EdcoHM Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 jeg hadde håpet på minst en sang fra st. anger i oslo, men neida Glad de ikke spilte noe fra det jeg . Selvom de gjerne kunne gjort det Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Siden tråden er dau, kommer jeg med litt unyttig fakta: Det i starten av Blackened er egentlig noe de har spilt, men bare baklengs. Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) samme med The Unforgiven, bare at da var det et horn eller noe i den duren. edit: men ryktene har det til at Metallica skal gjøre noe stort i 2011, overgå The Wall eller noe? Eller kan vi forvente full gjennomgang av Black album fra Enter Sandman til The Struggle Within med Jason på My Friend Of Misery Endret 21. september 2010 av jajamensen Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Ja, hornet i starten av en western film tror jeg? er ikke helt sikker Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Den introen funker fett begge veier! Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Ja, så utrolig orginale de er! Lenke til kommentar
EdcoHM Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Siden tråden er dau, kommer jeg med litt unyttig fakta: Det i starten av Blackened er egentlig noe de har spilt, men bare baklengs. I knew Det er veldig kult igrunn Morsom vri Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 22. september 2010 Forfatter Del Skrevet 22. september 2010 De snakker om å gjøre en ekslusiv tour, der de bare spiller steder som betyr mye for dem osv... Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 desgesgsRGRG Skal ha denne med det ekstra plekteret som man kun får via MetStore, men det står noe om at denne versjonen kommer i noen butikker utta for nord anmerika. Noen som har sett det, eller vet om noen butikker som kommer til å få den inn? Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 HOLYFUCK! For en helvetes pris. Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 billig ja men hadde nok kjøpt den uansett om den hadde kosta 5000 Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Fytte satan. Det er langt ifra verdt det. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 De selger den på Platekompaniets nettsider for 499, riktignok uten det ekstra MetClub-plekteret. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Gogo! Betal 500,- ekstra for et plekter. Jeg utfordrer deg. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) jeg har tenkt til å bli medlem av metclub nå, men når jeg skriver shipping adress (eks "Metallicaveien 6" så står det at jeg ikke kan ha tall. Har jeg misforstått spørsmålet? Edit: glem det, fant det ut. jeg måtte skrive O istedenfor Ø lol Endret 22. september 2010 av Arhm Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Playing some Metal in the basement Nice gitar! Hvor kjøper man en sånn? pris? god kvalitet? merke? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Svart Explorer med hvitt plekter er ikke SÅ vanskelig å finne. Du kjøper den på den lokale sjappa eller på nettet. Mange som lager Explorere. LTD, ESP, Epiphone, Gibson osv. osv. Får de i alle prisklasser og kvaliteter. Han får selv utdype akkurat hvordan hans er. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 jeg har lett lenge etter en svart(/hvit) explorer, men aldri funnet en som har bra kvalitet ;P Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 jeg har lett lenge etter en svart(/hvit) explorer, men aldri funnet en som har bra kvalitet ;P Hva med denne? Ikke akkurat veldig rimelig modell, men kvaliteten burde være tilstede. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 jeg har lett lenge etter en svart(/hvit) explorer, men aldri funnet en som har bra kvalitet ;P Hva med denne? Ikke akkurat veldig rimelig modell, men kvaliteten burde være tilstede. Må si meg enig i at kvalitenen BURDE være tilstede Men nå er ikke "dårlig kvalitet" akkurat synonymt med "Gibson" da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå