Gitarhm Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Ja faen ass! Jeg og familien var på vei til oslo. Jeg satt med headsettet og hørte på for whom the bells tolls. Akkurat da james sa "Take a look at the sky just before you die, its the last time you will!" så så jeg opp. I neste øyeblikk hørdte jeg bremsene på fullt, og bilen svingte som faen. Vi hadde holdt på å kollidere. Veldig stort sammentreff der! Det var ikke jeg som kjørte da ;P Wow, håper ikke du juger nå, men den der var faktisk litt kul ekke løgn ass, ser på det som et tegn Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2010 Loudness'en er skvist slik den er for å være høyere på radio. Lars sier også at skiva høres FANTASTISK ut der han hører mest på den; I bilen... Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 det med bilen kan jeg bekrefte Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Men da tar Lars feil, jeg hører ikke mest på musikk i bilen (kanskje fordi jeg ikke har bil/lappen). Jeg hører mest på musikk med et mid-range headset. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 knewt har rett, tror man hører mer på den med headset/øreplugger, men det gir best lyd i bilen Lenke til kommentar
paulie154 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Tenkte å PRØVE å bestille Master of Puppets på lilla vinyl fra MetClub på torsdag. Noen som vet hva 1:00 PM PST blir i norsk tid? Lenke til kommentar
Raytee Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 1:PM PST er 22:00 Norsk Tid, 90% sikker på det. Men vil heller annbefale deg og bestille fra Becausesoundmatters.com. mye billigere frakt. Skulle ønske jeg hadde penger nokk til og kjøpe den jeg også. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Det går nok ikke å bestille fra siden du beskriver. Er en spesiell utgave (lilla vinyl) som kun trykkes i et veldig fåtall og selges eksklusivt for MetClub. Det er sånn at du må trykke "buy" i det sekundet de legger den ut, for de går så fort. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Du kan bestille fra BSM, jo. 500 på MetClub, og 500 på BSM Edit: Jeg tok visst feil. Ser ikke ut til at det er samme ordning som det har vært på alle de andre fargede LPene tidligere i år. Endret 13. oktober 2010 av Haakon* Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Good news!! You may have seen that our record company has dropped the price on the "Big 4" box set, so we're passing the savings on to you!! The new and improved price is $69.99 (instead of $99.99!) and has gone into effect immediately. Since you have already pre-ordered the "Big 4" box set, most likely your credit card was charged before the price decrease. Therefore, the card you used will be credited for $30.00 sometime in the next month if you were over-charged. . . please be patient as it will take us some time to process all the credits, but many of them have already gone through. Those of you who paid by check will receive a store credit via e-mail. Look for those pre-orders to start shipping at the end of October along with your limited edition red guitar pick and thanks for your order! Please e-mail [email protected] with any questions you may have. Woho! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Betaler folk med sjekkhefte fremdeles? Trodde de sluttet med det i filmer på 80-tallet.. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Nå er vel en del av Fanbasen til Metallica fortsatt plantet godt på 1970 og 1980 tallet, så gir vel kanskje litt mening og BTW: Var det det du fikk ut av det? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 1:PM PST er 22:00 Norsk Tid, 90% sikker på det. Men vil heller annbefale deg og bestille fra Becausesoundmatters.com. mye billigere frakt. Skulle ønske jeg hadde penger nokk til og kjøpe den jeg også. Stemmer det 22.00. Har fått tak i Kill og Lightning på henholdsvis rød og blå vinyl, så da må jeg jo ha Puppets på lilla også Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 tok det så lang tid for big 4 å komme ut? jeg så den for leenge siden. lasta ned xP Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Spørsmål: sender merchendase-sjappa til Metallica til Norge? og hva er fraktprisen? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 tok det så lang tid for big 4 å komme ut? jeg så den for leenge siden. lasta ned xP Du var enda bedre kvalitet nå og nå får vi hele Metallica-konserten og ikke den redigerte som de viste på kino. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) , Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Finner man backstage og sånn på Metontour, finner bare de fra 2010. Leter etter backstage fra 30 juli 2009 i Oslo. Etter turneen er over flyttes det over til Metallica sin side. Klippet du søker etter finner du her. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) . Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Spørsmål: sender merchendase-sjappa til Metallica til Norge? og hva er fraktprisen? Ja, det gjør den. I alle fall inne på MetClub, men regner med det er det samme på Metallica.com sin. Frakten er ganske høy, og stiger etterhvert som du legger til mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå