Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!


Anbefalte innlegg

Men så var det de derre ryktene om en special-tour med konserter kun på spesielle steder etc., muligens på vårparten neste år... satser på det vi.

Jo, var snakk om en turné som skulle stå i stil med The Wall-turneen til Pink Floyd.

Hvis jeg ikke husker helt feil var det også snakk om 11 steder. Det var manageren som gikk ut og sa dette mener jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det stemmer jo det. Men det passer jo ikke helt med det Trujillo sa etter konserten i Polen.

 

 

Hva sa han da?

 

Sånn er ståa: Etter Japan og Australia-touren så skal de ta "most of the year off", lurer på om de da tenker på resten av 2010 eller 2011. Uansett, de skal begynne å skrive nye sanger (de har mange ideer allerede, fra Tuning room) selv om de har "fri". Så håper de å gå i studio til sommeren. Det skal uansett ikke ta like lang tid som sist, fordi de nå har blitt bedre kjent med Rick Rubin.

 

Kan prøve og lete opp igjen kilden.

 

 

Vikingkylling: Joda, det utsatte det nok en god del. Men hvis du ser på tidligere album har de kommet med rundt 5 års mellomrom, i alle fall de siste.

 

Black Album: 1991

Load/ReLoad: 1996/97

(S&M: 1998 - tok den med selv om det ikke er et studioalbum)

St. Anger 2003

Death Magnetic: 2008

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Trujillo snakker om det Knewt nevnte + mye mere i dette intervjuet:

 

http://www.youtube.com/watch?v=g4OchNFd6HI&feature=player_embedded

 

"We may have some stuff planned for next summer" :grin:

 

--------

 

Noen som har peil når gutta sist åpnet et utendørsshow med Blackened? evt. når de åpnet med en annen sang enn Creeping Death? Vært sykt å hørt Blackened som åpningssang i morgen kveld!

 

--------

 

Herlig fremførelse av Disposable Heroes med proff filming på Rock In Rio (Madrid) 14. juni i år :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=4kM8Rz020P4&hd=1

Endret av tjotr
Lenke til kommentar

Planen er jo at showet begynner kl. 19.00 å skal vare i 4 timer, altså til kl. 23.00. Tipper de holder seg mere til skjema enn ved vanlige konserter, ettersom de sendes på kino osv. Blir sikkert litt forsinkelser. Tipper det slutter ca. 23.15 jeg.

 

Hvilket av de 3 andre bandene gledere dere dere mest til å se i morgen? Tror det blir knall med Megadeth jeg! ...Og det hadde vært fett å se Mustaine sammen med 'tallica på scenen... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...