Hestekølle Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Takk Knewt. For det står INTERNATIONAL SHIPPING International Shipments - Double the regular postage charges. Og så kommer en prisliste på frakten som tydeligvis baserer seg på verdien til pakka og ikke selve frakten POSTAGE AND PACKING For Orders Between: · $0.00 - $4.99, Add $3.00 · $5.00 - $19.99, Add $7.00 · $20.00 - $49.99, Add $15.00 · $50.00 - $119.99, Add $18.00 · Orders over $120.00, Add 15% . For Gift Cards, there is no shipping fee for mail order only Må bare finne ut hva jeg skal ha Noen som vet hvor jeg kan kjøpe Metallica "poster", men i stoff? Sånn tynn lin-duk-lignende greier? Helst stor Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg har kjøpt mine flagposters på Rockmerch.no. De er vel 1*1,5m, men det står det på sida der. De har/hadde i alle fall 4-5 stk. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg har kjøpt mine flagposters på Rockmerch.no. De er vel 1*1,5m, men det står det på sida der. De har/hadde i alle fall 4-5 stk. Hmm...de har bare to stk nå Hva er fraktprisen? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 hvor kan jeg få metallica plakater fra? Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 hvor kan jeg få metallica plakater fra? Fant en side som heter Allposters.no De har masse Metallica plakater og i stoff også Men usikker på hvor seriøs denne siden er eller om det bare er humbug. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Bare for moro skyld, hvor står infoen om Puppets på lilla vinyl? Ikke noe om det på metclub, har heller ikke fått noe mail om det som jeg har gjort de andre gangene. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg fikk i alle fall mail fra MetClub. OBEY YOUR MASTER! This Thursday October 14th at 1:00 PM PST Warner Bros. Records and MetClub.com will each be holding a one-time sale of Master of Puppets on deluxe PURPLE vinyl!!! This limited edition colored vinyl set comes as a double gatefold, two-disc, 180 gram, 45 rpm version and was half-speed mastered from the original analog tapes at Mobile Fidelity for the ultimate listening experience! Only 1,000 copies of this special set were pressed and were never released to retail. Limit 1 per customer. Be there this Thursday to secure your copy and don't miss out! In the meantime, browse our entire selection of albums available on vinyl and deluxe vinyl formats here. Also coming this Thursday, the 2011 calendar! The new calendar includes stunning live shots as well as candids of the guys in their downtime. A great gift item! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Den hadde gått i spamfiltere, var vel første gangen en mail ifra metclub har havnet der som jeg kan huske. Genialt tidspunkt å finne på og gjøre det Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Metallica spelte Orion i Auckland, New Zealand idag. Første gong sidan 2007. Setlist: That Was Just Your Life Cyanide Ride The Lightning Fuel Fade To Black Of Wolf and Man All Nightmare Long Sad But True The Unforgiven Orion One Master Of Puppets Fight Fire With Fire Nothing Else Matters Enter Sandman - - - - - - - - Am I Evil? Phantom Lord Seek and Destroy Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 hvor kan jeg få metallica plakater fra? Fant en side som heter Allposters.no De har masse Metallica plakater og i stoff også Men usikker på hvor seriøs denne siden er eller om det bare er humbug. Hva mener du med humbug? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg tror ikke Allposters.com blir regnet som en useriøs side. Tror det blir regna som en av de bedre poster-sidene. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 hvor kan jeg få metallica plakater fra? Fant en side som heter Allposters.no De har masse Metallica plakater og i stoff også Men usikker på hvor seriøs denne siden er eller om det bare er humbug. Hva mener du med humbug? Scam, lureri, svindel, ugler i mosen Men virket som en nogenlunde bra side og med tanke på det Knewt sa... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Ville bare understreke at jeg tror det er en ålreit side. Har aldri handla derfra selv. Du kan jo søke på butikkerfaring-forumet og se om du finner noe om den Eller bare søke etter erfaringer med butikken på Google. Lenke til kommentar
paulie154 Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Har handla flere ganger der. Fin side. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Puppets på lilla vinyl på vei Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Gratulerer Manx. Mye kosta den egentlig? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Gratulerer Manx. Mye kosta den egentlig? Totalt så ble det rett i under kant av $140, men jeg slang med et par andre ting når jeg først skulle ha noe $50 for Puppets og $36 i frakt. Da har jeg Kill på rød vinyl, Ride på blå og Puppets på lilla. Satser på at de kjører på helt til DM sånn at det blir et fint sett med vinyl som jeg kan skryte litt av å eie. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Gratulerer Manx. Mye kosta den egentlig? Totalt så ble det rett i under kant av $140, men jeg slang med et par andre ting når jeg først skulle ha noe $50 for Puppets og $36 i frakt. Da har jeg Kill på rød vinyl, Ride på blå og Puppets på lilla. Satser på at de kjører på helt til DM sånn at det blir et fint sett med vinyl som jeg kan skryte litt av å eie. Har også hatt lyst til å kjøpe vinylplater fra Metallica, ramme dem inn og henge dem opp på veggen. Ser det er mange norske nettbutikker som faktisk selger det. Hadde vært fett med de tre første i alle fall! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2010 hvor kan jeg få metallica plakater fra? Fant en side som heter Allposters.no De har masse Metallica plakater og i stoff også Men usikker på hvor seriøs denne siden er eller om det bare er humbug. Har handlet masse fra det stedet, uten problemer Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Har også hatt lyst til å kjøpe vinylplater fra Metallica, ramme dem inn og henge dem opp på veggen. Ser det er mange norske nettbutikker som faktisk selger det. Hadde vært fett med de tre første i alle fall! Bare å starte, jeg har startet på runde nr. 2 med disse utgivelsene på farget vinyl. Som sagt hadde vært jævlig moro å hatt alt ifra Kill 'Em All til Death Magnetic på farget vinyl med et opplag på kun 1000 stykk pr utgivelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå