Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde vært kjedelig om alt skulle vært likens i alle år da. Forandring fryder, men til en viss grad selvsagt. Kunne godt ha droppet Load og ReLoad som de er, og heller gjort de mer lik TBA. Men jeg har ikke noe imot de 2 platene, selv om de kanskje ikke er fult så bra...

 

Er en smaksak enkelt og greit. :) Jeg elsker Load. Hører mye på det enda etter å ha hørt på det i mange år. Outlaw Torn og Bleeding Me tror jeg at jeg liker best og har hørt mest på. Reload er det også en del bra på. Fixxxer er det mange som liker og jeg er en av de. Devils Dance er fantastisk, men S&M versjonen er klart bedre i min mening.

Lenke til kommentar

Elsker både Load og ReLoad, liker alle som er nevnt her, men synes også bl.a. Ronnie, Mama Said(ja, den er kanskje sykt utypisk Metallica, men den er sykt fin), Poor Twisted Me osv.

 

Tror kanskje grunnen til at jeg liker de albumene såpass godt er at de var de første 'Tallica-albumene jeg hørte. Gode minner fra barndommen da jeg satt og bygde Lego og hørte på Ain't My Bitch. :D

Lenke til kommentar

Elsker både Load og ReLoad, liker alle som er nevnt her, men synes også bl.a. Ronnie, Mama Said(ja, den er kanskje sykt utypisk Metallica, men den er sykt fin), Poor Twisted Me osv.

 

Tror kanskje grunnen til at jeg liker de albumene såpass godt er at de var de første 'Tallica-albumene jeg hørte. Gode minner fra barndommen da jeg satt og bygde Lego og hørte på Ain't My Bitch. :D

 

Da er det noe hely annet ;)

Det første som fenger deg når du er liten, sitter som faen!

Lenke til kommentar

Er skummelt enig med nybb angående BA. Det var for enkelt å like, da går det fort andre vegen også. Det gjeldet for meg, i hvert fall. Jeg trenger å "jobbe" litt med sanger, og først da blir det mulig for meg å elske dem. Load og Reload har noen bra innslag, selv om det er mye rart. King Nothing, Until it sleeps, Fuel, Memory, Unforgiven 2, Attidude og Devil's Dance er nydelige eksemplarer fra de to albumene.

 

Devil's Dance er forøvrig en kanonbra låt. Skjønner egentlig ikke hvorfor den ikke får mer oppmerksomhet :p

Lenke til kommentar

Njaa. Låtene på BA til DM snitter på rundt 4/10 hos meg.

 

Låter som jeg kan gi 7/10 eller bedre:

 

All Nightmare Long

Of Wolf and Man

The Day That Never Comes

King Nothing

Unforgiven III

 

. ellers er det labert :ohmy:

 

Kill Em All til Justice snitter sangene på 7.5-8.0/10. Utrolig bra musikk!

Lenke til kommentar

Gidder du seriøst å sette karakter på hver eneste sang? :p

 

Jeg drømte forresten i natt at jeg møtte James Hetfield. Jeg ba han spille Escape neste konsert, men han ville ikke. Is it a sign!? :O

 

Såklart jeg gidder det! :)

Har sikkert hørt alle Metallicas sanger fra de fire første album minst fem ganger, så det er ganske lett å sette poeng på dem ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf

Når vi er inne på drømmer med James Hetfield i, kan jeg nevne at jeg en gang drømte at jeg var sammen med ham og gjengen på en tour og hang med James hele tiden. Naturligvis ble jeg litt småskuffet når jeg voknet :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...