på metclub pre-salget? Det sier de ikke noe om, men det er maks 2 billetter per medlem. Når det var i Spektrum for noen måneder siden ble også presale utsolgt i løpet av 5-6 timer. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Dit SKAL jeg. Skal sitte klar klokken 9 og bare rævkjøre billettservice! Dette blir bare så elsk Edit: HVa blir prisene på billettene? Endret 18. november 2009 av Hans-o Lenke til kommentar
Manx Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Edit: HVa blir prisene på billettene? Ticketprices : Seats Nok 650,- + service charge Nok 35,- = Nok 685,- Standing g/a Nok 550,- + service charge Nok 35,- = Nok 585,- Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 (endret) 585 for ståplass, 685 for sitte. Begge to er inkl. avgift. Kilde: Metclub Edit: Manx var først =) Endret 18. november 2009 av Arsenal89 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Passer meg fint. Sitteplass er for pyser. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Det har vel noe med at de fleste andre byene ikke har store nok inndendørs-arenaer. Er vel en grunn til at de valge Telenor Arena denne gangen. Nå bygges det nå Sørmarka Arena her i Stavanger, håper at det kommer litt konserter her også. Houston har allerede meldt at hun kommer.. " " Endret 18. november 2009 av bIsk0p Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Hvem varmer opp? Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Hvem varmer opp? Når det er klart blir det vel annonsert på metallica.com og metclub.com Selv håper jeg sterkt at Volbeat, som har varmet opp på de siste konsertene i USA, henger med videre til Europa! Endret 18. november 2009 av Arsenal89 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Var på Volbeat konsert i Oslo tidligere i år. Ganske bra. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Fyfaen, dette skal jeg være med på! Angrer på at jeg ikke fikk med meg begge konsertene sist gang, særlig i og med at de spilte Dyer's Eve siste gangen. Jeg har vært lat med fornyelse av medlemskapet, og fornyet ikke før istad. Tror dere det holder, og at jeg kan bruke den samme pre-sale-koden som før? Kanskje dette blir litt vel mer spennende enn jeg liker.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Hmmm...kanskje en kunne ha fått billetter..en får se. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 I'm there! Spent på hvem som varmer opp Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Fyfaen, dette skal jeg være med på! Angrer på at jeg ikke fikk med meg begge konsertene sist gang, særlig i og med at de spilte Dyer's Eve siste gangen. Jeg har vært lat med fornyelse av medlemskapet, og fornyet ikke før istad. Tror dere det holder, og at jeg kan bruke den samme pre-sale-koden som før? Kanskje dette blir litt vel mer spennende enn jeg liker.. Det skal gå bra. Presalekoden står inne på profilen din, så det skal bare være å bruke den. Se filmen hos Youtube Endret 18. november 2009 av datating Lenke til kommentar
huf Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Skal bestille to billetter til ein kompis også. Held det at eg får pre-sale-koden hans og oppgir denne på Billettservice, eller må eg inn på kontoen hans på Metclub? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Noen som er med på Forumtreff i Oslo før konserten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå