Leaf Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Fikk billetter, men ble sitteplasser Lenke til kommentar
lund3n Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Jada!! 6 billetter sikkret 09.48! :-D Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Dere har allerede sagt at dere har fått billetter. Gøy å gjenta seg selv eller? Lenke til kommentar
dor123 Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 der var 6 stk i boks Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Kjøpte 2 billetter idag , og 2 på torsdag. Så nå gjenstår det bare å dimme militæret, så er jeg klar Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Blir svartebørs på meg. Gidder faen ikke sitteplasser. Lenke til kommentar
torboe Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 da var billetten i boks gitt :-) da er det bare å glede seg til april folkens! Lenke til kommentar
mortenandre Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Takk for at du brukte Billettservice. Dette er kun en bekreftelse, og IKKE gyldig som billett. Du har bestilt 2 billett(er) til: METALLICA TELENOR ARENA tir, 13.04.10 kl.19:30 For et HELVETTE !! Heldigvis flaks for meg, til dere andre, lykke til... Edit: Dette var 2 ståplasser, så ikke gi opp !! Endret 23. november 2009 av mortenandre Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Woho! Første gang eg har blitt glad for teknisk feil Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 JAAAAAAAAAAA 3 billetter! Venninde av dama som fekk tak i. Kom igjennom nå selv, men var utsolgt. Så beklager til dere som ikke fikk! Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Dere har allerede sagt at dere har fått billetter. Gøy å gjenta seg selv eller? Nå bladde jeg gjennom alle sidene fra i dag, og ikke én gang fant jeg noen som nevnte to ganger på rad hvor glade de var for at billettene allerede var i boks. Slutt å la ditt dårlige humør gå ut over andre, det er ikke vår feil at du ikke klarer å fikse billetter Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Får opp sitteplasser nå, ståplasser/GA kommer opp som "utsolgt". Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 JAAAAAAAAAAA 3 billetter! Venninde av dama som fekk tak i. Kom igjennom nå selv, men var utsolgt. Så beklager til dere som ikke fikk! Helt sikker på at det var utsolgt? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Yeah! Jeg skal på konsert! <3 Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Får opp sitteplasser nå, ståplasser/GA kommer opp som "utsolgt". Som jeg sa tidligere, sitteplasser er faktisk ikke ille i det hele tatt Lenke til kommentar
dor123 Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 ser ut som det er utsolgt nå Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Får opp sitteplasser nå, ståplasser/GA kommer opp som "utsolgt". Som jeg sa tidligere, sitteplasser er faktisk ikke ille i det hele tatt Nei, men ståplasser er i mine øyne MYE bedre. Kommer helt ann på. Fordeler og ulemper med begge deler. Hadde sitteplass i O2 i London i fjor, og lengta etter ståplassene på gulvet. Men sitteplass er greit nå og da. Hadde selvsagt tatt det om det ståplasser hadde vært utsolgt. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 23. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Til alle dere som ikke har fått billett: Forsøk igjen! Det frigjøres statig billetter, og sist metallica spilte i Norge, var det folk som fikk kjøpt billetter hos bingoservice opptil 5 timer etter at konserten var ""utsolgt" Så finn frem den store tuben med tålmodighet, smør dere inn, ring billettservice og hamre sidene! Endret 23. november 2009 av Osse-Mon Lenke til kommentar
pirium Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Dere har allerede sagt at dere har fått billetter. Gøy å gjenta seg selv eller? Jeg fikk tak i 6 billetter for 5 minutter siden!! :D Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Nei, men ståplasser er i mine øyne MYE bedre. Kommer helt ann på. Fordeler og ulemper med begge deler. Hadde sitteplass i O2 i London i fjor, og lengta etter ståplassene på gulvet. Men sitteplass er greit nå og da. Hadde selvsagt tatt det om det ståplasser hadde vært utsolgt. Men O2 er jo veldig mye større enn både Spektrum og Telenor Arena? Og da var vel ikke scenen i midten? For når den er i midten i en så liten hall som Spektrum eller Telenor Arena, er sitteplasser ypperlig! Jeg trivdes selvfølgelig mye bedre når jeg sto helt fremme med gjerdet i Bergen 2008 og Oslo 2007, men må ha sitteplasser i 2010 pga lillebror som skal få billett i bursdagsgave Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå