Gitarhm Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 australia er stoooort, ikke sant? Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Det er det, men det bor ikke SÅ mange mennesker (bare 20 mill ... ) der. Litt drøyt å sette opp så mange konserter der. Endret 15. september 2010 av Makhshava Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 De har jo sikkert mange fans der også Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Veldig lenge siden de har vært i Australia, så de fortjener de showene. Ble satt opp bare 6-8 show til og begynner med mener jeg å huske, men de ble utsolgt med en gang så flere har kommet til i etterkant. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 jeg har ett spørsmål. Hva er egentlig Sonisphere? (jaja, kall meg noob) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Er bare en vanlig festival med masse band.. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Som i år hosted the big four... Lenke til kommentar
EdcoHM Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Må mette de Australske fansa og vettu Er ikke sikkert de drar dit så ofte, så de bare legger ut en hel haug med konserter, så blir de gode og mette! Og trenger ikke Metallica igjen på 10-20 år, dvs. Sistegang Metallica er i Australia?? Men litt rart ja, burde jo satt av mer tid i Japan egentlig, det er jo de som er best som publikum og vel? Deep Purple - Made in Japan og Children of Bodom - Tokyo Warhearts er vel mine favorittlivealbum kanskje Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Har alltid syntes at St.Anger er et knallbra album, men i det siste har jeg blitt totalt forelsket i sangen St.Anger. Den er så utrolig bra, er helt der oppe med de aller beste sangene. Denne skulle jeg gjerne hørt live egentlig! Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Har alltid syntes at St.Anger er et knallbra album, men i det siste har jeg blitt totalt forelsket i sangen St.Anger. Den er så utrolig bra, er helt der oppe med de aller beste sangene. Denne skulle jeg gjerne hørt live egentlig! Sangen er bra den, men jeg syns bare at den er bra på plata. Hvertfall etter det jeg har høtr den live på youtube. Gitaren under de rolige versene høres falsk ut på noen av de opptakene. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 17. september 2010 Forfatter Del Skrevet 17. september 2010 Låta er bra live Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Den som ble linket her for en stund siden var jo episk. Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=5kkIIZBk8Do Hvordan kan folk si at St.Anger ikke er bra live etter å ha hørt denne? Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Min mening er at alle sangene fra Hit The Lights - My apocalypse er bra! 2 Lenke til kommentar
EdcoHM Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Hmm, St. Anger ja. Er vel ikke noe toppalbum syns jeg. Lyden er ganske crappy, men det er viktig at band utvikler seg. Konseptet med rent sinne og frustrasjon innad i gruppen er jo egentlig ganske genialt. Men tidskrevende, over 700 dager tror jeg de "arbeidet" med albumet, med lang pause osv. Liker ikke albumet noe stort selv. Syns faktisk at det bare er Invisible Kid som duger . Kill Em All og Ride The Lightning er det beste syns jeg. Justice og MOP er digge og. Black album duger, Load er på en måte en fortsettelse på kurven ned fra hrash, som allerede Black Album hadde på påbegynt. Bare at det også mista det heavie og sjelen fra Black Album. + mye mer mainstream fokus. ReLoad er mye bedre enn Load. Har jo hiten The Memory Remains. Slither er digg, Low Mans Lyric er kjempefin, Fuel, Attitude, Devils Dance og ikke minst Unforgiven II reiser albumet. Har for meg mye mer enn Load. St. Anger er noe veldig for seg selv, og en svært sjelden sound. Enten liker man det eller ikke. heller altså mot ikke her. Death Magnetic er et album som fenger skikkelig for meg. Råbra riff. ordentlig høydepunkt refrenger og nesten noen thrash rytmer i mellom. Bare mye heaviere enn det de hadde spilt på 18 år! For meg en oppreisning og et godt album, selvom det har fått ganske moderat krittik av mange. Metallica er uansett elskbart, og har fektisk musikk som passer til hvilket som helst humør Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Metallica er uansett elskbart, og har fektisk musikk som passer til hvilket som helst humør Skriver under på den. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 18. september 2010 Forfatter Del Skrevet 18. september 2010 Jeg sier meg enig jeg også.. Low mans lyric - Lenge siden sist jeg hørte den! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 18. september 2010 Forfatter Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Tror dette er sist de spilte St. anger live: http://www.youtube.com/watch?v=nLdz7Lzuqck Endret 18. september 2010 av Osse-Mon Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Stemmer det. Fra Sør-Afrika 21 Mars 2006. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 (endret) jeg hadde håpet på minst en sang fra st. anger i oslo, men neida Endret 18. september 2010 av Arhm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå