Hansoen Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Dere har allerede sagt at dere har fått billetter. Gøy å gjenta seg selv eller? Nå bladde jeg gjennom alle sidene fra i dag, og ikke én gang fant jeg noen som nevnte to ganger på rad hvor glade de var for at billettene allerede var i boks. Slutt å la ditt dårlige humør gå ut over andre, det er ikke vår feil at du ikke klarer å fikse billetter Dere har nevnt det før når det var presale, og jeg fikset billetter nå. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Til alle dere som ikke har fått billett: Forsø igjen! Det frigjøres statig billetter, og sist metallica spilte i Norge, var det folk som fikk kjøpt billetter hos bingoservice opptil 5 timer etter at konserten var ""utsolgt" Så finn frem den store tuben med tolmodighet, ring billettservice og hamre sidene! Jeg og kompisen min kjøpte billett til han til konserten 30/7 i spektrum den 21/12, over en måned etter at det var utsolgt, klokka 4 på natta. Så ja, alt er mulig. Det var forresten etter tips fra.. Tror det var Datating her på forumet. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Dere har allerede sagt at dere har fått billetter. Gøy å gjenta seg selv eller? Jeg fikk tak i 6 billetter for 5 minutter siden!! :D Haha Lenke til kommentar
steininho Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Huzzah! Tre billetter i boks, 09.47! All venting og frenetisk F5-trykking ble endelig belønnet! Det var dog ikke uten humper i veien; kom gjennom på explorer på bærbaren ca 09.35... Fikk tre billetter, skal inn å betale, ser at java ikke er installert på pcen... Prøver mastercard, samme betalingsdritet, laster ned java, installerer java... og ordre utløpt på tid. Mye banning, mer frenetisk trykking på F5, og plutselig, da alt håp så ut til å være borte, WHAM BAM THANK YOU MAM! 3 billetter på vei! Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Har foresten 1 sitte plass til salgs! Fikk tak i en og syns det var synd å ikke kjøpe. Kan hende den blir solgt til en kamerat. Men PM om du er intr. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 En kompis av meg ringte i skrivende øyeblikk og sa at han nettopp fikk billetter, så det er nok ikke helt utsolgt enda! Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 (endret) 3 nye konserter annonsert nå: Apr 17 Riga, Latvia- Riga Arena Apr 18 Riga, Latvia- Riga Arena Apr 20 Vilnius, Lithuania-Siemens Arena Bare og vente i spenning nå, det kommer til å komme mange flere annonseringer resten av uka.. You know the drill . . . more shows still in the works, so keep checking back here for additional announcements over the coming weeks. Håper på en til i Norge, noen i Sverige og Danmark og. Men vi skal være utrolig glade for den vi har fått. Øst-Europa kommer nok til å bli prioritert denne gangen. Endret 23. november 2009 av Haakon* Lenke til kommentar
Speik Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Hvis noen vil bli bedre kjent med meg, så bare å sende PM Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Øst-Europa kommer nok til å bli prioritert denne gangen. Og fortjent er det! Øst-europeerne er gærne Lenke til kommentar
huf Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Kom lett gjennom no. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Øst-Europa kommer nok til å bli prioritert denne gangen. Og fortjent er det! Øst-europeerne er gærne Hehe, er nok fordi dem har blitt litt forbigått de siste årene (i forhold til resten av Europa). Tipper Balkan også får noen datoer. Og ja, det er fortjent! Andre verdensdeler skal også besøkes.. Men det er lov og håpe, tipper det blir flere konserter enn bare den i Telenor Arena på meg neste år! Danmark og Sverige, here I come! Og da blir det som vanlig presale via MetClub.. Endret 23. november 2009 av Haakon* Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 wow, har ståbilletter nå!!! Er det noen forskjell på feltene, står D2...???? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Blæh, begynner å miste tålmodigheten.. Trykker kjøp billetter og blir kastet tilbake til startsiden hele tiden. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Til alle dere som har kjøpt 6 biletter for å selge videre: Brenn. BRENN. Eier dere ikke skam i livet? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 wow, har ståbilletter nå!!! Er det noen forskjell på feltene, står D2...???? Nei, D2 er bare inngangen. Setekart/kart over innganger osv. finnes her. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 wow, har ståbilletter nå!!! Er det noen forskjell på feltene, står D2...???? Det er hvilken inngang du skal benytte deg av. Mine står det "Inng. E2" på. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 23. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 wow, har ståbilletter nå!!! Er det noen forskjell på feltene, står D2...???? har med inngang å gjøre Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Der fikk nettopp jeg kjøpt en billett til en venninne, så de er fortsatt til salgs Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Får nå hverken opp stå eller sitteplasser. Uavhentede billetter (det er få, men noen), blir lagt ut for salg fredag klokka 9. Anbefaler folk i Oslo-området til å stikke ned til Spektrum da. Er også håp seinere, via nettsiden som sagt. Billetter blir lagt ut hele tiden, helt opptil en uke før selve konserten. Dette for å begrense svartebørssalg. Endret 23. november 2009 av Haakon* Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Står nå at det ikke er flere billetter igjen selv om man trykker "best tilgjengelige" i begge felter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå