Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!


Anbefalte innlegg

Takk Knewt.

 

 

For det står

INTERNATIONAL SHIPPING

International Shipments - Double the regular postage charges.

 

Og så kommer en prisliste på frakten som tydeligvis baserer seg på verdien til pakka og ikke selve frakten :dribble:

POSTAGE AND PACKING

For Orders Between:

· $0.00 - $4.99, Add $3.00

· $5.00 - $19.99, Add $7.00

· $20.00 - $49.99, Add $15.00

· $50.00 - $119.99, Add $18.00

· Orders over $120.00, Add 15%

. For Gift Cards, there is no shipping fee for mail order only

 

Må bare finne ut hva jeg skal ha :p

 

Noen som vet hvor jeg kan kjøpe Metallica "poster", men i stoff? Sånn tynn lin-duk-lignende greier? Helst stor :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk i alle fall mail fra MetClub.

 

 

OBEY YOUR MASTER!

 

This Thursday October 14th at 1:00 PM PST Warner Bros. Records and MetClub.com will each be holding a one-time sale of Master of Puppets on deluxe PURPLE vinyl!!! This limited edition colored vinyl set comes as a double gatefold, two-disc, 180 gram, 45 rpm version and was half-speed mastered from the original analog tapes at Mobile Fidelity for the ultimate listening experience! Only 1,000 copies of this special set were pressed and were never released to retail. Limit 1 per customer. Be there this Thursday to secure your copy and don't miss out! In the meantime, browse our entire selection of albums available on vinyl and deluxe vinyl formats here.

 

Also coming this Thursday, the 2011 calendar! The new calendar includes stunning live shots as well as candids of the guys in their downtime. A great gift item!

 

Lenke til kommentar

Metallica spelte Orion i Auckland, New Zealand idag. Første gong sidan 2007.

 

Setlist:

 

That Was Just Your Life

Cyanide

Ride The Lightning

Fuel

Fade To Black

Of Wolf and Man

All Nightmare Long

Sad But True

The Unforgiven

Orion

One

Master Of Puppets

Fight Fire With Fire

Nothing Else Matters

Enter Sandman

- - - - - - - -

Am I Evil?

Phantom Lord

Seek and Destroy

Lenke til kommentar

hvor kan jeg få metallica plakater fra?

 

Fant en side som heter Allposters.no

 

De har masse Metallica plakater og i stoff også :) Men usikker på hvor seriøs denne siden er eller om det bare er humbug.

 

Hva mener du med humbug?

 

Scam, lureri, svindel, ugler i mosen ;)

 

Men virket som en nogenlunde bra side og med tanke på det Knewt sa...

Lenke til kommentar

Gratulerer Manx. ;) Mye kosta den egentlig?

 

Totalt så ble det rett i under kant av $140, men jeg slang med et par andre ting når jeg først skulle ha noe :)

 

$50 for Puppets og $36 i frakt.

 

Da har jeg Kill på rød vinyl, Ride på blå og Puppets på lilla. Satser på at de kjører på helt til DM sånn at det blir et fint sett med vinyl som jeg kan skryte litt av å eie.

Lenke til kommentar

Gratulerer Manx. ;) Mye kosta den egentlig?

 

Totalt så ble det rett i under kant av $140, men jeg slang med et par andre ting når jeg først skulle ha noe :)

 

$50 for Puppets og $36 i frakt.

 

Da har jeg Kill på rød vinyl, Ride på blå og Puppets på lilla. Satser på at de kjører på helt til DM sånn at det blir et fint sett med vinyl som jeg kan skryte litt av å eie.

 

Har også hatt lyst til å kjøpe vinylplater fra Metallica, ramme dem inn og henge dem opp på veggen.

 

Ser det er mange norske nettbutikker som faktisk selger det. Hadde vært fett med de tre første i alle fall! :D

Lenke til kommentar

Har også hatt lyst til å kjøpe vinylplater fra Metallica, ramme dem inn og henge dem opp på veggen.

 

Ser det er mange norske nettbutikker som faktisk selger det. Hadde vært fett med de tre første i alle fall! :D

 

Bare å starte, jeg har startet på runde nr. 2 med disse utgivelsene på farget vinyl.

 

Som sagt hadde vært jævlig moro å hatt alt ifra Kill 'Em All til Death Magnetic på farget vinyl med et opplag på kun 1000 stykk pr utgivelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...