osse-mon waits for alice Skrevet 23. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Nå kom siden opp igjen for fullt!!! Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Ser ut som billettservice er på bedringens vei. Lenke til kommentar
Sukkess Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Pokker, er på jobb nå og glemte bank ID kortet mitt. MÅ jeg ha det for å kjøpe billett, eller kan jeg ta det på kreditt? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Hvor er det man krysser av for "Luke ut glade innlegg" ? Det røde lille krysset oppe i høyre hjørne Da forsvinner jo alt :O Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Rimelig unødvendig uanstt spør du meg. Du snakker om folkeskikk, men har tydeligvis ingen selv. Ærlig talt, så vi som har billetter allerede skal ikke få lov til å ytre vår glede over det? Snakker om dårlig taper-faktor. Ikke på den måten dere gjør og kanskje ikke akkurat nå. Bruk huet litt da, "blir så glad av at billetten min henger på veggen hjemme nå". Totalt undøvendig nå. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Ståplasser utsolgt? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 23. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Køen tok 2 min nå Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 6 billetter i boks!!!! jaddaaaa!!! konge! første gang jeg ser metallica live Hvorfor kjøper du 6 biletter? For å ødelegge for oss, og for å tjene svartebørspenger. Var det jeg tenkte også. Ville bare forsikre meg om at det var tilfelle før jeg ba han brenne i helvete Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Hmm.. lawl.. nå har de maksimalt antall brukere på arrangementet og ber meg prøve igjen om et par min.. Hva med om 1 sek... Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Ikke på den måten dere gjør og kanskje ikke akkurat nå. Bruk huet litt da, "blir så glad av at billetten min henger på veggen hjemme nå". Totalt undøvendig nå. Må du ta deg sammen, mann! Jeg ser ingen steder at denne tråden er for sutrekopper som ikke fikk billett! Dette er tråden for mennesker som skal på Metallica i Oslo i april, which happens to be us. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 JAAA! 5 bill. felb B rad 2, til familie! herlig!! Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Er det tomt for ståplasser? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Det handler om respekt, men det skjønner vel ikkje du noenting om. Men whatever. Hold på som du vil, tenkte bare det var greit å bruke hodet først, guess i was wrong. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Tenk om situasjonen var omvendt. Ingen vits å trykke billettene opp i trynet på de som prøver å få tak i. Lenke til kommentar
Picaschou Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 YES! Kom igjennom nå klokken 09:43 og fikk 2 sitteplasser. Lenke til kommentar
Crowley_ Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Ikke på den måten dere gjør og kanskje ikke akkurat nå. Bruk huet litt da, "blir så glad av at billetten min henger på veggen hjemme nå". Totalt undøvendig nå. Må du ta deg sammen, mann! Jeg ser ingen steder at denne tråden er for sutrekopper som ikke fikk billett! Dette er tråden for mennesker som skal på Metallica i Oslo i april, which happens to be us. Enn så mye jeg erger meg over å ikke ha fått billett, så har du et poeng! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 jaja.. da blir det konsert i utlandet. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 åhåhåhåh! Min elskede søster (beste i verden, uten tvil!) sto utenfor spektrum i 3 og en halv time. Fikk telefon for 5 minutter siden om at vi hadde fått 6 billetter! Lenke til kommentar
Niram Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Fikk tak i 4x sitteplasser Ståplasser var utsolgt når jeg ringte.. Herregud så bingo dette er! En kompis ringte sia klokka 9, kom aldri gjennom. Jeg kom gjennom på 3. forsøk.. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Det handler om respekt, men det skjønner vel ikkje du noenting om. Men whatever. Hold på som du vil, tenkte bare det var greit å bruke hodet først, guess i was wrong. Hvis du tror vi sier det kun for å strø salt i såret ditt, tar du skammelig feil! Jeg ser ikke hvorfor ikke vi skal få lov til å si hvor glade vi er for billettene våre, mens alle andre som får kjøpt i dag jubler av glede. Ser ikke at du kommenterer deres oppførsel og dens mangel på respekt. datating Lagt til I dag, 09:45 Tenk om situasjonen var omvendt. Det har jeg selv opplevd to ganger, og jeg klarte nå å gå gjennom det uten å surmule mens alle andre rundt meg skrøyt seg selv opp i skyene da de selv fikk billetter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå