Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

30 år med tromming ødelegger brusken i albuene bl.a., Phil Collins (Genesis siden 70-tallet) har måttet slutte helt med tromming og bare synger nå, fordi leddene i armene er helt ødelagte. Man spiser opp brusken som "smører" leddene med gjentatt slitasje over flere tiår, og må jevnlig ha injeksjoner med silikon for å smøre opp leddene. Tromming er jo veldig repeterende, og alle vet at veldig repeterende arbeid gir senebetennelse og værre ting.

 

Så slitasje er nok mye av grunnen til at Lars har blitt mere slapp de siste årene.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Å være fan er ikke ensbetydende med å bare sprute ut hvor fantastisk bandet er hele tiden, men også å gå litt dypere og kunne kritisere ting. Det er en helt naturlig ting at musikere blir tregere og slappere over flere tiår, det skjer med alle. Betyr ikke at man "hateR" bandet fordet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er STOR metallica-fan, og jeg elsker det faktum at gutta spiller feil live! Om jeg vil høre en stylet og glatt versjon av en låt setter jeg på CD'en.

 

Kirk spilte feil på en One-solo i fjor, Lars trommet seg bort på førstekonserten i år, og Robert måtte spille ham inn igjen. Og hør på UF III, litt knas der også, mellom Krik og Jaymz.

 

Gutta ER gode. Det at det blir litt fler feilskjær og litt rare rytmer får man tolerere, de nærmer seg tross alt 50 :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...