Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!

Anbefalte innlegg

Ja faen ass! Jeg og familien var på vei til oslo. Jeg satt med headsettet og hørte på for whom the bells tolls. Akkurat da james sa "Take a look at the sky just before you die, its the last time you will!" så så jeg opp. I neste øyeblikk hørdte jeg bremsene på fullt, og bilen svingte som faen. Vi hadde holdt på å kollidere. Veldig stort sammentreff der! Det var ikke jeg som kjørte da ;P

Wow, håper ikke du juger nå, men den der var faktisk litt kul :D

ekke løgn ass, ser på det som et tegn :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Good news!! You may have seen that our record company has dropped the price on the "Big 4" box set, so we're passing the savings on to you!! The new and improved price is $69.99 (instead of $99.99!) and has gone into effect immediately.

Since you have already pre-ordered the "Big 4" box set, most likely your credit card was charged before the price decrease. Therefore, the card you used will be credited for $30.00 sometime in the next month if you were over-charged. . . please be patient as it will take us some time to process all the credits, but many of them have already gone through. Those of you who paid by check will receive a store credit via e-mail.

Look for those pre-orders to start shipping at the end of October along with your limited edition red guitar pick and thanks for your order!

Please e-mail [email protected] with any questions you may have.

Woho! :w00t:

Lenke til kommentar

1:PM PST er 22:00 Norsk Tid, 90% sikker på det. Men vil heller annbefale deg og bestille fra Becausesoundmatters.com. mye billigere frakt. Skulle ønske jeg hadde penger nokk til og kjøpe den jeg også.

Stemmer det 22.00.

Har fått tak i Kill og Lightning på henholdsvis rød og blå vinyl, så da må jeg jo ha Puppets på lilla også :)

Lenke til kommentar

Spørsmål: sender merchendase-sjappa til Metallica til Norge? og hva er fraktprisen?

Ja, det gjør den. I alle fall inne på MetClub, men regner med det er det samme på Metallica.com sin. Frakten er ganske høy, og stiger etterhvert som du legger til mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...