Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var tilnærmet euforisk når Metallica spilte hele Disposable Heroes på Valle Hovin. Fra første note når jeg kjente igjen til siste skrik.

Etter det kunne de covret Alexander Rybak på blokkfløyte resten av konserten og jeg ville vært like fornøyd.

 

Haha, er en godlåt det ja :D

 

Men du må svare på hva du mente med 'Bellz'! :p

Lenke til kommentar

Min første opplevelse med Metallica var ride the lightning på en båt i Kreta, før det hørte jeg bare på pop og drit men så begynte jeg å lure på hva dette var, ROCK? fysj... men så begynnte hodet mitt sakte å headbange rolig. Jeg hørte bare mer og mer på de og nå er jeg Blodfan :p

 

Tror han mente at RTL er det minst kjente albumet men sangen For whom the bells toll er en kjent sang.

Endret av medlem-173043
Lenke til kommentar

Tjaa..på live shit-konserten fra San Diego '93 sier jo James at "we're gonna play the entire Justice for all album now" til enorm applaus, også ler han og sier "naah, you'd be staying here until next week" før Justice-medleyen.

 

Hadde han gjort det mot meg, hadde jeg kastet noe på ham :thumbdown:

Lenke til kommentar

Dra på konsert før du sier noe om at en konsert er dårlig nybb. Så lenge det er live er alt bra(nesten). Var ikke skuffet over min første konsert selv om jeg fikk de normale låtene. Var jo bare helt sinsykt! Og hver konsert ER bra(!), selv om de spiller låter du vet kommer.

Gleder meg sinsykt til jeg skal på neste Metallicakonsert :dribble:

 

Noen som har en liste over alle DVD-utgivelsene Metallica har gjort(konsert, dokumentar osv.)?

Lenke til kommentar

Du får jo kvalitet! Du hører godt hvilke låter de klarer å frembringe kvalitet i, de som de spiller ganske ofte. Hva er best, å høre flere gode sanger bli spilt dårlig(ikke dårlig, men ikke fult så bra) eller å høre nesten like bra sanger bli spilt helt utrolig bra? Men hadde de spilt de sangene som du savner på hver konsert, så hadde det blitt kjedeligt igjen da. De må jo spare det beste så de får noen special moments :)

Hvordan kan du si at Metallica ikke suger live? Du har ikke sett de :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...