medlem-173043 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) . Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 Lenke til kommentar
paulie154 Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Angående ny plate og sånn, jeg så et intervju med Hetfield der han sa at de hadde en del nytt materiale allerede. Tror det var dette jeg så det på: Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Kan jo legge til noe av det jeg har lest rundt omkring som ivrig Metallica-fan det siste året. - Trujillo har sagt at det ikke skal ta så lang tid som sist å få ut nytt album (under 5 år fra 2008 = før 2013). - Gutta har sagt at de føler seg bedre enn noen gang. Både St. Anger og DM var preget av rot innad i bandet med rehab og ny bassist osv. Bandet er mye mer i en god drive nå. - De skriver masse riff underveis på touren. De har MANGE riff liggende etter tuningrooms. Og Metallica har også en "stalker" som løper rundt og tar opp alt de gjør. Så de mangler ikke på ideer. - De har under World Magnetic-turneen toura "smartere" enn før. De har hatt et par uker på, et par uker av osv. Dette gjør at de ikke blir like slitne som tidligere. Min drøm, som jeg ikke tror er helt halvgal, er at de nå tar noen måneder pause. Ikke et helt år, men noen måneder. Så begynner de å spille inn litt til våren/sommeren. Så tar de denne fantastiske "The Wall"-turneen de har snakka om eller Big Four-turne. Så stikker de tilbake i studio og gir ut album sommeren 2012. 2 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2010 Knewt: Kjenner jeg henger meg HELT på det du sier! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hehe! Kanskje vi til og med er heldige og får album FØR sommeren 2012. Say, i løpet av vinteren 2011/2012. Men det tviler jeg nesten på. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hehe! Kanskje vi til og med er heldige og får album FØR sommeren 2012. Say, i løpet av vinteren 2011/2012. Men det tviler jeg nesten på. Håper på at det kommer et "tidlig" album jeg også. Også kommer de kanskje også til å velge Rick Rubin som produsent denna gangen også, fordi de var så fornøyd med hvordan han opptrer. Håper bare ikke at det blir den samme "loudness war"'en som på DM. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hvis det blir like mye klipping og dritt på det neste albumet blir jeg skuffa. Jeg tror og forresten at det neste albumet kommer til å toppe DM igjen, på mange måter. En ting som er klart er at soloene blir bedre. Jeg syns ikke soloene til Kirk på DM var noe særlig. Var mest spille-så-fort-jeg-kan-og-lage-noe-som-høres-kult-ut-soloer. Men han har sagt at han skal bli mer melodisk igjen, gå tilbake til sånn han gjorde på de første 4 albumene. Det høres bra ut. Vet ikke om jeg klarer å finne igjen det intervjuet, men kan prøve hvis noen er interesserte. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Jeg er interessert. Tror kanskje album høsten 2012 er mer sannsynlig. Blir ren synsing dog, så ikke vet jeg. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 TROR det stod her uten at jeg skal garantere det. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 Hvis det blir like mye klipping og dritt Elaborate! Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hvis det blir like mye klipping og dritt Elaborate! http://www.youtube.com/watch?v=3Gmex_4hreQ Death Magnetic er sjølve skule-eksempelet på dette. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 De har visstnok makset ut lyden for at låtene skulle høres bedre ut på radio. Og fått masse klipping av høye og lave frekvenser i samme farten. Merkelig nok gjelder ikke dette plata som lå til nedlasting til Guitar Hero-spillene. Bare CD'n. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Gjør som meg, last ned DM GH-versjonen, mye bedre... Når sant skal sies liker jeg også den originale miksen, men GH-miksen er sånn at om du går rett fra en Justice-sang over til DM så må du ikke skru ned volumet... Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Har folket noen spesielle hendelser/fortellinger som kan knyttes opp mot en Metallica-sang? Jeg kjørte ut med familiens splitter nye volvo i en krapp sving mens jeg hamret løs på rattet i takt med One. Tror jammen det var midt i soloen også, om jeg husker rett. Glatt om vinteren Endret 11. oktober 2010 av SpencerReid Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Nja, tror jeg er litt trafikkfarlig når jeg sitter å digger til slutten av Outlaw Torn eller begynnelsen av Devil's Dance. Ikke kræsjet enda dog. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Har folket noen spesielle hendelser/fortellinger som kan knyttes opp mot en Metallica-sang? Jeg kjørte ut med familiens splitter nye volvo i en krapp sving mens jeg hamret løs på rattet i takt med One. Tror jammen det var midt i soloen også, om jeg husker rett. Glatt om vinteren = bulk? Tror ikke jeg kommer på noe spesielt som har skjedd. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Har folket noen spesielle hendelser/fortellinger som kan knyttes opp mot en Metallica-sang? Jeg kjørte ut med familiens splitter nye volvo i en krapp sving mens jeg hamret løs på rattet i takt med One. Tror jammen det var midt i soloen også, om jeg husker rett. Glatt om vinteren Ja faen ass! Jeg og familien var på vei til oslo. Jeg satt med headsettet og hørte på for whom the bells tolls. Akkurat da james sa "Take a look at the sky just before you die, its the last time you will!" så så jeg opp. I neste øyeblikk hørdte jeg bremsene på fullt, og bilen svingte som faen. Vi hadde holdt på å kollidere. Veldig stort sammentreff der! Det var ikke jeg som kjørte da ;P 4 Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Har folket noen spesielle hendelser/fortellinger som kan knyttes opp mot en Metallica-sang? Jeg kjørte ut med familiens splitter nye volvo i en krapp sving mens jeg hamret løs på rattet i takt med One. Tror jammen det var midt i soloen også, om jeg husker rett. Glatt om vinteren = bulk? Tror ikke jeg kommer på noe spesielt som har skjedd. Seilte elegant sideveis uti grøfta. Ødela noe deler av understellet bare Edit: Haha, Arhm! Grisefet del av bellz, akkurat det der Endret 11. oktober 2010 av SpencerReid Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Ja faen ass! Jeg og familien var på vei til oslo. Jeg satt med headsettet og hørte på for whom the bells tolls. Akkurat da james sa "Take a look at the sky just before you die, its the last time you will!" så så jeg opp. I neste øyeblikk hørdte jeg bremsene på fullt, og bilen svingte som faen. Vi hadde holdt på å kollidere. Veldig stort sammentreff der! Det var ikke jeg som kjørte da ;P Wow, håper ikke du juger nå, men den der var faktisk litt kul Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Gjør som meg, last ned DM GH-versjonen, mye bedre... Gjort det for lengst, enig i at den er mykje bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå