Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er jeg på ferie i 5 dager, og denne siden eksploderer i aktivitet. jaja, er jo bare bra igrunn det da :)

 

Noen som har en full liste over dvder som metallica har gitt ut? (både konsert og dokumentar)

Google is your friend dude.

Her har du vel det du leter etter: http://www.metallicadvd.com/dvdreleases.html

Ellers finner du også litt forskjellig snadder her - en del bootleg-utgivelser og sånt. :)

Lenke til kommentar

Haha.. http://vgd.no/musikk-tv-og-film/musikk/tema/1581082/tittel/metallica-vs-iron-maiden

 

Takler ikke å lese diskusjoner på "aviser" som VG og Dagblabla ass :p

 

Om dere skal velge to favorittalbum, hvilke?

 

Tror jeg velger ...and justice og TBA...

 

haha :!:

Metallica er oppskrytt. Mainstream liksom, "alle" liker jo dem..Lars Ulrich er også jævlig irriterende.

 

2 favorittalbum..hmm... :hmm:

Kan jeg dessverre ikke svare på. Vet bare at Load, ReLoad, St.Anger,(Garage Inc.) og DM ikke er blant de.

Endret av robbsi
Lenke til kommentar

Umulig å velge favorittalbum, men enten Justice, Master of Puppets eller Ride The Lightning.

 

Der er jeg enig. Alle de albumene er 10/10 i mine øyne.

 

Jeg klarer aldri å bestemme meg for hvilket som er best :p i dag er det Justice, i går var det Puppets.. sykt..

Lenke til kommentar

Du kan umulig si at Black Album muligens er blant de to favorittalbumene dine..

 

:)

Hvorfor kan jeg ikke det? Jeg synes det er den eneste plata uten én "dårlig" sang faktisk.

Kan du vær så snill å si meg hvilke(n) sang(er) du syns er dårlig på de 4 første albumene? Du skjønner, det finnes ingen ;)

 

Umulig å velge favorittalbum, men enten Justice, Master of Puppets eller Ride The Lightning.

Der er jeg enig. Alle de albumene er 10/10 i mine øyne.

Agree. Men hva med Kill 'Em All'a :huh:?

 

Jeg klarer aldri å bestemme meg for hvilket som er best :p i dag er det Justice, i går var det Puppets.. sykt..

Akkurat det samme her. De 4 første kvalitetsalbumene er uadskillelige når det kommer til hvem som er best.

 

--------

 

Der var innlegg nummer 1.000 et faktum gitt. Jeg må si som Lars ville sagt det: "I can't think of a better place to post my number one thousand post, than here in the Metallica thread" :grin:

Endret av tjotr
Lenke til kommentar

Selvfølgelig elsker jeg Kill'em All også, men det har ikke samme variasjon i låtene som på de andre tre. Men selvfølgelig er det et fantastisk album også ;)

 

Det skal være sikkert og visst :p det er et thrash-album rett fram. Alle Kirks soloer følger enkle metalskalaer.

 

Men jeg skal innrømme at jeg er glad for at Metallica har et slikt album også, som ikke er helt melodiøst!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...