Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er min desidert favoritt-gitar av hele Metallica-kolleksjonen. Det er vel også omtrent den eneste Exploreren jeg syns er kul (Explorer er ikke min greie). Jeg ville gitt mye for den gitaren - ennå jeg er bassist. Blant bassene kommer denne veldig høyt: ChloeTrujillo5.jpg

 

For de som ikke kjenner til bassen: Kona til Trujillo er kunstner og har laget kunsten på bassen med svipenn. ;) Det skal vel forestille Aztec-kalenderen eller noe.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

et lite morsomt spørsmål jeg spurte vennen min :p :

 

det er 12 april, du har fri fra skolen/jobben eller whatever. du tar en tur på sandvika storsenter. det er nesten ingen der fordi du er der tidlig på en mandag. du drar på mcern for å spise, og der ser du de fire mennene. reaksjon? :D

Lenke til kommentar

Håper du mener KH-2, for 202 er den "dårligste" LTD-gitaren. Ikke snakk om at den er verdt så mye. :p

 

Hmm, da var det nok den. Jeg mener å ha sett på 202 engang og blei frarådet det.

Men det var ESP, ikke LTD jeg så "tilbud" om for 24.000 :)

 

et lite morsomt spørsmål jeg spurte vennen min :p :

 

det er 12 april, du har fri fra skolen/jobben eller whatever. du tar en tur på sandvika storsenter. det er nesten ingen der fordi du er der tidlig på en mandag. du drar på mcern for å spise, og der ser du de fire mennene. reaksjon? :D

 

Hmm, jeg hadde vel blitt sjenert som faen, sotret meg bort til dem og spurt om autografen på t-skjorta mi med en dårlig Petter Solberg-engelsk tipper jeg blush.gif

Endret av SnapShoot
Lenke til kommentar

et lite morsomt spørsmål jeg spurte vennen min :p :

 

det er 12 april, du har fri fra skolen/jobben eller whatever. du tar en tur på sandvika storsenter. det er nesten ingen der fordi du er der tidlig på en mandag. du drar på mcern for å spise, og der ser du de fire mennene. reaksjon? :D

 

Besvimt? :p

 

Er mye bra på Garage inc. :) hørte mye på det i gamle dager, tatt det opp igjen nå :dribble:

Favs:

Sabbra Cadabra

Turn the Page

Die, Die My Darling

Whiskey in the Jar

Helpless

Last Caress/Green Hell

Am I Evil? Oh yes I am, muhahahaha!

Lenke til kommentar

Neida. Jeg tror vi får se et eller to album til. Toppen 3 hvis vi er heldige. Men det jeg tenkte på var vel heller det at jeg er mer i tvil om de begynner å lage album nå på nyåret. Tror i alle fall vi må vente til våren om ikke enda lenger. De mest pessimistiske sier jo at vi er heldige hvis vi får et album FØR 2013. Selv tror og håper jeg slutten av 2011/begynnelsen av 2012.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...