Osecia Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Det er jo så som så, men smaken varierer, helt klart. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 digger den heavy 5-streng distro basslyden til robert Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Den hadde Burton 10 år før. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Cliff sin bass (og spilling) er dritbra den og! men det er noe spesielt med robert Endret 24. august 2010 av Arhm Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 HAHA! Beklager at jeg ler, men Cliff spiller baken av Robert. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Cliff var jo guden av bass da... Men rob er også rå Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Forstår ikke all negativiteten til det "nye" av Metallica For min del har samtlige av platene flere gode sanger som jeg hører på regelmessig, og skulle ikke ønsket at de hadde gjort noe annerledes enn de har gjort til nå! Synes det bare er et bevis om hvor bandet er når de greier å beherske såpass mange stiler/musikktyper (bare hør forskjellene mellom MoP/Load/St.Anger)! Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Jeg likte jason bedre enn Cliff enkli. Cliff hadde mye mer kul stil og det passa bedre til soloer og slikt, men alt i alt syns jeg Metallica hadde mer bra med jason og at han spilte på en bedre måte. Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 HAHA! Beklager at jeg ler, men Cliff spiller baken av Robert. HAHAHAHAHAHA! Lenke til kommentar
nybb Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 1. Cliff 2. Robert 3. Jason Nuff said. 1 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 25. august 2010 Forfatter Del Skrevet 25. august 2010 Jeg er faktisk enig med nybb her. Derimot er det i mine øyne en mye større forskjell på Jason og Robert enn det er på Robert og Cliff. Jeg synes også at Cliff er den beste av disse tre, men Cliff er død og for alt vi vet kunne jan ha ødelagt metallica Uansett: Bassist-debatten er vel egentlig ganske gammel og utvasket, og de fleste i denne tråden er vel uenige. Vi kan gjerne diskutere bassistene, men da helst med litt begrunnelser om hva som gjør den ene bedre/dårligere enn de andre. Selv synes jeg Robert er SVÆRT god, og hans måte å spille bass på er såpass lik Cliffs at metallica har hevet seg i forhold til Jason. Mye av det Jason har gjort har vært bra, men jeg synes han er mer "Dream Theater" enn Metallica Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Jeg syns alle har sine sterke sider. Cliff: Laget noen av de mest legendariske bassriffene gjennom tidene. Veldig kul basslyd. STOR innsikt i musikkteori og skrev veldig mye av musikken. Var en drivkraft i bandet og var kanskje den mest voksne på den tida. Jason: Ufattelig fet backing vocals. Også veldig kul stage performace og image. Skrevet mye bra han også, men hadde ikke en like stor rolle i bandet som Cliff. Robert: Kanskje den som lager mest show på scenen. Løper rundt og oppfører seg som en ape. Backing vocals begynne å komme seg. Tror han bidrar mer enn Jason gjorde/fikk lov til. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Jeg er faktisk enig med nybb her. Uansett: Bassist-debatten er vel egentlig ganske gammel og utvasket, og de fleste i denne tråden er vel uenige. Oioi, Osse-Mon er enig med meg Jaja, hvis vi ikke skal diskutere møkkperioden til Metallica, bassistene til Metallica eller Metallica vs. Megadeth, hva skal vi da diskutere? Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Det kan umulig være noen diskusjon. Cliff Burton er den beste bassisten de har hatt. Det er ingen diskusjonssak, da det ikke går på smak og hva man liker best, men på kvalifiksjonene til bassistene. Burton er best, end of story. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 På Some kind of monster dvden sa lars ulrich mens de hadde bassauditions: "If cliff would show up today, maybe he wouldn't be the guy either" Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 På Some kind of monster dvden sa lars ulrich mens de hadde bassauditions: "If cliff would show up today, maybe he wouldn't be the guy either" Sett det jeg og... og det ligger mye i de ordene der. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 På Some kind of monster dvden sa lars ulrich mens de hadde bassauditions: "If cliff would show up today, maybe he wouldn't be the guy either" Så er Ulrich et surrehode uten like, som ikke kan spille selv. Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 På Some kind of monster dvden sa lars ulrich mens de hadde bassauditions: "If cliff would show up today, maybe he wouldn't be the guy either" Så er Ulrich et surrehode uten like, som ikke kan spille selv. o k Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Så er Ulrich et surrehode uten like, som ikke kan spille selv. Er sikkert derfor han spiller i metallica da? Nei, Lars er rå... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Slutte å tulle, mannen har trommet på 12 plater og spilt utallige konserter, klart han kan spille trommer. Kanskje ikke den mest tekniske trommisen i verden, men han kan jobben sin godt. Blir som å si at Eric Clapton ikke kan spille gitar fordi han spiller kjedelig musikk. Endret 25. august 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå