tjotr Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Han sier da ikke noe som skulle tilsi at det ikke kommer flere Unforgiven-låter.. Bare at den måtte være med på albumet, fordi den binder sammen fortiden, hyllest til fanse, blabla. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Den avslutter "stien eller rekken" sier han. Altså Unforgiven rekken. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Aha. Skjønner En bra avslutning vil jeg si. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Har sett på Platekompaniet her i byen en versjon av Death Magnetic jeg ikke har sett andre steder. Den står på hylla bak og ser ut som en slags limited edition. Men det er IKKE Death In A Coffin (likkiste-formet boks), for den har jeg alt. Noen som vet hva det kan være? Har prøvd å google litt. Lurer på om det kan være en 5LP Limited Edition på Vinyl. Får høre neste gang jeg stikker innom. Endret 8. august 2010 av Knewt Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Ser den sånn ut? 5LP Limited Edition på vinyl Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Akkurat nå viser NRK2 konserten fra Madison Square Garden, Rock and Roll Hall of Fame. Kan ikke gå ut i sola før jeg får sett 'tallica spille, til tross for at jeg har sett det mange ganger før på nettet. 1 Lenke til kommentar
nybb Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Akkurat nå viser NRK2 konserten fra Madison Square Garden, Rock and Roll Hall of Fame. Kan ikke gå ut i sola før jeg får sett 'tallica spille, til tross for at jeg har sett det mange ganger før på nettet. Ouch. Hetfields vokal var virkelig dårlig denne gangen. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Akkurat nå viser NRK2 konserten fra Madison Square Garden, Rock and Roll Hall of Fame. Kan ikke gå ut i sola før jeg får sett 'tallica spille, til tross for at jeg har sett det mange ganger før på nettet. Fjoh, har gått glipp av den konserten så mange ganger nå. Så takk skal du ha Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Har metallica allerede spillt? Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 ja, det har de. Ser det er bono & co. som er på scenen nå. Fikk du'kke sett noe som helst? Lenke til kommentar
nybb Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Du gikk ikke glipp av så mye, for å si det sånn. - For Whom The Bell Tolls - Iron Man og Paranoid med Ozzy - En låt med Ray Davies. - Enter Sandman Alt jeg hørte var den forbanna cheezelyden Hammett vet å bruke alt for ofte. Pluss at Hetfields vokal ikke var tipp topp. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 hmm... jeg så no liknende i april, bare at da spilte de enter sandman og. tror det var i New York Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Har endelig fått meg alle de 9 studioalbumene deres og KJøpte S&M til samlinga igår også ^^ Har live shit, cliff em all, S&M, Metallica in America, A year and a haf og Some kind of monster. Hva burde jeg kjøpe next? Endret 10. august 2010 av medlem-173043 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Oslo magnetic xD hvis de har laget cd da ;P Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Det er bare å laste ned fra livemetallica, det. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 jeg lasta ned direkte fra youtube jeg, en bruker som heter thebaptist666 ellerno. Brukte DVD videosoft Free Studio. Gratis program, funker fett Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Oslo magnetic xD hvis de har laget cd da ;P Den cd'en brente jeg så fort det ble lagt ut på youtube Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Har endelig fått meg alle de 9 studioalbumene deres og KJøpte S&M til samlinga igår også ^^ Har live shit, cliff em all, S&M, Metallica in America, A year and a haf og Some kind of monster. Hva burde jeg kjøpe next? Nimes og Mexico 2009. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Og skulle du ønske å begynne med 1 av de, ville jeg personlig anbefale Nimes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå