Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har vel egentlig spurt om dette tidligere i forumet,men jeg spør likevel :p Er det noen som vet om det blir laget en bootleg av konsertene fra telenor arena?

Ja, av begge to. :)

Redigeringen ble satt igang like etter konsertene, men det er mange kilder til hver av dem så det tar sin tid. :)

Det meste er til og med filmet i HD.

Lenke til kommentar

Haha.. http://vgd.no/musikk-tv-og-film/musikk/tema/1581082/tittel/metallica-vs-iron-maiden

 

Takler ikke å lese diskusjoner på "aviser" som VG og Dagblabla ass :p

 

Om dere skal velge to favorittalbum, hvilke?

 

Tror jeg velger ...and justice og TBA...

Umulig å svare på :p Jeg svarer heller på 5 favorittalbumene mine: Master of Puppets, Ride the Lightning, Kill em All, ...And Justice for all, St.Anger. Rett bak lurer resten av albumene, med TBA i spissen.

Lenke til kommentar

Med selve konserten mener han video av selve konserten. Med Sangene mener han

lydopptak av sangene på konserten - som en finner på livemetallica som du sa.

 

Viste ikke det var planer om bootleg-video av konsertene i april, men det er det vist :new_woot: Noen som har link til mer info om dette prosjektet? Vil sluttproduktet være tilgjenelig på dvd, eller kun nedlasting på nett? Jeg kan forøvrig gjerne bidra med noen videoopptak :)

Lenke til kommentar

Det er hvertfall video til den 17.06.2009 (2 disc).

Ang. bootleg og slikt av bedre kvalitet som Oslo-konsertene vil være deles de neppe på en torrentside eller liknende med en gang.

Såvidt meg bekjent ang. akkurat disse vil de som har bidratt med materiale til filmen få de tilsendt, mens resten må ha noe verdifullt de kan bytte seg til det på. ;)

Lenke til kommentar

Det er hvertfall video til den 17.06.2009 (2 disc).

Ang. bootleg og slikt av bedre kvalitet som Oslo-konsertene vil være deles de neppe på en torrentside eller liknende med en gang.

Såvidt meg bekjent ang. akkurat disse vil de som har bidratt med materiale til filmen få de tilsendt, mens resten må ha noe verdifullt de kan bytte seg til det på. ;)

Skjønner. Hadde vært fint om du kunne oppdatert oss litt på "situasjonen" etterhvert, for jeg SKAL ha den dvden fra 13. april-konserten ;)

Lenke til kommentar

Har ikke lest noe i tråden, men for meg er det S&M som må bli favorittalbumet, deretter kommer Master Of Puppets. Men man kan egentlig ikke sammenligne disse, så blir vel begge to på førsteplass :p

Elsker også Metallica sin versjon av "Tuesday's Gone"

Endret av lars_era
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...