medlem-173043 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 @arhm http://cavemusic.no/PartDetail.aspx?q=p:10504948;c:101315 dette er gitaren min, den er helt kurrant, ikke veldig bra. men den er kul ^^ skal kjøpe en ESP EX etterhvert. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Gutta presenterte japanerne for en av beste setlistene på lang tid før i dag: Creeping Death Ride The Lightning Through The Never Disposable Heroes The Memory Remains That Was Just Your Life Cyanide Sad But True The Unforgiven III ...And Justice For All One Master Of Puppets Fight Fire With Fire Nothing Else Matters Enter Sandman - - - - - - - - Stone Cold Crazy Motorbreath Seek and Destroy Slenger med et herlig bilde Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Kult Memory Remains live er helt vanvittig Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Wow, det er en sinnssyk setlist. Den skulle jeg gjerne ha sett. Kult bilde også! Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Kult Memory Remains live er helt vanvittig Indeed! Hadde seriøst tatt til tårene om jeg hadde fått hørt den live. Har fått et sterkt forhold til siden jeg hørte den første gang på Mexico-dvden. Wow, det er en sinnssyk setlist. Den skulle jeg gjerne ha sett. Kult bilde også! Sitter her å hører på lydopptak fra The Big 4-konserten. Link: Grooveshark: Metallica live Sofia 22. juni 2010 (regner med det er livemetallica.com-opptakene). Irriterer meg fortsatt over låtene vi fikk se på kinoen. Spesielt herlig stemning på bl.a Sanitarium, som ble utelatt. Dagens setliste hadde vært noe å laget konsert ut av den! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 27. september 2010 Forfatter Del Skrevet 27. september 2010 Vi burde alle dratt til Ljungby i dag! Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Metallica burde også dødd for 24 år siden, imo. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Nei, herregud... det var bare dumt sagt... Hadde vi jo bare sittet og hørt på møkkamusikk Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Du sa ikke nettopp det jeg trodde du sa? At du synes nye Metallica er bedre enn det gamle? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Jeg syns all Metallica er bra, og at vi hadde gått glipp av veldig mye uten det nye også. Kunne i hvert fall ikke gått glipp av Load og Reload... Er glad for at de fortsetter jeg Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Jajo, smak og behag, antar jeg ... Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 RIP Cliff. Tvang alle til å holde minnestund i 1 min for Cliff på jobben idag! 1 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Jajo, smak og behag, antar jeg ... Så konserter hvor de spiller alle de bra sangene+en del nye som å er bra er waste? jaja, Smak og Behag. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Ja. Jeg hadde aldri betalt for å se Metallica med de set-listene de kjører for tiden. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Ja. Jeg hadde aldri betalt for å se Metallica med de set-listene de kjører for tiden. Du er i riktig tråd? Er ganske sikker på at du ikke har skrevet en positiv ting om Metallica i denne tråden ennå... 1 Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Jeg har vel sagt opp til flere ganger at jeg liker de 3-4 første skivene deres. Som er de beste. Jeg skjønner ikke at det kan være en diskusjonssak. Men som jeg sa, smak og behag. Skjønner ikke hvordan det går an å sette f.eks. disse to opp mot hverandre: http://www.youtube.com/watch?v=xjlgUx7_aN0 http://www.youtube.com/watch?v=OJ4JvUDhzZo Denne er jo ingenting sammenlignet FFWF. Endret 27. september 2010 av Osecia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå