Tunky Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Tja. De har aldri laget er dårlig album, så regner jo med at dette også blir bra. 3 Lenke til kommentar
nybb Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Death Magnetic er noe makkverk da Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Death Magnetic er noe makkverk da Absolutt ikke...! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Men den diskusjonen har vel nybb hatt før i diverse tråder, så er vel ikke noe poeng å ta den opp igjen? Jeg syns Death Magnetic er bra og håper på noe som topper det. Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Death Magnetic er vel det beste Metallica har lagd sidan dei fire første, spør du meg. Har ikkje allverdens forventningar til neste album, dog. Og dei burde strengt tatt å øke farten litt i studio. Tippar neste kjem ut seint 2012/tidlig 2013. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Der tror jeg du tar feil. Utifra masse argumenter frem og tilbake på MetClub-forumet og utsagn fra bandet tipper jeg seint 2011/tidlig 2012. Men jeg vet jo ikke noe mer enn deg. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Ok, jeg skal ikke for n'te gang fortelle mine meninger om post-Black Album. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Death Magnetic er vel det beste Metallica har lagd sidan dei fire første, spør du meg. Har ikkje allverdens forventningar til neste album, dog. Og dei burde strengt tatt å øke farten litt i studio. Tippar neste kjem ut seint 2012/tidlig 2013. Death Magnetic er bra, men det er ikke bedre enn St.Anger! Lenke til kommentar
nybb Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Death Magnetic er vel det beste Metallica har lagd sidan dei fire første, spør du meg. Har ikkje allverdens forventningar til neste album, dog. Og dei burde strengt tatt å øke farten litt i studio. Tippar neste kjem ut seint 2012/tidlig 2013. Death Magnetic er bra, men det er ikke bedre enn St.Anger! 100 ganger bedre enn St. Anger, og 100 ganger verre en Justice! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Death Magnetic er vel det beste Metallica har lagd sidan dei fire første, spør du meg. Har ikkje allverdens forventningar til neste album, dog. Og dei burde strengt tatt å øke farten litt i studio. Tippar neste kjem ut seint 2012/tidlig 2013. Death Magnetic er bra, men det er ikke bedre enn St.Anger! 100 ganger bedre enn St. Anger, og 100 ganger verre en Justice! tuller du? St.Anger er jo et kjempealbum... Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Ok, Her slutter den diskusjonen IGJEN. tror jeg har sett utallige emner og innlegg om akkuratt dette. virkelig ikke nødvendig å se igjen. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Bestemmer ikke du! Dette er en Metallica-tråd for god sake! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Det eneste vi kommer frem til er at vi er uenige. Så da kan vi være enige om det. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) beklager virkelig for at jeg prøver å forhindre at vi søpler ned tråden med den diskusjonen igjen. det ender bare med masse sure folk. Endret 1. august 2010 av medlem-173043 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 The Ecstasy Of Gold, Until it Sleeps og Slither er heeelt mega! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Trodde jeg hadde kommet riktig når jeg ville diskutere Albumene til Metallica i "Metallica - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!" Må nok ha navigert feil i forum-jungelen. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Joda, er bare det at vi har diskutert hvilket album vi syns er best så mange ganger og noen er veldig bastante og virker som de har problemer med å godta andres meninger. Så da mister man lysten på å gjøre det igjen. 1 Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Der tror jeg du tar feil. Utifra masse argumenter frem og tilbake på MetClub-forumet og utsagn fra bandet tipper jeg seint 2011/tidlig 2012. Men jeg vet jo ikke noe mer enn deg. Nja, er Metallica det er snakk om. Luktar ikkje akkurat svidd i studioet der. Tippar dei går i studio hausten 2011, og då er vi vel heldige om albummet er klart før enden av 2012. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå