Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om man vil ha "totally awesome"-sanger er det bare å holde seg unna alt etter "And Justice...", imo.

 

SO TRUE.

 

Pøh, hadde det ikke vært for Enter Sandman og Nothing Else Matters hadde Metallica sannsynligvis vært et glemt thrash-band fra 80-tallet nå.

 

Kanskje glemt. Men fortsatt 4 awesome album.

 

Det hadde kanskje vært det beste. For alt etter nevnte album er totalt ubrukelig, sammenlignet med de 3-4 første.

 

Yes.. Kanskje hadde det kommet enda en thrash-perle? Hvis det ikke hadde ært for Jason Newsted, og Metallicas lyst til å "eksperimentere" (tjene penger).

Lenke til kommentar

Å turnere i 2 år med fullsatte konserter over hele verden er jo det alle metalband drømmer om når de starter opp som naive 17-18 åringer i et slitent øvingslokale. Metallica klarte å gjøre musikken til levebrødet sitt. Er da ingenting feil med det. De lever drømmen til alle de som syter om sell-outs.

Lenke til kommentar

Å turnere i 2 år med fullsatte konserter over hele verden er jo det alle metalband drømmer om når de starter opp som naive 17-18 åringer i et slitent øvingslokale. Metallica klarte å gjøre musikken til levebrødet sitt. Er da ingenting feil med det. De lever drømmen til alle de som syter om sell-outs.

 

støtter deg ass, jeg hadde gjort alt får å leve livet som dem :/ ikke for pengene, men konsertene og fansen liksom, hvis du skjønner

Lenke til kommentar

Ja, er det. Og heldigvis har ikke Metallica gjort det du sikter til der.. Hvilket band prater du om, egentlig?

 

Edit: Og hadde Metallica stoppa etter fire album hadde de ikke hatt legende-status i dag.

 

For meg hadde de vært legender.

 

En legende er basert på pur kvalitet, og noe innmari spesielt, som nesten ikke finnes maken til, ergo er Metallica ikke legender, p.g.a. post-Justice.

Lenke til kommentar

Så en legende kan ikke ha nedturer og gjøre/skape noe dårlig? I mine øyne er Metallica legender for alt det de har gjort, både før og etter Justice, selv om jeg ikke er noen stor fan av det etter selv.

Klart de kan, de hadde bare hatt mye mer respekt i mine øyne, om de ga seg med Cliffs død.

Lenke til kommentar

Så en legende kan ikke ha nedturer og gjøre/skape noe dårlig? I mine øyne er Metallica legender for alt det de har gjort, både før og etter Justice, selv om jeg ikke er noen stor fan av det etter selv.

 

Det der var veldig grovt og subjektivt. Indiana Jones vr en legende helt til Crystal Skulls f.eks. En legende i mine øyne - er feilfri.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...